Ik heb de mijne ooit eens aan asyniur gestuurd omdat ik juist de harde gebruikte. Misschien heeft iemand er nog een liggen?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef martine1984 het volgende:
Mn borstschild is leknu doet mn kolf het niet meer. Ik heb een zacht / flexibel schild op mn medela. Iemand enig idee of deze nog los te bestellen is? Op Internet vind ik alleen maar harde. Neem maar een vrije middag van mn werk want mn tieten staan op klappen.
Ik had dat inderdaad ook. Heel lastig, zeker als je minder zuivel wil eten. Ik ben uiteindelijk naar een diëtist gegaan omdat ik ondergewicht had en continu ziek was. Hier wat tips die ik kreeg (wel op basis van mijn eigen voedingspatroon):quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Nou! Dat vind ik dus ook.. Super.
Ik merk dat ik behoorlijk rap aan het afvallen ben. Voor de zwangerschap woog ik niet bepaald veel maar daar zit ik alweer bijna op, en voor de borstvoeding is het toch wel fijn als ik wat vetreserves heb. De kraamhulp zei me dat ik niet extra hoef te eten bij de borstvoeding, maar volgens mij klopt dat niet want ik heb heel veel honger, eet meer dan ik normaal zou doen maar blijf afvallen.
Nu zou ik normaalgesproken in zo'n geval meer eieren gaan eten, en kaas en volle kwark e.d. Maar aangezien I. dus best snel last van krampjes heeft, probeer ik wat te minderen met zuivel. Heb jullie goede en gezonde eettips? Ik kan ook niet zo heel lang in de keuken staan overdag, dus het moet snel klaar zijn. Punt is een beetje dat ik niet zo'n broodeter ben, dus even tien boterhammen naar binnen werken krijg ik niet zo goed voor elkaar. Ik grijp nu als ik een hongeraanval heb snel naar ongezondere zaken als chocola, chips en koekjes, maar dat lijkt me ook niet echt een oplossing.
Oei, met moeite 50 kilo bij 1.80? Dat is best extreem. Ik ben nu 54,5 bij 1.70, en dat vind ik ook al behoorlijk, zeker nu met de borstvoeding.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohhh herkenbaar!! Ik mis mm buik ook echtfantastisch vond ik het!
En slank is gezonder, maar ik weet dat dun ook geen feestje is hoor. Heb een vriendin van 1.80 die met de grootst mogelijke moeite 50 kilo weegt, tot ze even niet oplet en dan valt ze weer af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier ook precies zo. Hing inderdaad samen met doorkomende tandjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef pessie het volgende:
Sull bij mijn beide kinderen was bijten een korte fase. Duurde steeds een dag of 4/5 en dan stopten ze er weer mee. Om dan na een maand ofzoi weer een korte fase te hebben.
Bij ons heeft het heel erg geholpenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef bellelena het volgende:
Toevallig of niet, vanavond heeft Nin mij per ongeluk ook gebeten, meer zoals bij LB, maar het deed wel even pijn. Toen durfde ik niet meer verder en heb ik gekolfd. Ze had wel honger, dus konden we mooi kijken of ze de fles nog nam... Niet dusBinnenkort moet ik een keertje weg, dus het was handig geweest als ze de fles nog nam. We oefenen nog een paar keer, maar anders gaat ze maar gewoon mee samen met mijn lief, achter de schermen.
Prachtige curve Sull! Envoor een halfjaar!
Awww Kyara, dat klinkt ook sneu! Wat fijn dat je dan zo'n veilige haven kunt zijn voor d'rHap
Misschien was de overstap naar volledig live voeden nog iets te vroeg? Het heeft hier ook tot een week of 8-10 geduurd tot mijnes echt zonder flesjes erbij kon. Misschien nog een week of twee eerst een bv, dan een fles doen, steeds om en om? Ik heb de flesjes afgebouwd door steeds na een bv een flesje aan te bieden en daar dan steeds minder in te doen. Maar ik kan me voorstellen dat dat met een tweeling wel erg intensief is...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind er niks aan zo. Ik geef ze sinds maandag overdag alleen maar de borst. Ze zijn onrustig, slapen niet, luiers zijn niet vol, huilen veel. Compleet het tegebovergestelde van de weken hiervoor. Dus nu heb ik maar weer gekolfd en drinken ze een fles. Het is bijna alsof het andersom is hier...de kolf krijgt er meer uit als de babys
Opzich zou dat best kunnen inderdaad..maar het kost zoveel tijd dan. En ik heb er nog twee lopen. Heb geen probleem met het kolven, maar ik wilde graag naar aan de borst omdat ik me zo beperkt voel in het weggaan...hoewel dat misschien mn eigen angst is, die me daar tegenhoud...quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Misschien was de overstap naar volledig live voeden nog iets te vroeg? Het heeft hier ook tot een week of 8-10 geduurd tot mijnes echt zonder flesjes erbij kon. Misschien nog een week of twee eerst een bv, dan een fles doen, steeds om en om? Ik heb de flesjes afgebouwd door steeds na een bv een flesje aan te bieden en daar dan steeds minder in te doen. Maar ik kan me voorstellen dat dat met een tweeling wel erg intensief is...
Meestal 100...quote:
Stiekem ook wel een beetje ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ook zonder borstvoeding kun je een veilig hechting tussen jullie krijgen, Vanyel. Of ging het om de hechting vanuit jou?
Hoe komt het dat het makkelijker is met de rondlopende peuter?quote:Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Soempie het volgende:
In elk geval gaat het hier met een rondlopende peuter al een stuk makkelijker en dat maakt dat het onrustige gevoel ook veel minder is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |