is u meningsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat expres verkeerd lezen
Voor iemand die geen Nederlands spreekt, kun je het best aardig typen!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Roadtrip het volgende:
Ja kanker gewoon. Ik dacht ik ga even kamperen op een leuk plekje in dat bos.
Nu is de auto, die niet van mij is, de berm ingerold, kan ik een trek van 3km maken voor een sleepwagen, en gaat mijn creditcard rekening pijnlijk worden.
Voor verzonnen topic roepers ik ga straks pics maken.
Ik hoop trouwens echt dat hij niet beschadigd is.
Oh en de adac spreekt geen Engels. En ik geen Nederlands.
Echt ik wil nu dood
Tettenquote:
Auto is zeker losgetrokken, en hij gaat zeker zijn auto bij een restaurant op de parkeerplaats plempen en daarin 2 - 3 uren liggen woelen om toch wat slaap te proberen te krijgen.quote:
We zijn het zowaar eens een keer eens.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Roadtrip het volgende:
Ja kanker gewoon. Ik dacht ik ga even kamperen op een leuk plekje in dat bos.
Nu is de auto, die niet van mij is, de berm ingerold, kan ik een trek van 3km maken voor een sleepwagen, en gaat mijn creditcard rekening pijnlijk worden.
Voor verzonnen topic roepers ik ga straks pics maken.
Ik hoop trouwens echt dat hij niet beschadigd is.
Oh en de adac spreekt geen Engels. En ik geen Nederlands.
Echt, ik wil nu dood.
Retorische vraag natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt die pic nog, of is dit het zoveelste verzonnen topic dat naar de archieven kan?
[ququote:
otequote:
][iquote:
mg]quote:
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt die pic nog, of is dit het zoveelste verzonnen topic dat naar de archieven kan?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Pics or you is a loser...
En het gaat om de auto en die vrouw... dat stel ik me bij jou voor namelijk...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:02 schreef datismijnmening het volgende:
Kom door met die pics dan?
En waarom moet je zo de nadruk leggen op die credit card, vind je dat stoer ofzo?
hahah quotefaal geen zin om te veranderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][i
[..]
mg]
[..]
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Pics or it didn't happen
[..]quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][i
[..]
mg]
[..]
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Pics or it didn't happen
Waarom? Kut-users zijn ook nodig, anders kan jij je woede niet uiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:05 schreef Meike26 het volgende:
Beste moderators,
In het vorige topic van deze (...) user werd ik zonder toenaam erop aangesproken niemand een ban te mogen wensen. Dood wensen is nog tot daar aan toe, maar een ban gaat echt te ver. Dat begrijp ik nu ook wel.
Maar in dit geval van Roadtrip zie ik het niet als een ban, maar als een korte sabbatical. Gun hem en ons even de rust van alle onheil en verdoemenis die ons allen overkomt door zijn idioot slechte topics.
Het is keer op keer weer het zelfde verhaal..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |