Maar ze werken zo fijn! Zeker bij ontsteking zou ik eerder voor ibuprofen gaan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:32 schreef WupWup het volgende:
Paracetamol is altijd je eerste keuze pijnstiller. Zeker als je verwacht langer te moeten gebruiken. nSAID's zijn erg slecht voor je maag.
Oh! Ja dat laatste is ook waarom ik nooit ibu's neem. Maar ik las nou weer iets over dat paracetamol wel bij je baby komt (bij gebruik van een paar dagen achtereen) en ibu niet... Nouja ik ben er hopelijk toch wel weer een keer vanaf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:32 schreef WupWup het volgende:
Paracetamol is altijd je eerste keuze pijnstiller. Zeker als je verwacht langer te moeten gebruiken. nSAID's zijn erg slecht voor je maag.
Nou, opeens moest meneertje weer meer drinken. Nu weigert hij als hij wakker is. Wat is dit?!quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh! Ja dat laatste is ook waarom ik nooit ibu's neem. Maar ik las nou weer iets over dat paracetamol wel bij je baby komt (bij gebruik van een paar dagen achtereen) en ibu niet... Nouja ik ben er hopelijk toch wel weer een keer vanaf.
Tico ohnee! Hij drinkt alleen nog 's nachts toch? En nu?
Uhm.... ja da's mooi balenquote:Op donderdag 20 februari 2014 20:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou, opeens moest meneertje weer meer drinken. Nu weigert hij als hij wakker is. Wat is dit?!
Zo als ik naar bed ga en die dikke in zn slaap aanleg drinkt hij wel. Maar nu 2 dagen, als hij wakker is wilt hij alleen even bijten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:05 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhm.... ja da's mooi balen![]()
Tips heb ik echt niet voor je, maar wel een 'go Bram, gewoon nog even lekker doordrinken!'
Oh..maar die hoeveelheid na het zkh klopt dus wel. Hoewel dat er bij Emmy ook met pijn en moeite in ging. Twas net zo'n gedwangvoederde gans...maar alleen zo mocht ze mee.naar huisquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:22 schreef Morretje het volgende:
Nee idd Linda, kijk:
http://borstvoeding.aardig.be/borstvoedingstips/stuwing/
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:13 schreef Olf het volgende:
http://www.universiteitva(...)ng-je-slimmer-maken/
Kijktipje! Is van de Universiteit van Nederland, volgens mij van die Alexander Klopping die vaak bij DWDD is. De hele week gaat het over kinderen en voeding, en die van vandaag specifiek over borstvoeding. Er wordt mooi uitgelegd wat (een van) de meerwaarden is van borstvoeding.
quote:
Naar he, als er niet gekeken wordt naar wat ze fysiologisch eigenlijk nodig hebben..quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:28 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh..maar die hoeveelheid na het zkh klopt dus wel. Hoewel dat er bij Emmy ook met pijn en moeite in ging. Twas net zo'n gedwangvoederde gans...maar alleen zo mocht ze mee.naar huis
Dat ging ook echt twee kanten op..Hanne wilde duidelijk meer en Emmy duidelijk minder. En allebei mocht niet. Of naja..Emmy mocht wel minder drinken, maar kreeg dan de rest per sonde. Af en toe liet ik Hanne Emmys restjes drinken..waren we alle drie tevredenquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:34 schreef Morretje het volgende:
[..]
Naar he, als er niet gekeken wordt naar wat ze fysiologisch eigenlijk nodig hebben..![]()
Komt wel goed met het maagje van je meiske heur. Een maagje kan ook weer krimpen, en dat zal zeker zijn als ze nu alleen nog live drinkt.
Ik ook. Het heeft tenslotte ook alleen een meerwaarde als er een ontsteking is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:32 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar ze werken zo fijn! Zeker bij ontsteking zou ik eerder voor ibuprofen gaan.
Oh dat is fijn om te lezen. Merk je dan ook iets van een productiedip?quote:Op donderdag 20 februari 2014 22:13 schreef bitterend het volgende:
Bij cerazette kan je soms bloedverlies hebben. Ook is het zo dat je voelt dat je ongesteld wordt maar het toch niet wordt. Ik voel altijd mijn eisprong en heb af en toe wat kramp maar nooit echt 3-4 dagen bloedverlies zoals bij echte ongesteldheid.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:11 schreef Linda2205 het volgende:
Ze doen het allebei heel goed. Hanne wasgister 3900gr.
Wrm denk je dat, van de hoeveelheid melk Wup?
Belle..zonder tepelhoedje kan ze wel, maar maar kort.vooral door dat zuinig mondje van dr. Ik voed overdag zittend, tenzij ze echtechtecht niet wil slapen, danga ik nog wel.eens naast haar liggen. Nadeel is dat kleine zus dan ook wil dus ik lig dan alleen maar van links naar rechts te draaien...ze wisselen elkaar mooi af danen het drinken is al heel erg verbeterd, want tot voor kort viel ze na de tsr meteen in slaap door de moeite die haar dat al.gekost had. Gecorrigeerd zijn ze morgen ook pas twee weken natuurlijk. Noah en Lotte waren de eerste week/twee weken ook niet de makkelijkste aan de borst..
Nou! Dat vind ik dus ook.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 08:59 schreef bellelena het volgende:
[..]![]()
Dat klinkt allemaal hartstikke goed! Als ik het zo lees, dan hoef je je helemaal geen zorgen te maken. Ook met het krullipje, probeer echt vooral te voelen. En als het niet fijn voelt, opnieuw proberen. Ook daar zul je dan echt al snel gaan merken dat het beter gaat
Maar je mag echt heel trots zijn hoor, op jezelf en je meisjes
![]()
Je had toch al redelijk afgebouwd?quote:
Ohhh herkenbaar!! Ik mis mm buik ook echtquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:35 schreef Franny_G het volgende:
Nee, is ook niet eerlijk, LB. Maar dun/slank is niet altijd perse mooier of beter. En ik keek vanmorgen even naar wat zwangerschapsfoto's en voelde me weemoedig worden dat die buik al zo snel helemaal weg is en ik me al bijna niet meer kan voorstellen hoe het voelde. En ik vond het echt heel leuk om hoogzwanger te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |