abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137014798
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:56:26 Yanukovich: The current parliament is taking illegal laws, they bring shame on the country reageer retweet
Zoiets zou ik nou nooit doen :'( :'( :'( :'( :'(, aldus Janoekovitsj.
pi_137014804
Wat is dit allemaal?

Je leven wagen om bij de EU te mogen?!

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Natuurlijk is het gewoon Amerikaanse wraak voor de steun aan Syrië.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:19:40 #253
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137014875
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat is dit allemaal?

[ afbeelding ]

De onrust onder de bevolking is er al wat langer dan het conflict in syrie. Volgens mij slechts een kwestie van tijd.

Ze wagen trouwens niet hun leven om bij de EU te mogen, maar om van de russische invloed af te komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_137014876
verdiep je eens een heel klein beetje voordat je begint te blaten.
pi_137014934
quote:
Wat is dit allemaal?

[ afbeelding ]

A- Lees eens een krant of dit topic, daar gaat het al drie maanden niet meer over.
B- Europa mag dan zo z'n minpunten hebben, de mate van corruptie is onvergelijkbaar met de handel en wandel van politici en zakenmensen overdaar.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:21:52 #256
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_137014957
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ja door Poetin die heeft de laatste tien jaar met Russische paspoorten lopen strooien daar
Nee hoor, al vanaf begin 1900 zijn de etnische Russen daar in de meerderheid.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_137015245
quote:
#Russian Interfax: #Ukraine seeing coup, in which #European countries, U.S. are involved – Party of Regions parliamentarian #euromaidan
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:30:57 #258
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_137015275
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Daarom gaat de NAVO geen actie ondernemen. De EU in de eerste plaats zal proberen dit te sussen, en ik denk dat het daar bij blijft.
nee Obama zal dat never pikken, geen Syrië in Europa
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:31:52 #259
323876 michaelmoore
pi_137015306
quote:
Wat is dit allemaal?

niet om bij te EU te mogen, maar om te ontsnappen aan de nieuwe Stalin genaamd Poetin
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:32:14 #260
323876 michaelmoore
pi_137015320
quote:
2s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Ze wagen trouwens niet hun leven om bij de EU te mogen, maar om van de russische invloed af te komen.
Juist
pi_137015422
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

niet om bij te EU te mogen, maar om te ontsnappen aan de nieuwe Stalin genaamd Poetin
Ik heb Poetin nog geen miljoenen mensen zien afmaken zoals de communisten dat deden.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:36:28 #262
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_137015466
Aardig huisje heeft die Yanukovich: http://basedinternet.tumb(...)ers-have-broken-into
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_137015471
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee Obama zal dat never pikken, geen Syrië in Europa
In Syrië heeft hij niet ingegrepen, waarom zou hij dan wel in Europa ingrijpen.
pi_137015882
Dit kan op zich toch voor behoorlijk wat spanningen zorgen op het wereldtoneel. Ben benieuwd..
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:52:41 #265
323876 michaelmoore
pi_137016001
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik heb Poetin nog geen miljoenen mensen zien afmaken zoals de communisten dat deden.
nee dat deed Salin in het begin ook niet , maar die werd steeds gekker en bang voor de kritische elite , dus werden die verbannen nar Satellietstaten of simpelweg opgesloten
pi_137016017
quote:
Russia's Foreign Minister Sergei Lavrov has said that the Ukrainian opposition is being led by "armed extremists and pogromists" whose actions pose a direct threat to the country's sovereignty and constitutional order.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:53:28 #267
323876 michaelmoore
pi_137016024
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

In Syrië heeft hij niet ingegrepen, waarom zou hij dan wel in Europa ingrijpen.
Poetein is niet tegen alleenheersers , absoluut niet, hij is het zelf ook en wil graag de oude USSR landen weer terug, dat Polen bij de EU is dat is hun een doorn in het oog, die zien ze als verraders
pi_137016040
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

nee dat deed Salin in het begin ook niet , maar die werd steeds gekker en bang voor de kritische elite , dus werden die verbannen nar Satellietstaten of simpelweg opgesloten
Het was meer Lenin inderdaad die miljoenen Oekraïners liet verhongeren omdat ze niet mee wilde doen aan de 'revolutie'.
pi_137016245
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:29 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Ja, wat anders?
pi_137016687
IPA35 wat is nu je hele punt met steeds zaken tegenspreken en je domme uitspraken?
pi_137016757
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef Roarzcorp. het volgende:
IPA35 wat is nu je hele punt met steeds zaken tegenspreken en je domme uitspraken?
Wat is er?

Afschieten al die relschoppers!

Ik hoop dat Poetin snel de tanks Kiev ik laat rollen en ze allemaal naar de andere wereld helpt.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:11:06 #272
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_137016780
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat is er?

Dat hebben ze geprobeerd, en nu?

quote:
Ik hoop dat Poetin snel de tanks Kiev ik laat rollen en ze allemaal naar de andere wereld helpt.
Waarom? Vind je het fijn om mensen pijn te doen?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_137016848
don't feed the troll
pi_137016858
quote:
Waarom? Vind je het fijn om mensen pijn te doen?
Communisten hé
pi_137016887
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dat hebben ze geprobeerd, en nu?
Nee, die gasten hebben geen zin om verkiezingen af te wachten en beginnen veiligheidstroepen te beschieten met Makarovs en snipers. Winkel worden geplunderd, complete anarchie.

Lekker met geweld je zin doordrijven omdat je democratisch in de minderheid bent. En op politieagenten schieten is de druppel, jammer dat de regering zich ik houdt in plaats van het leger te sturen.

Wat nou communisten?!
pi_137016913
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:10 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Wat is er?

Denk je echt dat dat helpt? Jij bent zeker ook een van die mensen die eigenhandig Benno L. wilt afschieten omdat hij ergens gaat wonen. Het soort dat nog erger is dan de veroordeelde zelf.
pi_137016963
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef sneakydesert het volgende:

[..]

Denk je echt dat dat helpt? Jij bent zeker ook een van die mensen die eigenhandig Benno L. wilt afschieten omdat hij ergens gaat wonen. Het soort dat nog erger is dan de veroordeelde zelf.
Ja dat helpt. De juiste strategie zou zijn om soldaten in het oosten te plaatsen om zo het Oekraïense leger loyaal te houden. Dan kunnen die de orde herstellen.
pi_137016973
EuromaidanPR twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:12:23 Decree No4193 'withdrawal from the execution of constitutional powers of the President of #Ukraine & appointment of early elections' -328yes reageer retweet
pi_137017030
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:15 schreef theNull het volgende:
EuromaidanPR twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:12:23 Decree No4193 'withdrawal from the execution of constitutional powers of the President of #Ukraine & appointment of early elections' -328yes reageer retweet
Weinig suggestieve avatar hebben ze ook.
pi_137017063
quote:
Parlement stemt voor aftreden Janoekovitsj, 25 mei verkiezingen

Het parlement heeft zojuist gestemd voor aftreden van Janoekovitsj en voor presidentsverkiezingen 25 mei.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:18:44 #281
pi_137017075
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee, die gasten hebben geen zin om verkiezingen af te wachten
Maar misschien hebben ze al lang genoeg gewacht? Verplaats je eens in hun situatie: 3 maanden op een koud plein. Brrr Dat is niet leuk hoor!
quote:
en beginnen veiligheidstroepen te beschieten met Makarovs en snipers. Winkel worden geplunderd, complete anarchie.
Tja, het was schieten of beschoten worden. Wat zou jij doen op je ijzige barricade? En van die winkels weet ik niet.
quote:
Lekker met geweld je zin doordrijven omdat je democratisch in de minderheid bent.
Tja, democratie heeft zo zijn beperkingen. Kijk maar naar Amerika en Occupy.
quote:
En op politieagenten schieten is de druppel, jammer dat de regering zich ik houdt in plaats van het leger te sturen.
Waarom is dat jammer? Denk je niet dat het beter voor Ukraine is als iedereen lief voor elkaar is? Wat denk je wel dat dat kost, al dat geschiet?
quote:
Wat nou communisten?!
Dat snap ik ook niet.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_137017085
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:13 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nee, die gasten hebben geen zin om verkiezingen af te wachten en beginnen veiligheidstroepen te beschieten met Makarovs en snipers. Winkel worden geplunderd, complete anarchie.

Lekker met geweld je zin doordrijven omdat je democratisch in de minderheid bent. En op politieagenten schieten is de druppel, jammer dat de regering zich ik houdt in plaats van het leger te sturen.

Wat nou communisten?!
nou witte muur uhh oh nee ipa35(rechtse klootzak???), volgens ongeveer alle bronnen kwam grootste deel van schieten vanuit veiligheidstroepen. en was de volkswoede veroorzaakt door dictatoriale trekjes van de president.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:19:01 #283
323876 michaelmoore
pi_137017087
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:15 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ja dat helpt. De juiste strategie zou zijn om soldaten in het oosten te plaatsen om zo het Oekraïense leger loyaal te houden. Dan kunnen die de orde herstellen.
oekrainse leger is een dienstplicht leger , die gaan niet op de eigen mensen schieten echt niet
pi_137017143
EuromaidanPR twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 16:18:52 #Yanukovych is not the President of #Ukraine anymore!Glory to Heroes that died for this -live VR |PR News #Euromaidan http://t.co/GfUDD5RlDj reageer retweet
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:20:48 #285
pi_137017158
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:15 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Maar er is nu orde, de demonstranten houden Kiev rustiger dan het regime. Het is al 2 dagen vrede. Dat lukte die President niet.
pi_137017171
Hoe zou jij het vinden als jij jarenlang onder buitenlands hebt gestaan. Onder dat gezag is er een grote genocide geweest en onderdrukking van je taal en cultuur. Nu tientallen jaren later sta je nog steeds indirect onder dat gezag. Je ziet dagelijks hoe dat gezag je land verpest en corrumpeert. Dat moet je maar accepteren?
pi_137017252
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar misschien hebben ze al lang genoeg gewacht? Verplaats je eens in hun situatie: 3 maanden op een koud plein. Brrr Dat is niet leuk hoor!

[..]

Tja, het was schieten of beschoten worden. Wat zou jij doen op je ijzige barricade? En van die winkels weet ik niet.

[..]

Tja, democratie heeft zo zijn beperkingen. Kijk maar naar Amerika en Occupy.
?

Om de zoveel jaren heb je in dat land verkiezingen. Ik heb ook een teringhekel aan Mark Rutte en zijn bende kakkerlakken maar ik ga ook niet op de politie schieten.

Als je vreedzaam demonstreert dan wordt er niet gevochten. Maar nee, wilde idioten moeten dan altijd weer stenen gaan gooien naar de ME en zo. En dat gaat het van kwaad tot erger.

quote:
Waarom is dat jammer? Denk je niet dat het beter voor Ukraine is als iedereen lief voor elkaar is? Wat denk je wel dat dat kost, al dat geschiet?
Het is zaak snel de orde te herstellen voordat het erger gaat worden en er buitenlandse bemoeienis komt zoals in Libië en Syrië het geval was/is. Want reken maar dat ze in Washington en Brussel hier hun vingers bij aflikken.
pi_137017269
Hoeveel slachtoffers en gewonden zijn er eigenlijk gevallen afgelopen week?
pi_137017341
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:21 schreef Roarzcorp. het volgende:
Hoe zou jij het vinden als jij jarenlang onder buitenlands hebt gestaan. Onder dat gezag is er een grote genocide geweest en onderdrukking van je taal en cultuur. Nu tientallen jaren later sta je nog steeds indirect onder dat gezag. Je ziet dagelijks hoe dat gezag je land verpest en corrumpeert. Dat moet je maar accepteren?
Ik sta al mijn hele leven onder buitenlands gezag genaamd de EU, nog steeds ga ik niet op politieagenten schieten of het Binnenhof bezetten.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:23:33 #290
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_137017343
Parlement stuurt president weg.
pi_137017387
Hoppa. Yanukyovich is president af. Verkiezingen op 25 mei.

Het parlement heeft net een nieuwe veiligheidschef gekozen, en gaan nu vrolijk verder met het wegruimen van Yanukyovich loyalisten.
pi_137017438
Een coup. Ah...

Leve de parlementaire rechtsstaat :') !
pi_137017477
IPA25 het feit dat je durft de situatie daar met de situatie hier te vergelijken toont echt dat je er niks van begrepen hebt.
pi_137017483
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:19 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

oekrainse leger is een dienstplicht leger , die gaan niet op de eigen mensen schieten echt niet
Syrië heeft ook een dienstplichtig leger, en die hebben zich nou niet bepaald netjes gedragen de afgelopen jaren. Benieuwd wat Rusland doet, want die zullen het hier niet bij laten.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:27:43 #295
pi_137017586
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:22 schreef IPA35 het volgende:

[..]

?

Om de zoveel jaren heb je in dat land verkiezingen. Ik heb ook een teringhekel aan Mark Rutte en zijn bende kakkerlakken maar ik ga ook niet op de politie schieten.
Misschien als je heel goed kijkt, kan je zien dat er wat verschillen zijn tussen NL en Ukraine. Misschien hebben die mensen het iets slechter dan hier en hebben ze iets minder vrijheid. Heb je daar wel goed over nagedacht?
quote:
Als je vreedzaam demonstreert dan wordt er niet gevochten. Maar nee, wilde idioten moeten dan altijd weer stenen gaan gooien naar de ME en zo. En dat gaat het van kwaad tot erger.

[..]
Zo gaat dat in NL, inderdaad. Maar wat gebeurde er precies in Kiev? Heb je de gebeurtenissen wel goed gevolgd?
quote:
Het is zaak snel de orde te herstellen voordat het erger gaat worden en er buitenlandse bemoeienis komt zoals in Libië en Syrië het geval was/is. Want reken maar dat ze in Washington en Brussel hier hun vingers bij aflikken.
Maar er was toch al buitenlandse inmenging, of ben je het nu niet meer eens met die boe president?
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:28:55 #296
pi_137017655
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:23 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Ik sta al mijn hele leven onder buitenlands gezag genaamd de EU, nog steeds ga ik niet op politieagenten schieten of het Binnenhof bezetten.
Natuurlijk niet, dat is eng! Als de dictatuur van de EU duidelijk word, zullen anderen wel voor jou de barricaden op gaan. Gelukkig maar!
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:29:23 #297
pi_137017677
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 16:25 schreef IPA35 het volgende:
Een coup. Ah...

Leve de parlementaire rechtsstaat :') !
Heb je dat helemaal zelf bedacht? Wat knap van je..
pi_137017685
Yulya Timoschenko komt over een paar uur vrij.
pi_137017715
Ik stel voor IPA35 te negeren.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 16:30:04 #300
248156 Rockiejj
Who's your daddy?
pi_137017716
Parlement Oekraïne zet Janoekovitsj af.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: