abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136970234
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:29 schreef martine1984 het volgende:
Mn borstschild is lek ;( nu doet mn kolf het niet meer. Ik heb een zacht / flexibel schild op mn medela. Iemand enig idee of deze nog los te bestellen is? Op Internet vind ik alleen maar harde. Neem maar een vrije middag van mn werk want mn tieten staan op klappen.
Ik heb de mijne ooit eens aan asyniur gestuurd omdat ik juist de harde gebruikte. Misschien heeft iemand er nog een liggen?
Lotte!
Noah!
pi_136971075
quote:
2s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:34 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Nou! Dat vind ik dus ook. O+ . Super.

Ik merk dat ik behoorlijk rap aan het afvallen ben. Voor de zwangerschap woog ik niet bepaald veel maar daar zit ik alweer bijna op, en voor de borstvoeding is het toch wel fijn als ik wat vetreserves heb. De kraamhulp zei me dat ik niet extra hoef te eten bij de borstvoeding, maar volgens mij klopt dat niet want ik heb heel veel honger, eet meer dan ik normaal zou doen maar blijf afvallen.

Nu zou ik normaalgesproken in zo'n geval meer eieren gaan eten, en kaas en volle kwark e.d. Maar aangezien I. dus best snel last van krampjes heeft, probeer ik wat te minderen met zuivel. Heb jullie goede en gezonde eettips? Ik kan ook niet zo heel lang in de keuken staan overdag, dus het moet snel klaar zijn. Punt is een beetje dat ik niet zo'n broodeter ben, dus even tien boterhammen naar binnen werken krijg ik niet zo goed voor elkaar. Ik grijp nu als ik een hongeraanval heb snel naar ongezondere zaken als chocola, chips en koekjes, maar dat lijkt me ook niet echt een oplossing.
Ik had dat inderdaad ook. Heel lastig, zeker als je minder zuivel wil eten. Ik ben uiteindelijk naar een diëtist gegaan omdat ik ondergewicht had en continu ziek was. Hier wat tips die ik kreeg (wel op basis van mijn eigen voedingspatroon):

Overal klont roomboter op/bij doen (ik at bijvoorbeeld vaak Brinta 's ochtend, daar een theelepel doordoen, door de groente na het koken, aardappelpuree ipv gekookte aardappel, altijd boter op brood).
Extra beleg op de boterham (2-3 plakjes vlees ipv 1, of combi van bijv ham + selleriesalade of roomkaas + gerookte zalm)
Elke dag een toetje nemen (vla / kwark / ijs)
Elke dag een grote koek bij de koffie of thee, dat is echt niet erg bij een gezond eetpatroon.
Volle producten kiezen: volle melk, volle yoghurt, geen lightproducten
Niet alleen water en thee drinken, maar liever kiezen voor (vers) sap, ice tea, dubbeldrank, whatever you like. Even calorieën checken op de verpakking en dan steeds kiezen voor de meeste :P
Kiezen voor bereidingswijze met meer vetten: liever gebakken aardappelen, geroerbakte groenten, ei gebakken ipv gekookt.
Elke dag een flinke hand noten, of zoveel je tussendoor op kan. Amandelen, paranoten en walnoten bevatten de meeste (goede) vetten.
Avocado's bevatten ook veel vet. Tussendoor eten met een snufje zout erover is heel lekker!
Fruit: banaan, mango, ananas bevatten meer calorieën dan appel of watermeloen.
Pindakaas op brood zet ook goed zoden aan de dijk.

Dat was het geloof ik zo'n beetje. Als je echt zuivel wil schrappen, raad ik je aan om naar een diëtist te gaan. Genoeg calorieën binnenkrijgen als je op dieet moet, is echt heel lastig!
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 21 februari 2014 @ 13:43:26 #53
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136971746
Franny als je zuivel zoveel mogelijk wilt beperken heb je meer vlees en ei nodig. Kun je misschien 's avonds eens kippenboutjes bereiden en deze in de koelkast bewaren zodat je dit tussendoor kunt nemen.
pi_136973056
Bedankt Phaidra! Daar zitten echt handige tips tussen. :) . :* .
Pessie, dat is geloof ik al een deel van de oplossing. Ik heb nu een groot stuk van de zalmquiche gegeten die ik gisteren als avondeten had gemaakt. Dit was over. Maar als we nu iedere dag wat meer avondeten maken zodat ik dat als lunch kan eten dan schiet dat alweer wat makkelijker op, zo overdag. En zorgen dat er veel in de vriezer is.

En verder eet ik nu een roze koek als toetje na de quiche, die we eigenlijk in huis hebben voor kraambezoek. :+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_136973383
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 10:51 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ohhh herkenbaar!! Ik mis mm buik ook echt O+ fantastisch vond ik het!

En slank is gezonder, maar ik weet dat dun ook geen feestje is hoor. Heb een vriendin van 1.80 die met de grootst mogelijke moeite 50 kilo weegt, tot ze even niet oplet en dan valt ze weer af :X
Oei, met moeite 50 kilo bij 1.80? Dat is best extreem. Ik ben nu 54,5 bij 1.70, en dat vind ik ook al behoorlijk, zeker nu met de borstvoeding.

Van de week zag ik een collega die zei: Hee, je ziet eruit alsof er niets gebeurd is!
Maar dat is dus helemaal niet leuk om te horen. }:| . Ach, het zullen ook de hormonen nog wel zijn.

Wat een prachtige foto weer, Linda. Die koppies. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  vrijdag 21 februari 2014 @ 14:31:25 #56
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136973825
Haha ja hormonen, leuk zijn ze he O+

Nou geniet van het compliment én de roze koek, en als jij met je prachtige kind ergens loopt is het duidelijk genoeg dat er iets is gebeurd oO< Win-win!!
pi_136979112
Wat een prachtige foto Linda O+ O+

Afvallen check, op dit moment sta ik weer even stil trouwens, maar ik zou er best nog wat af kunnen hebben ;) dus bij mezelf maak ik me er geen zorgen over.
pi_136979526
dat afvallen was hier net zo'n desillusie als het lang niet ongesteld worden en dat borstvoedingspoep naar bloemetjes zou ruiken :(

Mijn dochter is zielig, tandjes denk ik. Ze wil amper eten maar wel bij mij drinken O+ Net liet ze even los, keek me aan en zei "hap" en voegde vervolgens daad bij woord O+
pi_136989684
Linda, wat een mooi plaatje!

Pessie al bijna een jaar aan het voeden!

Franny, je kunt ook wat extra mayonaise gebruiken, lekker op een broodje kaas.

Martine, je zou wat webshops kunnen proberen, misschien heeft iemand een oude voorraad? Of marktplaats?

En wij sinds gisteren een half jaar aan de borstvoeding! L. vierde dat 's ochtends al met bijten tijdens de voeding :X En 's avonds weer en nu met een huilsessie van 2,5 uur, maar daarna sliep ze de hele nacht door O+ !

Ik ga er vanuit dat het bijten bij het tandjes krijgen hoort of heeft iemand een ander idee?

Ohw en het CB was erg tevreden over L. haar groei. Dus ondanks het flesweigeren van eerder, blijft ze keurig op gewicht!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:52:04 #60
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_136990098
Sull bij mijn beide kinderen was bijten een korte fase. Duurde steeds een dag of 4/5 en dan stopten ze er weer mee. Om dan na een maand ofzoi weer een korte fase te hebben.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:55:16 #61
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136990267
E bijt ook niet echt 'sinds de tandjes'. Ze zet heel af en toe dr tandjes op elkaar als ze dr kop verkeerd heeft staan. Dus het is meer het effectbejag dan dat ze echt wil knagen.

En gefeliciteerd met het halfjaar voeden! *O* En keurig gegroeid inderdaad! _O_

Kyara, dat klinkt schattig!! O+
pi_136991715
Mijne bijt als ie in slaap gevallen is aan de borst en ik net te lang gewacht heb met afkoppelen :X :X :X Echt vol zn kaken dichtklemmen dan. })
Soms is het ook als de melkstroom wat afneemt. Als het vaker gebeurt kun je uit voorzorg een vinger in de buurt houden om tussen de kaakjes te stoppen. :P

Mooie curve zeg!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_136992236
Toevallig of niet, vanavond heeft Nin mij per ongeluk ook gebeten, meer zoals bij LB, maar het deed wel even pijn. Toen durfde ik niet meer verder en heb ik gekolfd. Ze had wel honger, dus konden we mooi kijken of ze de fles nog nam... Niet dus :') Binnenkort moet ik een keertje weg, dus het was handig geweest als ze de fles nog nam. We oefenen nog een paar keer, maar anders gaat ze maar gewoon mee samen met mijn lief, achter de schermen.

Prachtige curve Sull! En *O* voor een halfjaar!

Awww Kyara, dat klinkt ook sneu! Wat fijn dat je dan zo'n veilige haven kunt zijn voor d'r O+ Hap O+
pi_136995742
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:52 schreef pessie het volgende:
Sull bij mijn beide kinderen was bijten een korte fase. Duurde steeds een dag of 4/5 en dan stopten ze er weer mee. Om dan na een maand ofzoi weer een korte fase te hebben.
Hier ook precies zo. Hing inderdaad samen met doorkomende tandjes.

Nog even een O+ O+ voor Linda's foto!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137005699
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 21:28 schreef bellelena het volgende:
Toevallig of niet, vanavond heeft Nin mij per ongeluk ook gebeten, meer zoals bij LB, maar het deed wel even pijn. Toen durfde ik niet meer verder en heb ik gekolfd. Ze had wel honger, dus konden we mooi kijken of ze de fles nog nam... Niet dus :') Binnenkort moet ik een keertje weg, dus het was handig geweest als ze de fles nog nam. We oefenen nog een paar keer, maar anders gaat ze maar gewoon mee samen met mijn lief, achter de schermen.

Prachtige curve Sull! En *O* voor een halfjaar!

Awww Kyara, dat klinkt ook sneu! Wat fijn dat je dan zo'n veilige haven kunt zijn voor d'r O+ Hap O+
Bij ons heeft het heel erg geholpen
om na iedere borstvoeding een klein flesje aan te bieden (10 cc). Zo begon ze er weer aan te wennen en was er geen druk omdat ze eigenlijk bijna geen honger meer had.

Bijten was hier al bij aanvang van de voeding, ze hapte heel voorzichtig aan en toen iets later *hap* }:| ik heb haar meteen losgekoppeld en later weer geprobeerd, toen ging het goed.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 08:52:00 #66
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137005911
Ohja... als ik een hele dag wegga moet ik dus wel de kolf mee. Nu nog het probleem waar te kolven? Ik ga een dag naar Utrecht. Iemand tips over plekken?
pi_137006127
Dat is een goede vraag LB. Jammer dat de Ikea niet in het centrum zit want daar kan je prima kolven in de verschoningsruimte.

Wij gaan vannacht een nachtje weg (zonder kinderen, even heel erg dubbel) dus ik zal mijn kolf zo ook eens gaan afstoffen.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 10:32:19 #68
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137007249
Oeh, spannend Kyara! Was dit de keer dat beide oma's op komen passen?

Heel veel plezier alvast!
pi_137008807
Misschien heeft de prenatal een voedingshoekje?
pi_137009209
Ik vind er niks aan zo. Ik geef ze sinds maandag overdag alleen maar de borst. Ze zijn onrustig, slapen niet, luiers zijn niet vol, huilen veel. Compleet het tegebovergestelde van de weken hiervoor. Dus nu heb ik maar weer gekolfd en drinken ze een fles. Het is bijna alsof het andersom is hier...de kolf krijgt er meer uit als de babys :{
Lotte!
Noah!
pi_137009739
Verkocht

[ Bericht 94% gewijzigd door DJMomo op 22-02-2014 19:54:48 ]
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_137011875
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 11:54 schreef Linda2205 het volgende:
Ik vind er niks aan zo. Ik geef ze sinds maandag overdag alleen maar de borst. Ze zijn onrustig, slapen niet, luiers zijn niet vol, huilen veel. Compleet het tegebovergestelde van de weken hiervoor. Dus nu heb ik maar weer gekolfd en drinken ze een fles. Het is bijna alsof het andersom is hier...de kolf krijgt er meer uit als de babys :{
Misschien was de overstap naar volledig live voeden nog iets te vroeg? Het heeft hier ook tot een week of 8-10 geduurd tot mijnes echt zonder flesjes erbij kon. Misschien nog een week of twee eerst een bv, dan een fles doen, steeds om en om? Ik heb de flesjes afgebouwd door steeds na een bv een flesje aan te bieden en daar dan steeds minder in te doen. Maar ik kan me voorstellen dat dat met een tweeling wel erg intensief is...

:*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_137013412
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 13:40 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Misschien was de overstap naar volledig live voeden nog iets te vroeg? Het heeft hier ook tot een week of 8-10 geduurd tot mijnes echt zonder flesjes erbij kon. Misschien nog een week of twee eerst een bv, dan een fles doen, steeds om en om? Ik heb de flesjes afgebouwd door steeds na een bv een flesje aan te bieden en daar dan steeds minder in te doen. Maar ik kan me voorstellen dat dat met een tweeling wel erg intensief is...

Opzich zou dat best kunnen inderdaad..maar het kost zoveel tijd dan. En ik heb er nog twee lopen. Heb geen probleem met het kolven, maar ik wilde graag naar aan de borst omdat ik me zo beperkt voel in het weggaan...hoewel dat misschien mn eigen angst is, die me daar tegenhoud...
Lotte!
Noah!
pi_137013585
Veel succes en plezier Kyara!

Mooie curves Sull! Doet ze toch heel goed!

O+ O+ Linda...
pi_137038656
Wij zijn dus een nachtje weg en voor het eerst sinds tijden weer gekolfd. En de opbrengst valt me best tegen eigenlijk. Links net 50 en rechts rond de 100 gisteravond en vanochtend (na best wel veel tijd er tussen 80 en 130. Ik snap dat ze er zelf meer uit halen dan de kolf maar dat zal ook niet het dubbele zijn toch? Heb ik dan nig maar weinig melk en komen ze daarom nog zo vaak s nachts? Of is het een aflopende zaak?

Stom, alles gaat goed en dan kan zo'n kolfopbrengst me toch onzeker maken.
pi_137039962
Het is waarschijnlijk meer dat je de routine kwijt bent en gewoon niet meer zo makkelijk kolft. Zolang je op verzoek voedt, droog je echt niet zomaar op. Vraag en aanbod blijft van toepassing.
  zondag 23 februari 2014 @ 10:36:36 #77
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_137039977
waarom zou het een aflopende zaak zijn?
Het lijkt me een stuk aannemelijker dat je niet echt meer handigheid hebt in het kolven.
Toen ik een paar maanden geleden een nacht weg was, kolfde ik ook heel weinig.
Toen had ze de volgende dag wel veel te drinken, omdat ik de boel met het kolven echt niet meer leeg kreeg.

Ik zou proberen om toch op je lijf te vertrouwen en erin geloven dat het wel goed zit met je productie. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_137040973
Thanx dames :*

Had geen idee dat je kolven ook kunt "afleren" :@
pi_137041720
Ja, dat kan idd heel goed. Ik ben deze week ook weer begonnen met 1 keer per dag kolven, in mei ga ik 4 dagen en nachten weg. Wil dus vast een voorraad opbouwen. Bovendien kolf ik straks voor mijn zusje, die in mei gaat bevallen, zodat ze indien nodig, geen kv hoeft bij te geven. Maar dat gaat hier dus met 20cc per borst }:|

Linda, is het misschien fijner om eerst 1 meiske fulltime aan de borst te krijgen? Geen idee hoe dat praktisch haalbaar is hoor.
pi_137042875
Het loopt hier trouwens goed. Door ruim bloedverlies kwam het iets later op gang, maar inmiddels zit ik weer ruim in de productie en ik heb het idee dat het nog steeds toeneemt. Sinds gisteren lek ik ook als aan malle en dat is vrij irritant. Alles, nee álles zit onder de melkvlekken :') Gezien ik de vorige keer een overproductie heb gehad, let ik nu goed op dat ik niet te vaak wissel van borst en tot op heden lijkt dat heel goed te gaan met een onwijs tevreden meiske O+
Oh en graties tip: voedingsbh van bonprix. Is met beugel en maar 15 euro. Kwaliteit is niet denderend daarentegen, maar een paar maanden moet ie wel redden.
pi_137044017
Fijn dat het goed loopt wup. Wel lastig dat gelek :D op enge geven moment wordt dat wel minder hoop ik?

Ik bedacht me trouwens ook nog dat mijn meiden natuurlijk ook een stuk minder drinken. Ze eten ook gewoon 2,5 boterham, 1 stuk fruit, tussendoortje en avondeten+ yoghurt op een dag. Plus nog beetjes water en wat koemelk. Dan is het ook logische dat ze minder drinken bij mij en ik dus ook minder kolf.
pi_137046798
Wat gaaf dat je voor je zusje kolft Morretje.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_137051605
Idd, wat lief dat je dat doet Morretje! Twinkly heeft voor mij 80cc gekolfd. Dat was zo fijn om achter de hand te hebben O+
pi_137061138
Ik vind het vooral heel gaaf dat ze het hebben wil :D Maar heb blijkbaar goede argumenten en genoeg info gegeven. Zussie heeft zelf veeeel allergieën en flink eczeem al haar hele leven. Ik denk dat zij als mini onontdekte koemelkallergie heeft gehad die zo verergerd is. De kans dat haar mini dat heeft wordt ook wat groter zo, en dan wil je die darmpjes zoveel mogelijk beschermen. En met de tendens dat er tegenwoordig zo vaak bijgevoed 'moet' worden...

Fijn dat het bij jullie ook goed loopt wup!
pi_137071705
Hallo dames, ik ben voornamelijk een lezer, post weinig, maar er is vast iemand die mij uit de brand kan helpen?! :)

Ik kolf op werk voor mijn zoontje van 3 maanden, maar nu ben ik vrijdag mijn melk vergeten in de koelkast op werk. Op de site van medela zie ik dat je bv 3 tot 8 dagen kan bewaren in de koelkast, maar ik meen me te herinneren dat je het maar 3 dagen kan bewaren?
Mijn voorraadje is een beetje op, dus zou het zonde vinden.

Kan ik beter het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon weggooien?

thanks!
pi_137072990
Volgens borstvoeding.com kun je moedermelk tot 5 dagen in de koelkast bewaren.

http://www.borstvoeding.com/kolven/bewaren.html
  zondag 23 februari 2014 @ 22:30:05 #87
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137073264
Ik zou t zeker niet weggooien nee! Moet nog goed zijn, en anders ruik/proef je voor de zekerheid even? :)

Hier herleven oude tijden... ik kolfde zojuist uit 2 borsten samen 30cc :X
Maarrr ik heb even pauze genomen, ben anders gaan zitten en t klotst nu toch t flesje in links O+
pi_137073546
Morretje, wat fijn dat het op die manier kan O+

Ai LB, dat is niet veel :X Hopelijk gaat het nu beter.
  zondag 23 februari 2014 @ 22:38:21 #89
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137073772
Ohja, Morretje (en Twinkly!), wat tof van jullie O+

Kyara, ik zit nu op een whopping grand total van 50cc :') ;(
pi_137074106
Hoeveel kolf je normaal LadyBlack?
pi_137074727
Bedankt, proeven is ook een goeie ja. Nooit over nagedacht! ;)
=
  zondag 23 februari 2014 @ 23:11:50 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137075424
quote:
0s.gif Op zondag 23 februari 2014 22:45 schreef Kyara het volgende:
Hoeveel kolf je normaal LadyBlack?
Meestal 100...

Maar het was voor mijn doen vrij vroeg, en E had nu aan beide borsten gedronken voor ze in slaap viel, en dat heeft denk ik geen beste invloed op de kolfopbrengst.

Hoe was jouw nachtje weg? O+ Alles goed gegaan? Lekker genoten?
pi_137095035
Weer eens in de ego hier.

Ik overweeg nu toch echt over doorgaan met voeden. Het hele heftige van de agitatie is eraf, maar ik realiseer me net dat ik eigenlijk minstens driekwart van de voedingen nog steeds zit uit te zitten. De eerste paar minuutjes vind ik het leuk, maar daarna word ik onrustig, duurt het te lang en gaat mijn hoofd alleen maar rondjes draaien rond alles wat ik nog moet doen. 4 dagen in de week een peuter die vindt dat de baby bij de andere mama hoort en een andere mama die nog steeds niet zo ver hersteld is dat ze echt in actie kan met die peuter helpt niet echt in de onrust en het gevoel dat ik beter iets anders kan doen als ik zit te voeden.

Klinkt als een heel onbenullig iets om zo'n beslissing voor te nemen. Aan de andere kant, ik wilde meevoeden om hechting (ik draag hem uren per dag, dus komt goed) en om gemak. De gedachte was dat ik met hem op pad zou kunnen, zelf kon voeden zonder gedoe. Nu moet zij bij de meeste van mijn voedingen nog navoeden, omdat ik niet genoeg heb. Waarschijnlijk is dat te fixen met een hoop (cluster)kolven, maar wanneer ik dat dan moet doen met die opstandige peuter om me heen, weet ik ook niet zo goed.
Ook al zou het lukken om mijn productie hoog genoeg te krijgen, als het onrustige gevoel niet weggaat, blijft het steeds een soort verplichting.

Als ik teruglees, lijkt het alsof de beslissing al genomen is. Gek is dat, tot een uur geleden was er geen haar op mijn hoofd die eraan dacht om te stoppen omdat ik dat zo zonde vind van de investering.
Twijfel nog even door. Irritant dit!

[ Bericht 1% gewijzigd door Vanyel op 24-02-2014 22:37:59 ]
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 24 februari 2014 @ 17:14:20 #94
171422 LadyBlack
paint it black
pi_137095877
Zonde van die investering snap ik helemaal Vanyel, maar je moet je misschien ook afvragen waar je het (nog) voor doet ja... Hechting is vast geen probleem (sowieso niet maar helemaal met veel dragen!)

Dat voeden als je op pad bent is natuurlijk wel superhandig! Maar dat is idd ook een productieverhaal. -O-

Succes nog met twijfelen!
pi_137096830
Ook zonder borstvoeding kun je een veilig hechting tussen jullie krijgen, Vanyel. Of ging het om de hechting vanuit jou?

Die lijstjes in je hoofd over wat je allemaal nog kunt/ moet doen, lastig is dat he? Wat je schrijft is op sommige punten best herkenbaar: de peuter die er ook is, het onrustige gevoel, de twijfel...maar toch ook weer een heel ander verhaal als het gaat om de productie.
In elk geval gaat het hier met een rondlopende peuter al een stuk makkelijker en dat maakt dat het onrustige gevoel ook veel minder is.

Succes met de beslissing in elk geval. Lijkt me pittig! En weinig motiverend als je voor je productie moet kolven...

In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137096892
Oja, wilde nog zeggen dat ik de reden om -eventueel- te stoppen helemaal niet onbenullig vind. Kan het me goed voorstellen in elk geval!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_137097290
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Soempie het volgende:
Ook zonder borstvoeding kun je een veilig hechting tussen jullie krijgen, Vanyel. Of ging het om de hechting vanuit jou?
Stiekem ook wel een beetje ja.

En verder snel voor het eten alvast dank jullie voor t begrip :)
pi_137106188
Vanyel ik vind het al stoer dat je het nog steeds volhoudt met al die ellende. Ik kan het goed begrijpen als je stopt. In jouw plaats had ik al lang al de handdoek in de ring gegooid. Sterkte met je beslissing!
pi_137106672
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 17:43 schreef Soempie het volgende:
In elk geval gaat het hier met een rondlopende peuter al een stuk makkelijker en dat maakt dat het onrustige gevoel ook veel minder is.
Hoe komt het dat het makkelijker is met de rondlopende peuter?
pi_137107285
Vanyel, wat hier boven ook allemaal wordt gezegd. Ik vind het echt super hoe jullie het opgepakt hebben. En de redenen die jij noemt.... ik kan het ook goed begrijpen als je stopt. Jullie hebben het hoe dan ook geflikt om hem samen te voeden, dat kan niemand jullie mee afnemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')