Kijkt er eigenlijk iemand naar dat Utopia?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hahah, parlementfitties.Beter halen ze dat gedrocht van een utopia van de buis en streamen ze deze entertainment fullhd de woonkamer in.
Ik denk dat ze blij zijn dat hij niet op straat zwerft.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoe namen z'n ouders het toen ze hoorden dat hun zoon geen leven heeft?
Laat dat maar aan de mannen over.quote:
OK ik ga wel de keuken inquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Laat dat maar aan de mannen over.
Geen idee. Kan het me niet voorstellen eerlijk gezegd. Dat topic op FOK! loopt wel aardig door volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijkt er eigenlijk iemand naar dat Utopia?
Ik heb ook geen idee hoe je dat terug zou kunnen zoeken, mocht je dat willen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er sinds kort 40.000+
Ben vergeten wat de 40.000e was...
In je postgeschiedenis alles terug zoeken. Zou wel debiel werk zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe je dat terug zou kunnen zoeken, mocht je dat willen.
Is ook niet voor mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit ja. Je bent toch geen wijf typisch
Ik vraag het wel aan Stijn of DP.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee hoe je dat terug zou kunnen zoeken, mocht je dat willen.
Ik zat te eten, mag het? Zometeen afwassen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dus je suggereert nu dat je de keuken uit was?!![]()
Dat dit kan in Nederland...
WAT WIL JE WETENquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Stijn of DP.
Er is vast een truukje voor, maar wat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
In je postgeschiedenis alles terug zoeken. Zou wel debiel werk zijn.
quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vraag het wel aan Stijn of DP.
Ik heb daar ook geen zin in. Wat nu, o heilige heilandquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor de mensen die vanavond geen zin hebben in Ajax
21:05 Swansea City v Napoli @ Canvas
Gewoon als eckte sjap gaan FOK!ken en 200.000+ posts proberen te halen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen zin in. Wat nu, o heilige heiland
Welke tram naar zwaanshals hmfquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb daar ook geen zin in. Wat nu, o heilige heiland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |