Dat iddquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beter dat Gordon Ramsay niet meekijkt hoe je spaghetti maakt
 Denk dat hij echt met kromme tenen zit te kijken hoe de gewone huisvrouw in haar keukentje kookt
 Denk dat hij echt met kromme tenen zit te kijken hoe de gewone huisvrouw in haar keukentje kookt  laat staan studenten
 laat staan studenten 

http://www.upcoming.nl/ca(...)rnal_referrer=latestquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Bij de huishoudbeurs komen zeker alleen maar vrouwen met een geverfd praktisch kapsel

Ik ga Zaterdag heenquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:16 schreef Ro-ald het volgende:
Bij de huishoudbeurs komen zeker alleen maar vrouwen met een geverfd praktisch kapsel

Ik ga al een paar jaar heen. Lopen heel veel jonge vrouwen rondquote:

Dat zijn de eckte eckte homo'squote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Homo's die Bieber lekker vinden._!

Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?quote:

Bash op Et su gespot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:23 schreef Rezania het volgende:
Homo's die Bieber lekker vinden._!

Nee, die gaan gezellig naar de Kamasutrabeurs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?

quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:24 schreef Fopje het volgende:
[..]
Is het nou waar dat elke vrouw/meid daar heen gaat voor de dildo's?

Nee, ik ging LB dr pohi Kijken (quote:
 ) en klikte perongeluk een GRTD topic aan en zag de OP
 ) en klikte perongeluk een GRTD topic aan en zag de OP 

Terechte klachten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, ik ging LB dr pohi stalken (:@) en klikte perongeluk een GRTD topic aan en zag de OP

Niet? Ook niet stiekem?quote:

Achter station, altijd werk, mucho doekoes.quote:Op donderdag 20 februari 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil werk gvd
Alle sollicitatiepapiertjes ingevuld, ingeleverd. Telefoonnummers afgegeven waar ze dat vroegen. Maand later: NIKS

Zelfs dat nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Achter station, altijd werk, mucho doekoes.

wut? jullie snapchatten?quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |