Ik mis Rois: Die zit momenteel zeker in Oranje wetsuit met een brandende fakkel thuis op tafel te dansen van plezierquote:
Hij krijgt de rits van zijn morphsuit niet meer open.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik mis Rois: Die zit momenteel zeker in Oranje wetsuit met een brandende fakkel thuis op tafel te dansen van plezier
Geen probleem ik heb ze al voor je weg gehaald.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef edcetera het volgende:
[..]
Fotos high resolution posten (3200 x nogwat dpi) verpest de functionaliteit (en is dus gewoon not-done hier): Upload je fotos via bv tinypic en dan "forum-formaat" (480x640) dan is het in een acceptabel downloadformaat en past het perfect in een topic.
Moet het echt hi-resolution: Linkje
Eigen schuld: Teveel Oranjeboom drinken = permanente hersenschadequote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:28 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hij krijgt de rits van zijn morphsuit niet meer open.
We staan ook boven Duitsland.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:33 schreef edcetera het volgende:
[..]
Eigen schuld: Teveel Oranjeboom drinken = permanente hersenschade
Verder![]()
http://www.sochi2014.com/en/medals
Klacht: We zouden boven Duitsland moeten staan, want meer medailles
We staan nu 5de:quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:35 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
We staan ook boven Duitsland.
Nu komen we 3e te staan.
Ik wel, maar niet door crypto.quote:
Eindelijk weer wat winstquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:34 schreef Faazz het volgende:
Zo de madness gaat los of niet dan? Check die groene jongens eens gaan!
8000 Bitcoins op Gox in 1 keer gekocht.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:38 schreef edcetera het volgende:
Was ist los: Enorme stijging ineens
Als je op gox op 96 gekocht heb jaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 17:39 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
8000 Bitcoins op Gox in 1 keer gekocht.
Van 96 dollar naar 275 dollar. Bijna 300% rendement op 1 dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |