SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verdere info:
[OS 2014] Curling: het schaken op ijsGéén kloon van tvlxd!
Volgens mij vindt hij haar gewoon vervelend.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Stomphorst heeft niet heel veel affiniteit met deze sport.
Lekker Schots commentaar ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Zorro het volgende:
Op de BBC is het 3e end al weer aan de gang.
Valt mee dat ze niet gaan kreunen tijdens het vegen net als Sharapova.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Stiggie het volgende:
Dat gegil van die wijven godverdomme
quote:
Ze zullen die dure projecties bij Sotsji Vandaag er toch op een manier uit moeten halenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:06 schreef DeLuna het volgende:
Wel commercieel aangelegd voor een publieke omroep
En het is nog een leuk end ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Szura het volgende:
Ze missen gewoon de helft van een end
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef JohnDDD het volgende:
BBC2: beter commentaar, geen reclame, +Schots
Er was ook geen tijd voor reclame. Deden ze toch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Er was dus geen tijd om met die chick te praten. Lekker gedaan.
Wilden hem afdekken, achter die guard leggenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef JohnDDD het volgende:
Waarom veegden de Canadezen nu bij die ene steen aan de achterkant? Dan komt ie toch juist verder van het huis?
Kimberley heeft zojuist uitgelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom veegden die Canadezen om hun eigen steen uit de ring te krijgen?
Ik kijk BBCquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Kimberley heeft zojuist uitgelegd.
Ja dan is het rust en gaan ze eerst naar de reclame, dan komen ze terug in de studio om te zeggen hoeveel het staat en wie er scoorde en dat ze naar de reclame gaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaan ze dat bij het WK voetbal ook doen?
Wat zei ze dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Szura het volgende:
Oh nee, ik haal de stenen weer door de war.
Wat die chick zegt is het antwoord.
Leuk spelletje. Komt veel tactiek bij kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef Falco het volgende:
Stiekem he, stiekem vind ik het toch wel een geinige sport
Dit is wel veel meer sport dan dammen. Aangezien ze soms best buiten adem zijn na dat vegenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk spelletje. Komt veel tactiek bij kijken.
Sport? Nou, nee.
Maar goed dammen is ook een sport.
Extra end. Net als extra innings bij honkbal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Falco het volgende:
Wat gebeurt er bij gelijkspel? Gaan ze dan strafschoppen nemen?
Is dan ook heel lastig om op topniveau te kunnen, qua conditiequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk spelletje. Komt veel tactiek bij kijken.
Sport? Nou, nee.
Maar goed dammen is ook een sport.
Dan gaan ze elkaar te lijf met die bezems. Gladiatorengevecht, sort of.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef Falco het volgende:
Wat gebeurt er bij gelijkspel? Gaan ze dan strafschoppen nemen?
Jij vindt darten ook geen sport?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit is wel veel meer sport dan dammen. Aangezien ze soms best buiten adem zijn na dat vegen
Nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt darten ook geen sport?
Ajacied422
Dan kijk je niet goed genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jeu de boules, bowlen, knikkeren, kan allemaal wel Olympisch worden als dat curling zie.
Hier zie je tenminste wie de winnaar is. Meeste stenen, meeste punten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jeu de boules, bowlen, knikkeren, kan allemaal wel Olympisch worden als dat curling zie.
Ik ben tegen jurysporten, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hier zie je tenminste wie de winnaar is. Meeste stenen, meeste punten.
Altijd beter dan die jurydingen die ze dan sport noemen.
Niet zo op gelet maarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben tegen jurysporten, dacht dat dat inmiddels wel duidelijk was.
De OP klopt niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef hhh38 het volgende:
Als de OP klopt hadden ze die tweede toch helemaal niet hoeven weg te spelen?
Ja, omdat ze uitgerekend een jurysport gaan tonenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef golfer het volgende:
Nou moet ik toch weer de BBC verlaten en naar de NOS overschakelen.
Ze hebben gelukkig geleerd van hun fouten en hebben er al twee keer geen reclame tussendoor gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:36 schreef golfer het volgende:
Nou moet ik toch weer de BBC verlaten en naar de NOS overschakelen.
Really hard zelfsquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef Zorro het volgende:
Die dames houden wel van hard, is het niet?
Die Zweedse is anders aardig rondquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van curling alleen kun je niet rondkomen, dames en heren.
Ook niets mis mee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:39 schreef clavier het volgende:
[..]
Kimberly Honders. Ze zit in het Nederlands team.
Morgen +- 9:30 wordt het pas weer echt lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef nikk het volgende:
[..]
Ook niets mis mee.
Wordt tijd om op curling te gaan.
Wat dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Morgen +- 9:30 wordt het pas weer echt lekker
?quote:
Dat schreeuwde die Canadese net!quote:
Alleen als die uit het spel is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef JohnDDD het volgende:
mogen spelers met hun bezem trouwens een curlingsteen aanraken als het end nog bezig is?
Dan val je.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je per ongeluk over een steen struikelt, wat gebeurt er dan?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:57 schreef rubbereend het volgende:
er is een kraan waar je kinderen zich goed aan kunnen verbranden
Wij wel, NOS niet.quote:
In Europa spelen de heren in de B klasse, ze hangen tegen het promoveren naar de A klasse aan en de dames spelen in de C klasse als ik me niet vergisquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef beantherio het volgende:
Hoe staat het Nederlandse curling ervoor eigenlijk? Heeft dat een beetje een niveau?
Ja, met name het typisch Nederlandse onderdeel marathoncurling op natuurijs.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:00 schreef beantherio het volgende:
Hoe staat het Nederlandse curling ervoor eigenlijk? Heeft dat een beetje een niveau?
Aanraken zie ik wel vaker gebeuren, zolang je de steen niet beweegt is er niets aan de hand volgens mij.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:02 schreef JohnDDD het volgende:
Ik zag er van de week wel één die toch vrij duidelijk een steen van de tegenstander met de bezem aantikte...is dat geen probleem?
Ah, mooi.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:06 schreef golfer het volgende:
Oké. BBC is ook weer terug bij curling.
Ken je Bep Voorthuis ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:12 schreef heywoodu het volgende:
Wat een eng gefluister voor we Jeroen hoorden
Nee.quote:
Die fluisterde het biljartcommentaar bij Langs de Lijn.quote:
Ik zie liever wat meer actiequote:Op donderdag 20 februari 2014 16:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Nog 3 ends, het is 3-3, en jij vind het niet boeiend!?
Ben de Graaf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:17 schreef tong80 het volgende:
Die fluisterde het biljartcommentaar bij Langs de Lijn.
Schaken op een dartbord.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Biljarten op een voetbalveld.
Nee, wel Bert Voorthuijsen.quote:
Maar wel de enige reden om überhaupt naar dit te kijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Canadese zit niet in de wedstrijd.
Als ze stoppen met schreeuwen dan gaan ze minder hard vegen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:25 schreef Nober het volgende:
Ze vegen al hard dan heeft hard schreeuwen weinig zin.
Voetbal lijkt me pas mooiquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef tong80 het volgende:
Zou leuk zijn als er bij het schaatsen ook microfoons werden gebruikt.
Goeie post.quote:
'quote:
quote:
Lijkt wel tennis...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Stiggie het volgende:
Dat gegil van die wijven godverdomme
Had zomaar gekund ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
"Het had ook zo Zweden kunnen zijn die shot had gelegen."
Messcherp weer.
De hammer is rond.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Messcherp weer.
Zo zie je maar weer, dat vak is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:36 schreef heywoodu het volgende:
Messcherp weer.
Heb sowieso mijn bedenkingen bij de manier van meten. Met een camera zou het een stuk nauwkeuriger zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:38 schreef stefan92 het volgende:
Zelfs met de beelden van de meting denk ik nog dat rood dichterbij lag, wordt een opticien bezoeken.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
En dit is uhh, purling?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Vaseline
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:39 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
En dit is uhh, purling?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met dank aan Vaseline
[..]
Extra endquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Wat bij een gelijkspel na het tiende end?
Bezemgevechtquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Wie krijgt dan de hammer?quote:
gewoon de anderquote:
Dus niet degene die niet scoorde in het vorige end, zoals normaal?quote:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:43 schreef Cliffy het volgende:
Met zoveel gepoets zou je een stofje op de baan niet verwachten...
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:42 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dus niet degene die niet scoorde in het vorige end, zoals normaal?
Ga je inlezen in de oorlog die er gaande is tussen VS en Canada bij het vrouwen IJshockey daar heb je nog 70 minuten de tijd voor.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Intussen lees ik de Donald Duck
Ik weet hoe het zit. Maar ik moet morgen missen, niet vandaag.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Ga je inlezen in de oorlog die er gaande is tussen VS en Canada bij het vrouwen IJshockey daar heb je nog 70 minuten de tijd voor.
Dat is niet per definitie noodzakelijk om het spannend te vinden, uiteraard.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb weinig spanning aangezien ik niet Canadees noch Zweeds ben.
Maar een punt is niet genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:55 schreef rubbereend het volgende:
Zweden kan gewoon gokken op een dubbele take out
driequote:Op donderdag 20 februari 2014 16:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Als Zweden 2 stenen steelt, kan het alsnog.
Strafschoppen!!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:40 schreef Me_Wesley het volgende:
Heerlijk hè?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Zorro het volgende:
Dat schots ook
The Peeeen on her Feeeees...
Zweden heeft de laatste he, niks steal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zweden gaat toch geen steal van 3 doen? Manmanman
oja ze houden natuurlijk ook de hammer als je punten verliestquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zweden heeft de laatste he, niks steal.
Maar 3 scoren sowieso niet.
Zweden ja, als zweden net een blank had gespeeld hadden ze de hammer gehad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:59 schreef Magere_Gein het volgende:
Maar Zweden heeft dus de hammer!? dacht dat de commentator net wat anders zei.
Het is duidelijk geen Anette Norberg.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:56 schreef rubbereend het volgende:
aan het eind van de halve finale ging het ook al bijna mis voor Zweden door de spanning
Steen te laat loslaten bijvoorbeeld, dan wordtie direct uit het spel gehaald.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:00 schreef Falco het volgende:
Welke disciplinaire maatregelen tegen wat voor soort overtredingen zijn er mogelijk in deze sport?
Je hebt de hammer als je het vorige end niet scoorde.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:01 schreef JohnDDD het volgende:
Ik begrijp het niet helemaal, zweden had toch net ook de hammer?
Kijk gewoon naar de gele <quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef Zorro het volgende:
Hoe moeilijk is het om naar die knipperende figuurtjes linksboven in het scherm te kijken om te zien wie de hammer heeft?
Nog makkelijkerquote:
Ah bednankt, dacht altijd dat het om en om wasquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:02 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Je hebt de hammer als je het vorige end niet scoorde.
Komt het regelmatig wel op neer, omdat je met de hammer vaak scoort.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:04 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Ah bednankt, dacht altijd dat het om en om was
Dat is dan wel weer een beetje jammer inderdaad. Als de USA Canada weet te verslaan in het mannentoernooi van het IJshockey heb ik alleen nog kans op het kampioenschap denk ik.quote:Op donderdag 20 februari 2014 17:05 schreef hhh38 het volgende:
Dit is funest voor mijn nostradamus, helemaal als Canada ook nog boven de VS gaat eindigen in de medaillespiegel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |