Retorische vraag natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt die pic nog, of is dit het zoveelste verzonnen topic dat naar de archieven kan?
[ququote:
otequote:
][iquote:
mg]quote:
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt die pic nog, of is dit het zoveelste verzonnen topic dat naar de archieven kan?
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Pics or you is a loser...
En het gaat om de auto en die vrouw... dat stel ik me bij jou voor namelijk...
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:02 schreef datismijnmening het volgende:
Kom door met die pics dan?
En waarom moet je zo de nadruk leggen op die credit card, vind je dat stoer ofzo?
hahah quotefaal geen zin om te veranderenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][i
[..]
mg]
[..]
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Pics or it didn't happen
[..]quote:Op vrijdag 21 februari 2014 07:56 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
[qu
[..]
ote
[..]
][i
[..]
mg]
[..]
http://i.fokzine.net/p/13s.gif[/img] Op vrijdag 21 februari 2014 02:41 schreef datismijnmening het volgende:
Pics or it didn't happen
Waarom? Kut-users zijn ook nodig, anders kan jij je woede niet uiten.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:05 schreef Meike26 het volgende:
Beste moderators,
In het vorige topic van deze (...) user werd ik zonder toenaam erop aangesproken niemand een ban te mogen wensen. Dood wensen is nog tot daar aan toe, maar een ban gaat echt te ver. Dat begrijp ik nu ook wel.
Maar in dit geval van Roadtrip zie ik het niet als een ban, maar als een korte sabbatical. Gun hem en ons even de rust van alle onheil en verdoemenis die ons allen overkomt door zijn idioot slechte topics.
Het is keer op keer weer het zelfde verhaal..
Woede ?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:23 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waarom? Kut-users zijn ook nodig, anders kan jij je woede niet uiten.
De tickets naar Nieuw-Zeeland gaan geannuleerd worden om de kras op zijn verzonnen auto te betalen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Een korte vakantie voor roadtrip om bij te komen van de schrik?
Ach, die kan je ook gewoon negeren?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:39 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Woede ?
Nee joh. Alleen roadtrip opent steeds weer van die idioot onsamenhangende topics. Mag van mij wel eens een einde aan komen.
Soms kom ik er telaat achter dat het om een roadtrip topic gaat...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, die kan je ook gewoon negeren?
Iets over z'n studiequote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:39 schreef Fogel het volgende:
[..]
De tickets naar Nieuw-Zeeland gaan geannuleerd worden om de kras op zijn verzonnen auto te betalen.
En dan komt er een klb topic over dat je je geld niet terugkrijgt bij pauperclass tickets. Zelfs niet als je met een credit card betaald hebt.
Ben ik nog een 'belangrijk element' vergeten?
En popie taalgebruik als "over de sloot"quote:
Ben je blond.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Soms kom ik er telaat achter dat het om een roadtrip topic gaat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |