SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
- 29 februari 2016: Moira. & Rez gaan trouwen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Iedere mongool denkt dat hij gelijk heeft en jij krijgt de schuld van alles.quote:
Ja godverdomme dan komen straks die JNG'ers alsnog het hele forum overquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mod op GC
Eerste wat ik zou doen is GRTD sluiten.
Zie bovenstaandequote:Op donderdag 20 februari 2014 22:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
GC is wel oké maar GRTD modden gaat m niet worden.
Weblog
Eens met Moira.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
Ja godverdomme dan komen straks die JNG'ers alsnog het hele forum over
Ik zou gewoon weer PUB opengooien en er een aparte rel-SC in houden voor die kutusers ofzo
Ja, maar dat kan je dus als mod niet doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zou gewoon weer PUB opengooien en er een aparte rel-SC in houden voor die kutusers ofzo
[..]
Zie bovenstaande
Baggeraars moet je niet in een SC houden. Die moet je gewoon een tijdje wegflikkeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande
Ik denk niet dat Yvonne op een heropening van PUB/JNG zit te wachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Zie bovenstaande
Als het de enige oplossing is om op die manier ook al het normale niet-rellende jonge grut samen te voegen in één subforum (zodat ze daar op andere subfora geen last meer van hebben), dan graagquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, maar dat kan je dus als mod niet doen.
Bitterlemon haze.quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Ro-ald het volgende:
Binnenkort even lemon haze uitproberen
Ik bedoelde de laatste zinquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Yvonne op een heropening van PUB/JNG zit te wachten.
En ik heb nooit gezegd dat ik GRTD zou sluiten als ik de kans had
Daar hoor ik sowieso bijquote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
Ik zou iedereen bannen, zodat alleen ik en een select groepje users nog kan posten.
ONZ+ master race!quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
Ik zou iedereen bannen, zodat alleen ik en een select groepje users nog kan posten.
Mja, dan beschouw je PUB dus als relforum?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als het de enige oplossing is om op die manier ook al het normale niet-rellende jonge grut samen te voegen in één subforum (zodat ze daar op andere subfora geen last meer van hebben), dan graag
Mogen ze in de rel-SC lekker ruzie maken enzo. Hoef je 't alleen in de gaten te houden om privé-info en andere policy-overschrijdende-shitjes weg te modden en te noten.
01m 45squote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Basxt het volgende:
Wat is eigenlijk het record tijd voor een topic om helemaal vol te zitten? hint hint
kunnen we dat overtreffen?quote:
Gaat je niet lukken zonder abo's.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef Basxt het volgende:
Wat is eigenlijk het record tijd voor een topic om helemaal vol te zitten? hint hint
we hebben meer fokkers nodig in dit topicquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaat je niet lukken zonder abo's.
Nee, PUB is gewoon de normale PUB zoals 'ie altijd geweest is, maar dan met één reltopic.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, dan beschouw je PUB dus als relforum?Dan kan je het beter bij het huidige GRTD houden denk ik.
301 man zonder abo kan ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, als we met 10 man met abo posten.
De hele sfeer daar is gewoonquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
Maar wat hebben de GRTD'ertjes allemaal precies geflikt eigenlijk?
ik ging daar alleen maar heen om te vragen wat dé echte slowchat is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hele sfeer daar is gewoon, de hele tijd ruzie en geroddel en zo. ONZ SC is beter.
Als je daar post dan krijg je gelijk aids.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
Maar wat hebben de GRTD'ertjes allemaal precies geflikt eigenlijk?
Had ik nie gepikt mangquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:05 schreef Basxt het volgende:
[..]
ik ging daar alleen maar heen om te vragen wat dé echte slowchat is.
gelijk fittie
weet ik veel dat er voor elke sub forum een slow chat is
PUB verpesten met zo'n reltopic is zonde inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, PUB is gewoon de normale PUB zoals 'ie altijd geweest is, maar dan met één reltopic.
Hoewel het idd nog beter zou zijn als die gewoon in GC bleef
Sowiesoquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
De hele sfeer daar is gewoon, de hele tijd ruzie en geroddel en zo. ONZ SC is beter.
quote:
le goquote:
Met 10 man is het mogelijk om 1 minuut te halen. Moeten ze alleen wel allemaal elke twee seconde posten.quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
Ff spaghetti eten en Gordon Ramsay kijken![]()
Beter dat Gordon Ramsay niet meekijkt hoe je spaghetti maaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
Ff spaghetti eten en Gordon Ramsay kijken![]()
Dat iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dat Gordon Ramsay niet meekijkt hoe je spaghetti maakt
http://www.upcoming.nl/ca(...)rnal_referrer=latestquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Bij de huishoudbeurs komen zeker alleen maar vrouwen met een geverfd praktisch kapsel
Ik ga Zaterdag heenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Bij de huishoudbeurs komen zeker alleen maar vrouwen met een geverfd praktisch kapsel
Ik ga al een paar jaar heen. Lopen heel veel jonge vrouwen rondquote:
Dat zijn de eckte eckte homo'squote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Homo's die Bieber lekker vinden._!
Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?quote:
Bash op Et su gespot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Nee, die gaan gezellig naar de Kamasutrabeurs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?
Nee, ik ging LB dr pohi Kijken (quote:
Terechte klachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik ging LB dr pohi stalken (:@) en klikte perongeluk een GRTD topic aan en zag de OP
Niet? Ook niet stiekem?quote:
Achter station, altijd werk, mucho doekoes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil werk gvd
Alle sollicitatiepapiertjes ingevuld, ingeleverd. Telefoonnummers afgegeven waar ze dat vroegen. Maand later: NIKS
Zelfs dat nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter station, altijd werk, mucho doekoes.
wut? jullie snapchatten?quote:
Ja neequote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Basxt het volgende:
eigenlijk zou er een fok whatsapp groep moeten zijn
Been there done thatquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:30 schreef Basxt het volgende:
eigenlijk zou er een fok whatsapp groep moeten zijn
top lel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Been there done that
Is kk irritant, 3000 berichten en whatsapp die niet wilt opstarten
jaquote:
100quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:31 schreef Basxt het volgende:
[..]
top lel.
het boeit jouw dus niet dat er honderden fokkers je nummer zagen?
ook van chicks?quote:
Ik van 1 iemand of 2quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb ook het nummer van een aantal FOK!kers en zij die van mij![]()
Ja. En LB is je moeder.quote:
ik die van jou nietquote:
Miike Snowquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Eh nee, bedankt.Wat een foto ook, jezus.
Husbandquote:
Dan ben je geen eckte eckte FOK!erquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hey dat valt mij ook nu pas op
Ben ik ook nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:38 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan ben je geen eckte eckte FOK!er
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet weten dat LB zwart is._!
Admin bedoel je?quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ga mod worden dan geef ik SV sowieso een ban
Mods kunnen niet bannen, grgr.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
karamelbruinquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Rezania het volgende:
Ohquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
De wereld is zwart-wit, je bent zwart.
Dit dan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:35 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Eh nee, bedankt.Wat een foto ook, jezus.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:39 schreef Ro-ald het volgende:
quote:
Past bij je niveau, ik zie het probleem niet.quote:
Past bij jequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Past bij je niveau, ik zie het probleem niet.
quote:
quote:
wauwquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Wow wow wow
Weer wat geleerd
Met CTRL+klik op tabs kan je meerdere tabs selecteren die je vervolgens met één keer CTRL+W indrukken tegelijk kan sluiten
Wutquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Wow wow wow
Weer wat geleerd
Met CTRL+klik op tabs kan je meerdere tabs selecteren die je vervolgens met één keer CTRL+W indrukken tegelijk kan sluiten
Of vervolgens verslepen om ze als groep in een apart venster te zetten
Het werkt nog ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
Wow wow wow
Weer wat geleerd
Of vervolgens verslepen om ze als groep in een apart venster te zetten
ik schrokquote:
Mogguh!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
Om acht uur gaan pitten. Nu wakker geworden.
Moet je weer vroeg werken of niet?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 02:20 schreef FL_Freak het volgende:
Om acht uur gaan pitten. Nu wakker geworden.
Neequote:Op vrijdag 21 februari 2014 03:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Moet je weer vroeg werken of niet?
Niet kunnen tellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:06 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jezus, die quote is ook al een eeuw oud he
Terechte klachtquote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Vies hequote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet kunnen tellen
Augustus was vorig jaar ergens, niet 100 jaar geleden
??quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Annnet het volgende:
Zal ik de slowchat weer eens laten verbieden voor de 3e keer?
Ga eens weg.quote:
Op mijn plekje?quote:
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:21 schreef Annnet het volgende:
Zal ik de slowchat weer eens laten verbieden voor de 3e keer?
Dus sluit je ogen en zwicht.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik kan harder spammen dan het licht
Ga knikkeren op de A2 pisnicht.quote:
Je gedraagt je als een lul met een wichtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ga knikkeren op de A2 pisnicht.
quote:
quote:
quote:
je zou de rabobank fb pagina eens moeten lezenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:55 schreef Annnet het volgende:
O JEETJE AL EEN DAG TELAT MET DIE HELE 90 EURO JEETJE WAAR MOET IK NU VAN LEVEN
Verschrikkelijk... ZAL DE BELASTINGDIENST FAILLIET ZIJN? DE NEDERLANDSE BURGERS WORDEN FINANCIEEL GENAAID HET IS VERSCHRIKKELIJKquote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
je zou de rabobank fb pagina eens moeten lezen
Plebs.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:59 schreef Annnet het volgende:
[..]
Verschrikkelijk... ZAL DE BELASTINGDIENST FAILLIET ZIJN? DE NEDERLANDSE BURGERS WORDEN FINANCIEEL GENAAID HET IS VERSCHRIKKELIJK
Zo goed hoeft die niet te zijn om geen zorgtoeslag meer te krijgen hoorquote:
Geen verstand van.. nog nietquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Zo goed hoeft die niet te zijn om geen zorgtoeslag meer te krijgen hoor
schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eensquote:
Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eens
geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...
Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staat
wat voor werk ga je doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagen
die kunnen best stinkenquote:
niet meer blauwe LBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam
Dat is niet heel Nederland hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam
nog niet eens 1/4quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...
Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog ietsquote:
Vaalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog iets
Ik zei ook niet heel Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...
Hallonquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Annnet het volgende:
Sja Vaals, ik kan die mensen zo slecht verstaan.. Ging een keer op bezoek bij een vriendin bij haar vriend in Limboland, stopte bij een tankstation om wat drinken te halen, die vrouw vroeg me wat en na 3 keer wat zeg je heb ik gewoon nee gezegd.. Geen idee waar het over ging
ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er doorgaans weinig moeite mee
dan wordt het vervelend jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastig
1e college in Deventer, van een Limbolander.. "IK SPREEK TOCH GEEN CHINEES"!? Nee, maar verstaan lukt me alsnog nietquote:
ik kan me in het nederlands ook best verstaanbaar makenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef Annnet het volgende:
[..]
1e college in Deventer, van een Limbolander.. "IK SPREEK TOCH GEEN CHINEES"!? Nee, maar verstaan lukt me alsnog niet
Mag ook!quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan me in het nederlands ook best verstaanbaar maken
en duits en engels.quote:
Is toch een geweldig moment?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:34 schreef Annnet het volgende:
haha je kan op fb een LEVENSGEBEURTENIS toevoegen: Beugel verwijderd. WAT DE FUCK. dat zien mensen toch
GROOT FEEST, jubileum enzquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Is toch een geweldig moment?
Preciesquote:
Ja?quote:
David spoort nietquote:
prima met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |