Na morgen.. Eerst de Spelen afronden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:08 schreef theNull het volgende:
[..]
Rusland gaat dat vast & zeker een stokje voor steken.
Mocht dat al gebeuren, dan eerder bepaalde plaatsen (zoals Kiev).quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gaat Putin Ukraine binnenvallen?
twitter:EuromaidanPR twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 12:13:10Decree #4180 wich allows Verhovna Rada to coordinate the Goverment before new Prime Minister will be elected has adopted by 314 votes|PRNews reageer retweet
twitter:EuromaidanPR twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 12:19:25Arsen #Avakov has been elected as the acting Minister of the Interior Affais of Ukraine (275 votes) |PR News #Ukraine #Euromaidan reageer retweet
twitter:olgatokariuk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 11:50:36Meeting in #Kharkiv with Soviet symbols. Back in #USSR? RT @pavel_urusov http://t.co/rj61zXTS7P #Ukraine reageer retweet
twitter:RT_com twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 12:26:28#UKRAINE: Thousands gather for pro-Yanukovich rally in eastern city of Kharkov http://t.co/h10eSCVSeW reageer retweet
Gaat natuurlijk noot gebeurenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:11 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Na morgen.. Eerst de Spelen afronden.
[..]
Mocht dat al gebeuren, dan eerder bepaalde plaatsen (zoals Kiev).
Wat ga je nu krijgen?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:29 schreef Wopper1 het volgende:
Dit ga je nu krijgen.. Vrees het ergste.
Speculatie, en heftig ook!quote:
Het blijkt uiteindelijk een regeringsvliegtuig te zijn. Je kan inderdaad alle vliegtuigen op internet volgen, zelfs presidentiële vliegtuigen. Als oefening voor de Nuclear Security Summit in maart oefenen al weken lang NAVO AWACS vliegtuigen in het zuiden van het land, die zie ik dan overvliegen en kun je duidelijk real-time volgen. Heb al verschillende keren F-16's gevolgd die een onderscheppingsmissie uitvoeren, maar vervolgens hoor je er niks meer van.. Het is zelfs zo dat ik via een internet stream de millitaire vliegbewegingen van Chinooks en dergelijke kan volgen. Zo hoorde ik afgelopen week een piloot die 's nachts zijn Night Vision Goggles was vergeten, die zal wel een uitbrander hebben gehadquote:Op zaterdag 22 februari 2014 01:57 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij in het oosten van Oekraine ook veilig is en daarnaast lijkt het me heel sterk dat hij een vliegtuig neemt dat jij even op het internet kan volgen haha.
Mooi verhaalquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:05 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Het blijkt uiteindelijk een regeringsvliegtuig te zijn. Je kan inderdaad alle vliegtuigen op internet volgen, zelfs presidentiële vliegtuigen. Als oefening voor de Nuclear Security Summit in maart oefenen al weken lang NAVO AWACS vliegtuigen in het zuiden van het land, die zie ik dan overvliegen en kun je duidelijk real-time volgen. Heb al verschillende keren F-16's gevolgd die een onderscheppingsmissie uitvoeren, maar vervolgens hoor je er niks meer van.. Het is zelfs zo dat ik via een internet stream de millitaire vliegbewegingen van Chinooks en dergelijke kan volgen. Zo hoorde ik afgelopen week een piloot die 's nachts zijn Night Vision Gollges was vergeten, die zal wel een uitbrander hebben gehad![]()
Het gaat dus heel ver, zelfs tot in de cockpit bij wijze van dat je ze kunt volgen.
De Krim is enorm belangrijk voor ruslandquote:Op zaterdag 22 februari 2014 12:59 schreef RVer het volgende:
Simon Shuster @shustry 14m
Russia appears to be preparing a grab for parts of Ukraine. Senior Moscow delegates in Kharkiv. Crimea asking for "protection" from Rus army
Je kan tweets ook invoegen door op het twitter icoontje te klikken, dat staat in de werkbalk als je een bericht opgesteld. Dat maakt het visueel wat overzichtelijker denk ik.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:44 schreef RVer het volgende:
@myroslavapetsa: #Yanukovych steps down, opposition MP #Kyrylenko says. Announcement to be made in Rada now
@L0gg0l: YANUKOVYCH TO ASK RUSSIA FOR ASYLUM, POLAND'S SIKORSKY SAYS #euromaidan #ukraine
Als ik alle twitter berichten serieus moet nemen heeft Rusland nu Oekraïne veroverd. Iran heeft Israël van de kaart geveegd. Amerika heeft de commies in China een kop kleiner gemaakt. Duitslandheeft Polen weer binnengevallen. MMarokko en Algerije Ijn weer bezig met oorlog voeren.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:36 schreef RVer het volgende:
@SimonOstrovsky: Wow. Rossiya 24 state TV promoting Kharkiv as an alternative capital of Ukraine.
Ja weet ik, maar quote van een ander forum, daar staan de off. tweets en twitter accounts niet bijquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Je kan tweets ook invoegen door op het twitter icoontje te klikken, dat staat in de werkbalk als je een bericht opgesteld. Dat maakt het visueel wat overzichtelijker denk ik.
Toch eerst ff checken dan, want iedereen kan wat roepen. Een blik op het profiel geeft vaak al enige duidelijkheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar quote van een ander forum, daar staan de off. tweets en twitter accounts niet bij
Okeequote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:47 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar quote van een ander forum, daar staan de off. tweets en twitter accounts niet bij
Ja Twitter en een persvoorlichter ontkende de boel ongeveer 10 min geleden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
Er zijn berichten dat YANUKOVYCH ontslag heeft genomen...
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja Twitter en een persvoorlichter ontkende de boel ongeveer 10 min geleden.
Berichten gaan een eigen leven leiden
quote:Russia Today have reported some parts of the declaration from Kharkiv
“The territorial integrity of Ukraine is at risk,” the gathering stated in the resolution.
It added that instability in Ukraine is highly dangerous and may cause unpredictable consequences, considering that the country hosts five nuclear power plants with 15 reactors in total, which some extremists have threatened to attack.
The resent decisions of the national parliament were taken in conditions “of terror, threats of violence and death,” the resolution says. The gathering says the legislative acts may have been passed involuntarily and are neither legitimate nor lawful.
The opposition has broken the agreement with the government signed on Friday, the resolution says.
“Armed gangs have not given over their weapons, they continue taking over governmental buildings, killing citizens and officers of the law,” it says.
Dit is ook langs gekomenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:57 schreef JJ76 het volgende:
ze hebben zelfs unoxmutsen in Kharkiv zie ik net voorbijkomen
http://www.ustream.tv/channel/nirti-live
Op de Krim is de meerderheid ook Etnisch Russisch. Dit is ook een autonome republiek binnen de Ukraine overigens.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De Krim is enorm belangrijk voor rusland
Loltwitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:52:07YANUKOVICH SAYS HE IS NOT RESIGNING http://t.co/f2m2fs6eIj reageer retweet
Yep, heel helderquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:46 schreef Roarzcorp. het volgende:
Is hier niet het risico dat hetzelfde gaat gebeuren als met Georgië wanneer er een splitsing plaatsvindt. De Russen zien de mensen in het Oosten als hun onderdanen en zullen wanneer het volledig escaleert binnenvallen en deze pro-Russisische gebieden gewoon annexeren. Terwijl de wereld toekijkt..
twitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:54:22Yanukovich: 'People shot at my car, but I am not afraid. I will stay in Ukraine' reageer retweet
twitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:56:26Yanukovich: The current parliament is taking illegal laws, they bring shame on the country reageer retweet
ja door Poetin die heeft de laatste tien jaar met Russische paspoorten lopen strooien daarquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:30 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Op de Krim is de meerderheid ook Etnisch Russisch. Dit is ook een autonome republiek binnen de Ukraine overigens.
Dat gaat nog gezellig worden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:56:26Yanukovich: The current parliament is taking illegal laws, they bring shame on the country reageer retweet
lijkt me niet dat de NAVO dat gaat accepteren , met Obama vooropquote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:54 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Yep, heel helder.
[ afbeelding ]
Tot zover een politieke oplossing lijkt me.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
Dan krijg je daar weer een reactie op van Rusland..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:08 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
lijkt me niet dat de NAVO dat gaat accepteren , met Obama voorop
ja en ?? Dan zal dat wel moetenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Dan krijg je daar weer een reactie op van Rusland..
Daarom gaat de NAVO geen actie ondernemen. De EU in de eerste plaats zal proberen dit te sussen, en ik denk dat het daar bij blijft.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:10 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja en ?? Dan zal dat wel moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |