Zoiets zou ik nou nooit doenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:01 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 22-02-2014 om 14:56:26Yanukovich: The current parliament is taking illegal laws, they bring shame on the country reageer retweet
De onrust onder de bevolking is er al wat langer dan het conflict in syrie. Volgens mij slechts een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat is dit allemaal?
Je leven wagen om bij de EU te mogen?!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het gewoon Amerikaanse wraak voor de steun aan Syrië.
A- Lees eens een krant of dit topic, daar gaat het al drie maanden niet meer over.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat is dit allemaal?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Natuurlijk is het gewoon Amerikaanse wraak voor de steun aan Syrië.
Nee hoor, al vanaf begin 1900 zijn de etnische Russen daar in de meerderheid.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ja door Poetin die heeft de laatste tien jaar met Russische paspoorten lopen strooien daar
quote:#Russian Interfax: #Ukraine seeing coup, in which #European countries, U.S. are involved – Party of Regions parliamentarian #euromaidan
nee Obama zal dat never pikken, geen Syrië in Europaquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:15 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Daarom gaat de NAVO geen actie ondernemen. De EU in de eerste plaats zal proberen dit te sussen, en ik denk dat het daar bij blijft.
niet om bij te EU te mogen, maar om te ontsnappen aan de nieuwe Stalin genaamd Poetinquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:17 schreef IPA35 het volgende:
Wat is dit allemaal?
Juistquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Ze wagen trouwens niet hun leven om bij de EU te mogen, maar om van de russische invloed af te komen.
Ik heb Poetin nog geen miljoenen mensen zien afmaken zoals de communisten dat deden.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
niet om bij te EU te mogen, maar om te ontsnappen aan de nieuwe Stalin genaamd Poetin
In Syrië heeft hij niet ingegrepen, waarom zou hij dan wel in Europa ingrijpen.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:30 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee Obama zal dat never pikken, geen Syrië in Europa
nee dat deed Salin in het begin ook niet , maar die werd steeds gekker en bang voor de kritische elite , dus werden die verbannen nar Satellietstaten of simpelweg opgeslotenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:35 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik heb Poetin nog geen miljoenen mensen zien afmaken zoals de communisten dat deden.
quote:Russia's Foreign Minister Sergei Lavrov has said that the Ukrainian opposition is being led by "armed extremists and pogromists" whose actions pose a direct threat to the country's sovereignty and constitutional order.
Poetein is niet tegen alleenheersers , absoluut niet, hij is het zelf ook en wil graag de oude USSR landen weer terug, dat Polen bij de EU is dat is hun een doorn in het oog, die zien ze als verradersquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:36 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
In Syrië heeft hij niet ingegrepen, waarom zou hij dan wel in Europa ingrijpen.
Het was meer Lenin inderdaad die miljoenen Oekraïners liet verhongeren omdat ze niet mee wilde doen aan de 'revolutie'.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:52 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nee dat deed Salin in het begin ook niet , maar die werd steeds gekker en bang voor de kritische elite , dus werden die verbannen nar Satellietstaten of simpelweg opgesloten
Ja, wat anders?quote:
Wat is er?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:08 schreef Roarzcorp. het volgende:
IPA35 wat is nu je hele punt met steeds zaken tegenspreken en je domme uitspraken?
Dat hebben ze geprobeerd, en nu?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:10 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wat is er?
Afschieten al die relschoppers!
Waarom? Vind je het fijn om mensen pijn te doen?quote:Ik hoop dat Poetin snel de tanks Kiev ik laat rollen en ze allemaal naar de andere wereld helpt.
Nee, die gasten hebben geen zin om verkiezingen af te wachten en beginnen veiligheidstroepen te beschieten met Makarovs en snipers. Winkel worden geplunderd, complete anarchie.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat hebben ze geprobeerd, en nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |