schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eensquote:

Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
schijnbaar vindt de belastingdienst dat ik al genoeg van mn baas krijg. ik ben het daar overigens totaal niet mee eens

geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staatquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:11 schreef Annnet het volgende:
[..]
Bij mij zal t zo nog de vraag worden denk ik...

Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, ik weet niet wat er op jouw salarisstrookje staat

wat voor werk ga je doen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:14 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ik ook nog niet, minmax van 12-38 met een uurloon waar ik zeker niet over ga klagen

die kunnen best stinkenquote:

niet meer blauwe LBquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam

Dat is niet heel Nederland hoor...quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Reisje door Nederland
Van Rotterdam naar Amsterdam naar Utrecht en weer terug naar Rotterdam

nog niet eens 1/4quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...

Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog ietsquote:

Vaalsquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:23 schreef Annnet het volgende:
[..]
Precies... Een echte die-hard gaat van Vaals naar Termunten en van Enschede naar Den Helder en dan nog iets

Ik zei ook niet heel Nederlandquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:21 schreef Annnet het volgende:
[..]
Dat is niet heel Nederland hoor...

Hallonquote:

quote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:25 schreef Annnet het volgende:
Sja Vaals, ik kan die mensen zo slecht verstaan.. Ging een keer op bezoek bij een vriendin bij haar vriend in Limboland, stopte bij een tankstation om wat drinken te halen, die vrouw vroeg me wat en na 3 keer wat zeg je heb ik gewoon nee gezegd.. Geen idee waar het over ging

ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastigquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb er doorgaans weinig moeite mee

dan wordt het vervelend jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 13:27 schreef Annnet het volgende:
[..]
ik ben geboren en gebogen in groningen, dan wordt t lastig

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |