Ik verwacht van Duitsers altijd dat ze Koreaans verstaan en dan begin ik in het Noors tegen ze te praten...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Roadtrip het volgende:
adac spreekt geen Engels. En ik geen Nederlands.
Ah vandaar dat je nog kan typen lamlul. Waarschijnlijk teveel gezopen. Eigen schuld Hoop dat ie totalled is. Grquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:28 schreef Roadtrip het volgende:
Oh en de adac spreekt geen Engels. En ik geen Nederlands.
Haha ok ik ben een beetje in de war. Ik bedoel dat ik geen Duits kan en zij geen Engels.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:45 schreef deprimist het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je nog kan typen lamlul. Waarschijnlijk teveel gezopen. Eigen schuld Hoop dat ie totalled is. Gr
Pics anders oprotten!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Haha ok ik ben een beetje in de war. Ik bedoel dat ik geen Duits kan en zij geen Engels.
Maar ik heb niet gezopen. Maar dat veranderd de situatie niet.
Volgens mij weet die speelauto nog geen eens waar ik ben.
Tevens wordt dit een grote creditcard schuld.![]()
![]()
Alleen dan minder water denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:54 schreef Snowballed het volgende:
Laten we gaan speculeren.... ik stel me bij dit topic, dit plaatje voor:
[ afbeelding ]
Je bent met je matchboxautootje op de rand van de vloerbedekking beland?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:54 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Maar ik heb niet gezopen. Maar dat veranderd de situatie niet.
Volgens mij weet die speelauto nog geen eens waar ik ben.
Kijk in dat topic. Die waren er welquote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:56 schreef Sapstengel het volgende:
Zou hij niet ook al eerder een keer pics maken? Iets met problemen met z'n band ofzo. Foto's die er uiteindelijk ook nooit zijn gekomen.
Pics or you is a loser...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:57 schreef Roadtrip het volgende:
Oh het is niet zo erg als in dat plaatje joh. Ik kon nog uitstappen door de bosjes.
Alleen de lak gaat waarschijnlijk helemaal bekrast zijn. En dat wegslepen gaat ook nog interresant worden.
Waar blijven die pics?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Kijk in dat topic. Die waren er wel
Wat doet die lul op de achtergrond daar?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:54 schreef Snowballed het volgende:
Laten we gaan speculeren.... ik stel me bij dit topic, dit plaatje voor:
[ afbeelding ]
Waar denk je dat Roadtrip door is afgeleid?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat doet die lul op de achtergrond daar?
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:19 schreef Roadtrip het volgende:
De man van de adac is heet hem net losgetrokken
Hij moet de bijpassende nog even googelen...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:21 schreef deprimist het volgende:
PICS godverdomme! Maar dat zal wel weer uitlopen op een deceptie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |