twitter:YourAnonNews twitterde op donderdag 20-02-2014 om 15:43:17police.gov.ua is down, thanks to #Anonymous. reageer retweet
Wat heeft dat voor zinquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
twitter:YourAnonNews twitterde op donderdag 20-02-2014 om 15:43:17police.gov.ua is down, thanks to #Anonymous. reageer retweet
En dus zijn ze lopend (en een beperkt gezelschap met de bus)quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
Trein met soldaten gestopt door protestanten.
Ok, ik geef toe. De regering is poeslief en heeft helemaal niks misdaan en jij bent geen troll en Milosevic is inderdaad een held, daarom werd hij ook berecht voor oorlogsmisdaden, net als al die andere helden in jou sig misdadigers zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dat is nadat de rebellen gebouwen bezetten, vandalisme plegen en de politie aanvallen
en andere berichten zeggen weer dat ze geopereerd is en nog wel leeft.....quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:31 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
deze zou overleden zijn, 21 jaar oud....
maar dan weet iemand hier straks niet meer wat voor propaganda hij moet vermelden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Overheidspropaganda aan banden leggen?
Dat zou je eens aan een Tunesir moeten vragen.quote:
dacht al door bladeren op de rails.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:55 schreef Happel het volgende:
Trein met soldaten gestopt door protestanten.
Kan je niet met argumenten komen in plaats van off topic te gaan..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ok, ik geef toe. De regering is poeslief en heeft helemaal niks misdaan en jij bent geen troll en Milosevic is inderdaad een held, daarom werd hij ook berecht voor oorlogsmisdaden, net als al die andere helden in jou sig misdadigers zijn.
Denk dat je het meer als een algemeen statement moet zien dat Anonymous anti-regering is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef JJ76 het volgende:
[..]
maar dan weet iemand hier straks niet meer wat voor propaganda hij moet vermelden.
Leg jij politie.nl ook even plat, is ook overheidspropagandaquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Overheidspropaganda aan banden leggen?
Ik kan dat filmpje nu niet kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zou je eens aan een Tunesir moeten vragen.
http://www.theguardian.co(...)n-truce-live-updatesquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:58 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
en andere berichten zeggen weer dat ze geopereerd is en nog wel leeft.....
https://twitter.com/Eurom(...)085720727552/photo/1
Been there, done that.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Leg jij politie.nl ook even plat, is ook overheidspropaganda
ik zie hier weinig politie op de been die willekeurig mensen afknallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Als daar aanleiding voor zou zijn...........quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:01 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
De argumenten:quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Kan je niet met argumenten komen in plaats van off topic te gaan..
Niet willekeurig.. Hun bezetten gebouwen, doen aan vandalisme en vallen de politie aan.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie hier weinig politie op de been die willekeurig mensen afknallen
De politie doet gewoon zijn werkquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Als daar aanleiding voor zou zijn...........
ja ja dat heb je al een stuk of 10 keer gezegd, dat zijn allemaal geen redenen om mensen willekeurig af te schietenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:03 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Niet willekeurig.. Hun bezetten gebouwen, doen aan vandalisme en vallen de politie aan.
Het is bij allebei gewoon licht hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef Maargoed. het volgende:
Volgens mij klopt er iets niet.
Hier is het praktisch donker:
http://www.ustream.tv/channel/vichekyiv
En hier nog gewoon licht:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
In Kiev zou het nu 17:00 moeten zijn. Daarbij gaat half 6 de zon onder en is het 6 uur donker.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
De politie doet gewoon zijn werk
Mag jij vinden, zij denken daar dus kennelijk anders over.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
De politie doet gewoon zijn werk
Tuurlijk wel. Als jij iets kapot maakt, mag je zelf ook kapot gemaakt worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja dat heb je al een stuk of 10 keer gezegd, dat zijn allemaal geen redenen om mensen willekeurig af te schieten
die filmpjes heb ik ook niet uit de Oekraine gezienquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef Re het volgende:
[..]
ik zie hier weinig politie op de been die willekeurig mensen afknallen
Kijk de OP eens.. Het is niet "het volk" dat demonstreert. Diegene die nu demonstreren waren in 2010 ook al tegen de president.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:03 schreef DuTank het volgende:
[..]
De argumenten:
- Politie gebruikt standaard tactieken om betogers uit de tent te lokken (alleen al het aanwezig zijn van politie werkt provocerend, laat staan het omsingelen en insluiten, zoals de kettling techniek).
- Politie schiet op betogers.
- Het leger is onderweg.
- Heel die regering is een corrupte bende, net als de regeringen van de personen in jouw sig.
- Er wordt niet geluisterd naar het volk, maar het wordt juist met harde hand neergeslagen.
Is daar bewijs voor?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef JJ76 het volgende:
[..]![]()
![]()
willekeurig een massa mensen inschieten is geen politiewerk.
Daar zijn geen bewijzen voorquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef Re het volgende:
[..]
ja ja dat heb je al een stuk of 10 keer gezegd, dat zijn allemaal geen redenen om mensen willekeurig af te schieten
Nu wel, daarstraks niet. Kennelijk andere instellingen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het is bij allebei gewoon licht hoor
Weet je waar ze zijn dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef theNull het volgende:
Duurt wel een paar dagen voordat ze in Kiev zijn
Maar waarom ga jij niet lekker in een of ander corrupt kutland wonen waar dezelfde ideologien worden nagestreefd als in de landen van jouw helden? Of je bent een troll of je bent een debiel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Kijk de OP eens.. Het is niet "het volk" dat demonstreert. Diegene die nu demonstreren waren in 2010 ook al tegen de president.
Leger onderweg zegt niks, zolang ze nog niks doen.
De demonstranten begonnen met vandalisme, gebouwen bezetten en politie aanvallen.
Nee, maar aangezien de camera zojuist 360 graden draaide, en geen enkele gebouw in de omtrek te zien is, zitten ze in the middle of nowerequote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef RVer het volgende:
[..]
die filmpjes heb ik ook niet uit de Oekraine gezien
Wel agenten die schieten, maar niet waarop, mss wel op betogers die gericht op hen schieten. Die mogen wel een sniperkogel tussen de ogen krijgen
Het is daar wel aan het schemeren heb ik het idee. Maar het maakt nogal uit of je in de stad bent of ergens in de middle of nowhere.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:08 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Nu wel, daarstraks niet. Kennelijk andere instellingen.
Ik snap deze niet zo goed. Er zijn betogers binnen, maar waar komen de schoten vandaan?quote:
Jij claimt dat het volk demonstreert als jij enige kennis had weet je dat het ongeveer 50/50 is..quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:09 schreef DuTank het volgende:
[..]
Maar waarom ga jij niet lekker in een of ander corrupt kutland wonen waar dezelfde ideologien worden nagestreefd als in de landen van jouw helden? Of je bent een troll of je bent een debiel.
Het verschil zit 'm in de definitie 'volk' denk ik. Ik zie dat als mensen die niet bij de overheid werken (in een of andere politie-eenheid of wat dan ook).quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Jij claimt dat het volk demonstreert als jij enige kennis had weet je dat het ongeveer 50/50 is..
Zie het ook niet goed, ze komen daarna ook met een complete bus aan om het gebouw af te schermen dus mogelijk rijden ze voorbij en schieten ze dan of zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap deze niet zo goed. Er zijn betogers binnen, maar waar komen de schoten vandaan?
Ik bedoel dat ongeveer 50 procent de EU steunt en de andere 50% niet. Dus het is onzin om te stellen dat de regering niet luistert naar het volk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:13 schreef DuTank het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in de definitie 'volk' denk ik. Ik zie dat als mensen die niet bij de overheid werken (in een of andere politie-eenheid of wat dan ook).
Het is nu gewoon volk vs. politie/leger
Kijk, helemaal onschuldig zijn de betogers niet, maar dat claim ik ook helemaal niet. Het is alleen niet echt normaal dat om dit soort dingen er compleet random op betogers geschoten wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie het ook niet goed, ze komen daarna ook met een complete bus aan om het gebouw af te schermen dus mogelijk rijden ze voorbij en schieten ze dan of zo.
Maar goed, meer om te laten zien waar de politie toe in staat is dus, al lijkt het volgens WitteMuur allemaal wel mee te vallen en doen ze alleen hun werk![]()
Maar is dat de enige reden waarom dit nu zo uit de hand gelopen is? Of is het omdat er veel meer achter zit (corrupte regering die alleen aan zichzelf denkt)?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:15 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ongeveer 50 procent de EU steunt en de andere 50% niet. Dus het is onzin om te stellen dat de regering niet luistert naar het volk.
Ja, de regering is corrupt net als de oppositie. Maar er zijn geen corruptie schandalen geweest, dus dat heeft er niks mee te maken. Toen ze in 2010 op hem stemde wisten ze dat natuurlijk al.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kijk, helemaal onschuldig zijn de betogers niet, maar dat claim ik ook helemaal niet. Het is alleen niet echt normaal dat om dit soort dingen er compleet random op betogers geschoten wordt.
[..]
Maar is dat de enige reden waarom dit nu zo uit de hand gelopen is? Of is het omdat er veel meer achter zit (corrupte regering die alleen aan zichzelf denkt)?
Ook al ben je pro-EU, de president is democratisch gekozen en toen was al bekent dat hij pro-Rusland was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Elan het volgende:
Vroeg ik me ook af.
Of er bij die politieagenten niet gewoon mensen lopen die ook pro-EU zijn.
Als je thuis gewoon je vrouw en kinderen moet onderhouden weegt dat minstens zo zwaar als je politieke voorkeur.
En waar is het bewijs dat ze van de overheid zijn?quote:
Nee hoor, dat is een opstandeling die met professionele gear is genfiltreerd bij de politie-eenheid om zo de politie een slechte naam te bezorgen.quote:
dit zijn indd opstandelingen, die met maskers en molotov cocktails aan de andere kant van de barricade zijn de politie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
En waar is het bewijs dat ze van de overheid zijn?
Erg betrouwbaar, een reactie in een streamquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef DuTank het volgende:
Nou, het leger is dus onderweg en in een van de reacties in die stream stond dat een soldaat had gezegd dat ze de opstandelingen vandaag nog zouden afmaken. Maar ja, of dat waar is weet ik niet, want ik spreek geen Russisch.
Ik trek het toch ook in twijfelquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:32 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Erg betrouwbaar, een reactie in een stream
ja zie hoe de politie is genfiltreerd tussen de demonstranten en provocatief molotovs gooien zodat de vermomde demonstranten in politiepakken op ze kunnen schieten zodat het net lijkt of men elkaar bevechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:31 schreef t-8one het volgende:
[..]
dit zijn indd opstandelingen, die met maskers en molotov cocktails aan de andere kant van de barricade zijn de politie.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:36 schreef Maargoed. het volgende:
http://www.ustream.tv/channel/vichekyiv
de bus is er ook weer.
Ze is lopend naar het ziekenhuis gegaan en kon daarna zelfs nog twitteren dat ze dood ging. Beetje dramaqueen lijkt mij. Als hulpverlener altijd geleerd om degenen die het hardste schreeuwen te negeren. Van hen weet je zeker dat hart en longen het nog doen. De stillen zijn er vaak het ergst aan toe.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
http://www.theguardian.co(...)n-truce-live-updates
Hier word geschreven dat ze overleden is
Nogmaals, het is ook gebeurt in 2002 in Venezuela.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:31 schreef t-8one het volgende:
[..]
dit zijn indd opstandelingen, die met maskers en molotov cocktails aan de andere kant van de barricade zijn de politie.
twitter:VitaliiSediuk twitterde op donderdag 20-02-2014 om 14:37:59A woman around 80 y.o. collects paving stones 4 barricades fortification Photo: Osman Pashaev #Euromaidan #Євромайдан http://t.co/NVeIXfqPXY reageer retweet
duidelijk een moeder van een ingehuurde 'demonstrant'quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef Frikandelbroodje het volgende:
twitter:VitaliiSediuk twitterde op donderdag 20-02-2014 om 14:37:59A woman around 80 y.o. collects paving stones 4 barricades fortification Photo: Osman Pashaev #Euromaidan #Євромайдан http://t.co/NVeIXfqPXY reageer retweet
liveblog
daarom kom ik ook niet met bewijs, dat is er namelijk in jou ogen nooit. want dan is het onbetrouwbaar, nep of toneelspel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nogmaals, het is ook gebeurt in 2002 in Venezuela.
Wat zou de overheid hiermee op schieten, denk eens na. Hiermee gaan de rebellen echt niet opeens weg.
Leg me eens uit wat de regering ermee opschiet?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:44 schreef JJ76 het volgende:
[..]
daarom kom ik ook niet met bewijs, dat is er namelijk in jou ogen nooit. want dan is het onbetrouwbaar, nep of toneelspel.
Mensen doodschieten zorgt er echt wel voor dat ze weg gaan. Nu hebben ze blijkbaar het leger ingeschakeld om dat proces wat te versnellen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:41 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nogmaals, het is ook gebeurt in 2002 in Venezuela.
Wat zou de overheid hiermee op schieten, denk eens na. Hiermee gaan de rebellen echt niet opeens weg.
Een dode demonstrant demonstreert nou eenmaal minder.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:46 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Leg me eens uit wat de regering ermee opschiet?
quote:'Oproerpolitie Kiev mag met scherp schieten'
De Oekraense oproerpolitie heeft wapens ontvangen voor een 'antiterreuractie'. Dat heeft de minister van Binnenlandse Zaken Vitalij Zasjartsjenko bekendgemaakt.
Volgens de bewindsman mogen de eenheden met scherp schieten en zullen ze zich daarbij aan de wet houden. Tevens riep de minister de tegenstanders van de regering op de wapens neer te leggen. 'Op straat worden niet alleen ordetroepen, maar ook vreedzame burgers gedood.' Ook verweet hij 'radicale krachten' dat zij een niet nader genoemd aantal agenten hebben ontvoerd.
De Oekraense geheime dienst SBU kondigde woensdag al een landelijke campagne tegen terreur aan.
Dat merken we in Syri.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mensen doodschieten zorgt er echt wel voor dat ze weg gaan. Nu hebben ze blijkbaar het leger ingeschakeld om dat proces wat te versnellen.
Leuke montage, je ziet niet eens waar die gast op schietquote:
konijntjes waarschijnlijk...quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef RVer het volgende:
[..]
Leuke montage, je ziet niet eens waar die gast op schiet
Net of een tiental op zo'n grote groep uitmaaktquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:48 schreef t-8one het volgende:
[..]
Een dode demonstrant demonstreert nou eenmaal minder.
Nee, ik zie geen mensen weggaan hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:47 schreef DuTank het volgende:
[..]
Mensen doodschieten zorgt er echt wel voor dat ze weg gaan. Nu hebben ze blijkbaar het leger ingeschakeld om dat proces wat te versnellen.
en we gaan langzaam van demonstranten naar insurgents naar terroristen... best voorspelbaarquote:
Aldus Milosevic toen hij een dozijn mensen door hun hoofd schoot.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Net of een tiental op zo'n grote groep uitmaakt
Jullie nemen gelijk aan dat ze van de overheid zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Al die complottheorien nu ook weer.
Open daar maar een ander topic overquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:01 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Aldus Milosevic toen hij een dozijn mensen door hun hoofd schoot.
Bron: Unianquote:Pools persagentschap: Janoekovitsj lijkt overstag
President Viktor Janoekovitsj zou overwegen om toch akkoord te gaan met vervroegde verkiezingen en voor zowel het presidentschap als het parlement. Ook zou hij bereid zijn in te stemmen met aanpassing van de grondwet, in die zin dat de president aan macht inlevert ten gunste van het parlement. Het Poolse persbureau PAP meldt dit op basis van 'een betrouwbare bron'. Volgens PAP zouden over enkele maanden verkiezingen gehouden kunnen worden, terwijl er over enkele dagen een nieuw kabinet moet zijn.
Nee, hoor. Het zijn CIA aliens ingehuurd door Hollywood die vloeiend Russisch hebben geleerd, daar veertig jaar hebben gewoond als sleeper cell en toen los zijn gegaan voor de Europese Unie en zo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Jullie nemen gelijk aan dat ze van de overheid zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |