Alsof Roadtrip ergens naartoe gaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
Enkel je tandenborstel dagboek is voldoende.
Je maakt wel wat mee zo hequote:Op woensdag 19 februari 2014 21:27 schreef HaywoodJablome het volgende:
Een keer had ik me in de dag dat ik moest reizen vergist, en werd ik om half zes wakker gebeld waar ik bleef want ze stonden op me te wachten. Binnen 5 minuten ofzo blindelings shit in een koffer gegooid, achteraf bleek dat ik alleen de oplader van het fototoestel vergeten was.
Sorry, dit leek me een goed topic om deze anecdote te droppen
En dan?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:41 schreef Thezappa het volgende:
[..]
5 in jou geval
Kun je ze overmekaar doen
Krijg je aids.quote:
betekent dat dan ook dat we de komende tijd van jouw dagboektopics af zijn?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:58 schreef Roadtrip het volgende:
[..]
Krijg je aids.
Ontopic, ik heb net midden in de nacht mijn was is de machine gegooid.
Zo nog mijn hele koffer inpakken. Dan 4 uur slapen en vervolgens 10 rijden. Ik weet nog steeds niet waar we naartoe gaan. Misschien wordt het wintersport als die andere gozer zichzelf in de schulden wil gooien, anders krukau. Of München. Of de riviera.
Nee, hij gaat nu zogenaamd vanaf zijn vakantieadres zijn doldwaze ,nachtelijke avonturen posten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
betekent dat dan ook dat we de komende tijd van jouw dagboektopics af zijn?
Hahah zou me niet eens verbazenquote:
Roamingquote:Op donderdag 20 februari 2014 00:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
betekent dat dan ook dat we de komende tijd van jouw dagboektopics af zijn?
Haha je hebt een punt. Maar iedere was duurt 2 uur. En ik moet om 7 uur opstaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 00:05 schreef Copycat het volgende:
Midden in de nacht zegt-ie, om iets voor twaalven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |