SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Andrea: "Ze kan beter kersen met me eten."
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ok, nu snap ik wel waarom mensen boos worden. Isabel moet echt dringend vertrekken uit dat fokking slangennest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lot heeft dit wel meesterlijk gedaan zeg, nu is Isa de zondebok, niet alleen bij Andrea maar ook Lot, Billy, Paul & Hakim.
"Die kut gaat er volgende maand uit"Aldus H&P![]()
Ook heerlijk slim om Humana nu af te kraken
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch al een klant geweest, dus dat zeil is er al afgeweest,Dus de klanten nemen de gestolen goederen mee in die enorme jassen die ze altijd dragen
🐱![]()
gvd gaat even de telefoon en ik mis weer watquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Urb het volgende:
Dus de dieven zijn boos op Isa die onschuldig is![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ze heeft de kok wel horen luiden met z'n lepel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea: "Ze kan beter kersen met me eten."![]()
Wat een stel mongolen..
Nu liggen Isa en Nico steeds te smoezen volgens Andrea. Te roddelen, aldus Hakim.
Ze moeten volgende maand weg!
knettergek die lui.
![]()
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Die zweefkut denkt bij de 2 ratten haar gelijk te kunnen halen.
Hoe doorzichtig is het?
Staads in de slachtofferrol te duiken en mensen manipuleren.
En die trappen er nog in ook.
De tunnelvisie neemt er steeds ergere vormen aan.![]()
Als er twee niet roddelen zijn zij het welquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef mootie het volgende:
Wat een stel mongolen..
Nu liggen Isa en Nico steeds te smoezen volgens Andrea. Te roddelen, aldus Hakim.
knettergek die lui.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zitHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Grunge. het volgende:
Het begint eindelijk echt duidelijk te worden wie oké is en wie niet.heeeeeeeeeeerlijk
Dan hadden we al sneller door hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Grunge. het volgende:
Het begint eindelijk echt duidelijk te worden wie oké is en wie niet.![]()
![]()
Oi, ik dacht Nicoline.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'![]()
![]()
Ze wordt al para net als Brian..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'![]()
dat si niet eerlijk hoor ze hebben zo hun best gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit
Een nare toon ja? Nadat ze hem bestolen hebben? Hij moet gewoon aangifte doen, simpel zat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit![]()
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zweefkut denkt bij de 2 ratten haar gelijk te kunnen halen.
Hoe doorzichtig is het?
Staads in de slachtofferrol te duiken en mensen manipuleren.
En die trappen er nog in ook.
De tunnelvisie neemt er steeds ergere vormen aan.![]()
Dat is het, en daarom mogen we niet altijd meekijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Dus de klanten nemen de gestolen goederen mee in die enorme jassen die ze altijd dragen
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
alle 80 meeltjes printen en meenemenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef danaqui het volgende:
Baas van Humanna laten komen met filmpjesHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Andrea: je moet mij niet tegen je krijgen
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bij mij ging dat steeds heen en weer, ik vond Billy ook wel oké of alleen een beetje irritant. Nu komen nare trekken pas echt boven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan hadden we al sneller door hoor![]()
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef mootie het volgende:
Wat een stel mongolen..
knettergek die lui.
![]()
Het is alleen een nare toon als je wat hebt gejat, en die toon blijft dan maanden lang naklinken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zitWe moeten ze de komende maanden af en toe even een herinneringsmails sturen
🐱![]()
Jij kan het goed hebben hoor, ik had er een vraagteken achter, ik wist niet over wie ze het had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nu gaat ze lekker stoken en de mensen trappen er nog in ook. Zelf komt ze er mooi mee weg en de nadruk ligt op de anderen.
ZUUUUUUUUUUCHT.
geen mogelijkheid om die beelden daar te krijgen ofzo?![]()
Werd voorgelezen pas later dan ik erin kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
Vond er geen nare toon aan aan wat ik ervan meegekregen heb![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is alleen een nare toon als je wat hebt gejat, en die toon blijft dan maanden lang naklinken.We moeten ze de komende maanden af en toe even een herinneringsmails sturen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ja, echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.. Die gedachtengang.
![]()
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte piet geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!![]()
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef Peunage het volgende:
Ok, nu snap ik wel waarom mensen boos worden. Isabel moet echt dringend vertrekken uit dat fokking slangennest![]()
![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
en of ze maar even 208 willen storten voor de kleding die ze willen houden
iets van die strekkingHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Humana staat ook bekend als een organisatie die er op uit is om andere mensen te beschadigen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit![]()
![]()
Nieuwe ZDNGZW?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef liesje-hb het volgende:
nu gaat ze lekker stoken en de mensen trappen er nog in ook. Zelf komt ze er mooi mee weg en de nadruk ligt op de anderen.
ZUUUUUUUUUUCHT.
geen mogelijkheid om die beelden daar te krijgen ofzo?Massaal mailen zal ook niet helpen vanwege het filter
Addergebroed, dat is het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.![]()
![]()
Isa zit toch al op de schopstoel bij Hakimquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Er zijn caps zat van. Ook beschrijvingen van streamers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!
Maar wij zijn gek. Hun niet.![]()
Ja, naast stelen zal ze ook wel gewoon liegen, net wat makkelijker. Maar Isabel verdient veel beter dan in zo'n slangennest te zitten, echt waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.![]()
Dank jequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt is
en of ze maar even 208 willen storten voor de kleding die ze willen houden
iets van die strekking
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Zo maar een gek iets hoor.. Maar waarom gaan ze niet zelf hun canvaslijsten maken van dat hout en spannen?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Marc/Humana kom er maar weer inwerk je vaker met spuitbussen vraagt Nicoline aan Billy, ja het meest...........lekker duurzaam he Billy hoppa weer een stukje Ozonlaag pleite
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Van de Humana site;
De afgelopen dagen was Humana onderdeel van Utopia. We hebben 2.200 kilo textiel door de bewoners van Utopia laten sorteren. Op papier voor iedereen een leuk idee, want de bewoners verdienden een zakcentje. Echter doordat enkele bewoners zich niet aan afspraken hebben gehouden kreeg Humana tientallen e-mails en telefoontjes van boze Nederlanders. Zij zagen op de livestreams van het programma dat diverse inwoners kleding achterover drukten. Zelfs een live telefoontje op zaterdag waarin ik de bewoners wees op ontoelaatbaar gedrag, bracht geen noemenswaardige verandering. Afgelopen maandag heeft Humana de gesorteerde textiel weer opgehaald. Alles? Ik heb bewoners de kans gegeven de “vergeten” spullen alsnog mee te geven. Maar het is een utopie dat alles is terug gegeven. Jammer maar helaas.
Het meer dan leuke was dat Humana heel veel positieve reacties kreeg over het direct aanspreken van de bewoners door mij. Gelukkig is bij de meesten die hebben gereageerd de in eerste instantie negatieve stemming omgeslagen in een positieve voor Humana. En als klap op de vuurpijl doneerde een Utopia-kijker 25 euro!
Marc Vooges
Directeur Humana![]()
Isabella zou Aike, Vanessa en Nicolien ook moeten aanspreken dat ze haar niet bijvielen.
Isa moest het weer alleen opknappen tegen zo\n grootbekkerige hautaine overmacht.
't zal me niets verbazen als morgen van alles in en onder Isa's bed ligt om haar de mond te snoeren.
Andrea had eerder toch ook al een armbandje van Lot gepikt en massagegeld niet afgedragen.
Ook zo vreemd dat dat niet gemist wordt.![]()
ja, dat is echt heel erg jammer. want hoe ze er mee vanaf komt kan ik echt niet aanzien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Ben bang van nietMassaal mailen zal ook niet helpen vanwege het filter
![]()
![]()
umquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Dottey het volgende:
Zo maar een gek iets hoor.. Maar waarom gaan ze niet zelf hun canvaslijsten maken van dat hout en spannen?
dat klinkt alsof je ze wil laten werken
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Isa, Emil en Nicoline zijn de enige, redelijk, normale mensen daar. Ruud, beetje maf, maar niet vals.![]()
hee laten we die shit boycotten, iedereen uitloggen, we cossen wel op gevoel verder, laat die mafklappers daar lekkerThere's a virus in my system
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef PeZu het volgende:
hee laten we die shit boycotten, iedereen uitloggen, we cossen wel op gevoel verder, laat die mafklappers daar lekker![]()
![]()
Ze willen duurzaam (voor al ook Billy) ze moeten kosten besparenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Capaja het volgende:
[..]
um
dat klinkt alsof je ze wil laten werken![]()
Dus.. tja..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Yup.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef mootie het volgende:
Isa, Emil en Nicoline zijn de enige, redelijk, normale mensen daar. Ruud, beetje maf, maar niet vals.![]()
Ik vind Vanes ook redelijk normaalquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef mootie het volgende:
Isa, Emil en Nicoline zijn de enige, redelijk, normale mensen daar. Ruud, beetje maf, maar niet vals.
Andrea zou zichzelf van boosheid nog eens aan een boom hangen.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.
Ik ben benieuwd als Isa of Emil aangewezen was als "categorische dief" hoe het rattenstel dan zou gereageerd hebben.![]()
dat komt omdat aike niet echt kan boekhoudenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Majoraan het volgende:
Isabella zou Aike, Vanessa en Nicolien ook moeten aanspreken dat ze haar niet bijvielen.
Isa moest het weer alleen opknappen tegen zo\n grootbekkerige hautaine overmacht.
't zal me niets verbazen als morgen van alles in en onder Isa's bed ligt om haar de mond te snoeren.
Andrea had eerder toch ook al een armbandje van Lot gepikt en massagegeld niet afgedragen.
Ook zo vreemd dat dat niet gemist wordt.
als ze een juiste agenda zou hebben/malen
weet ze precies wat er aan geld binnen zou moeten komen op een dagHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Emil kan af en toe gemeen zijn, maar vals zou ik hem ook niet noemen. Over Nicoline kan ik nog niet veel zeggen, maar ze lijkt redelijk normaal inderdaad.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef mootie het volgende:
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze willen duurzaam (voor al ook Billy) ze moeten kosten besparen![]()
Dus.. tja..
HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ze probeert een soort Ruud de Wild schilderij te maken? Die maakt toch ook schilderijen met teksten?quote:![]()
'Laat het dan ook los'
Die zin moet ook verboden wordenOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Emil heeft issues. Ik vind zijn boos worden niet normaal, maar het moet gezegd dat hij al een tijd niet meer zo boos was geweest. Ik mag 'm buiten dat wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Emil kan af en toe gemeen zijn, maar vals zou ik hem ook niet noemen. Over Nicoline kan ik nog niet veel zeggen, maar ze lijkt redelijk normaal inderdaad.![]()
isaa is niet helemaal normaal hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef mootie het volgende:
Isa, Emil en Nicoline zijn de enige, redelijk, normale mensen daar. Ruud, beetje maf, maar niet vals.
Die heeft ook valse trekjes, eerder vandaag ook.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:05 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vind Vanes ook redelijk normaal
'Ja, iemand heeft dat tegen mij gezegd, maar ik zeg niet wie.' En het dan zelf zijn.![]()
dre blijft naar het jasje van vanes wijzen
maar vooral niet naar zichzelf kijkenHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
'Maar Vanessa heeft daar zelf een jasje hangen'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Maar ze is niet achterbaks of vals.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
isaa is niet helemaal normaal hoor![]()
'Jezus mens, begrijp je dat gewoon niet' Overspannen diefOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
volgens mij ziet ze dat ook wel, maar je kan zo weinig daar hequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef Grunge. het volgende:
Hopelijk ziet Isabella wie Andrea echt is nu.HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Juistquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze is niet achterbaks of vals.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
dat kloptquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar ze is niet achterbaks of vals.
True, met iedereen die voor haar opkomt. Gekkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij ziet ze dat ook wel, maar je kan zo weinig daar he.
![]()
Dus Hakim heeft het ook gezien, zo te zien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:49 schreef RVer het volgende:
Nee hoor dre, je bent geen dief
[ afbeelding ]Française aux Pays-Bas![]()
bitchslap, en wake up roepen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij ziet ze dat ook wel, maar je kan zo weinig daar heThere's a virus in my system
Alleen als er drank is, en iedere dag cent raalquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef PeZu het volgende:
hee laten we die shit boycotten, iedereen uitloggen, we cossen wel op gevoel verder, laat die mafklappers daar lekker![]()
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Het is eten of gegeten worden in Utopia.
Ik denk er sterk over.. Voor mij is het geen amusement meer op deze manier. Vind dat de nare trekken van de "echte wereld" de overhand nemen.. De groepsdruk die daar heerst triggert me misschien teveel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef PeZu het volgende:
Andrea "Vriendinnen doen dat niet"![]()
Lot (die Isa op haar afstuurde eerder) zit er bij met een staalhard gezicht en komt voor Andrea op.![]()
![]()
Je gaat jezelf toch niet verloochenen. Dan maar eruit gestemd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Capaja het volgende:
[..]
volgens mij ziet ze dat ook wel, maar je kan zo weinig daar heOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Oewf, die andrea..
nu gaat ze der eigen frustatie van der eigen fouten afreageren op isa.
maar waarom blijft isa moeite doen? ik zou zeggen; zak in de stront dan, aanstelssterrrrrr.![]()
nee, Hakim kijkt tegen haar kont aan, ziet de voorkant nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Myr1978 het volgende:
[..]
Dus Hakim heeft het ook gezien, zo te zien.![]()
Isa: Maar over Billy heb ik niks gezegd, dus daar voel ik me totaal niet (kon ik niet verstaan) over.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Smerige bigquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef GekkePoes het volgende:
Lotte leeft echt in een ander wereldjeI will do what i must !!![]()
drank zatquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Alleen als er drank is, en iedere dag cent raal![]()
het erg is dat groepsdruk is van mesnen die zelf geen klap kunen /doen waar de goede onder lijden en dat ook maar laten gebeuren tja..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef misssnapshot het volgende:
Het is eten of gegeten worden in Utopia.
[..]
Ik denk er sterk over.. Voor mij is het geen amusement meer op deze manier. Vind dat de nare trekken van de "echte wereld" de overhand nemen.. De groepsdruk die daar heerst triggert me misschien teveel.There's a virus in my system
Ja, jammer dat je dat haar niet even kunt vertellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Grunge. het volgende:
Wist Isabella maar dat zij de enige was die het goed doet.![]()
Ik had haar wel een kaart gestuurd met valentijn, maar geen idee of dat aangekomen is![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef Urb het volgende:
Hakim en Paul hebben blijkbaar doorgekregen dat Hakim blijft.![]()
![]()
Die plaat voor haar kop is nog dikker dan ik dacht.quote:...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ondertussen heeft Andrea dus al valse uitingen naar andere bewoners over Isa geplaatst.![]()
dwarse tante: Nee .. jahoor tis goed met je... ik ben boos ik blijf boos. Ja hoor goed met je..Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Misselijk mens vind ik dat, met haar 21/22 jaar vind ik haar een groot old wiefquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:08 schreef Flow3r het volgende:
Lot bemoeit zich er weer mee, die slaat ook altijd de plank mis
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
maar weer eens wat fanpost versturen naar haarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Grunge. het volgende:
Wist Isabella maar dat zij de enige was die het goed doet."Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Van wie?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef Urb het volgende:
degen die dat koopt verdiend die kut prijs ook gewoonquote:There's a virus in my system
Hoe weet je dat? zeiden ze dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef Urb het volgende:
Ik heb wat genist. waarom denk je dat?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:10 schreef Urb het volgende:
Hakim en Paul hebben blijkbaar doorgekregen dat Hakim blijft....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Paul : Emiel blijft en Happie blijft, als hij blijft
Gio vroeg of hij een gesprek met Joey heeft gehadOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
voorlopig is het isa tot nu toe zo'n beetje de enige die weleens wat open gooit, anderen bedekken alles maar met de matel der liefde![]()
Dat zal duurder zijn dan die goedkope rommeldoeken van de Action.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Dottey het volgende:
Zo maar een gek iets hoor.. Maar waarom gaan ze niet zelf hun canvaslijsten maken van dat hout en spannen?![]()
daarom voelt ze zich ook vaak zo kut daarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:11 schreef Ransjih het volgende:
voorlopig is het isa tot nu toe zo'n beetje de enige die weleens wat open gooit, anderen bedekken alles maar met de matel der liefdeThere's a virus in my system
Dit was dus het moment waar Lot op gewacht heeft. Ik zag al wekenlang hoe ze Isa haat en steeds een hak wilde zetten.![]()
Ik hoorde van de week Hakim in de zenderkamer. Daar hoorde ik een vrouwenstem zeggen dat hij toch wel blijft.quote:![]()
Dus dat.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
uhm er staat nog een derde genomineerd hehquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef Peunage het volgende:
Ik vraag me af hoe dit gaat uitwerken, want Lotte&co willen Emil er uit, maar Hakim er in.There's a virus in my system
Ik hoorde paul zeggen dat scheelt mij veel werk (earthship maken voor nicolien)quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zwak. Dan wordt het ook zo'n meeloper/mietje.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Misschien is het alleen hakim's conclusie en heeft Joey niets toegezegd?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zwak. Dan wordt het ook zo'n meeloper/mietje....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Af en toe zit ik me soms zo op te winden dat ik mijn nietmachine pak om een sigaret te maken....
[ afbeelding ]![]()
quote:Alles, hun hele houding en doen laten en praten, veel te zelf-verzekerd en al bezig met volgende stemrondes etc.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb wat genist. waarom denk je dat?
Maar wellicht worden we weer verrast?![]()
![]()
Zijn daar opnames van?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week Hakim in de zenderkamer. Daar hoorde ik een vrouwenstem zeggen dat hij toch wel blijft.![]()
Dus dat.Allemaal cabaretteketet!![]()
Af en toe zit ik me soms zo op te winden dat ik mijn nietmachine pak om een sigaret te maken....
[ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klinkt meer als een geruststelling dan garantie mhoquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week Hakim in de zenderkamer. Daar hoorde ik een vrouwenstem zeggen dat hij toch wel blijft.![]()
Dus dat.There's a virus in my system
Is het al, zo sterk als een natte krant, die gaat Nico naar huis sturen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zwak. Dan wordt het ook zo'n meeloper/mietje.
Zal hem niet veel helpen want volgende maad is ie zelf aan de beurt, met 3 stemmen van Hakim.Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
Ja snap ik. Maar Paul zegt net dat Joey Nicoline er uit gaat stemmen. Maar dan blijft Emil ook hé?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhm er staat nog een derde genomineerd heh![]()
Isabella wordt uitgespeeld, Eerst zegt men tegen haar dat ze het met Andrea over moet hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:09 schreef Grunge. het volgende:
Wist Isabella maar dat zij de enige was die het goed doet.
Doet ze dat is het ook niet goed.
Misselijke meid is het.
Ha ha zou een stunt zijn dat je bij haar vader gaat eten, kliekje van jezelf van huis mee neemt en dan als het op betalen aan komt het oude kliekje van thuis geeft en zegt, ik hoef van u dochter niet te betalen, die vindt dat je gewoon kan ruilen ha ha ha. Ik zie het al gebeuren.
Valt me trouwens op dat Hakim bezig is iedereen aan zijn kant te krijgen door te aardig tegen iedereen te zijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze maken ¤303,- over aan HumanaOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dat denk ik niet. Was een foutje van de regie. Stagiairs hè?quote:“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
klopt maar het gaat er die dames mer om dat happie blijft denk ik zoquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar Paul zegt net dat Joey Nicoline er uit gaat stemmen. Maar dan blijft Emil ook hé?There's a virus in my system
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja, dat zijn wel de consequenties.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Is het al, zo sterk als een natte krant, die gaat Nico naar huis sturen.
Zal hem niet veel helpen want volgende maad is ie zelf aan de beurt, met 3 stemmen van Hakim.Allemaal cabaretteketet!![]()
Hoe is het inmiddels met de financien? Iemand op de hoogte van wat ze nog te besteden hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze maken ¤303,- over aan Humana![]()
Paul: "Andrea is nog in staat om een webwinkel leeg te roven"Ik doe niet aan bijgeloof, dat brengt ongeluk.![]()
toch denk ik als nico blijft dat ze dr mond ook opentrektquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:11 schreef Ransjih het volgende:
voorlopig is het isa tot nu toe zo'n beetje de enige die weleens wat open gooit, anderen bedekken alles maar met de matel der liefdeHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Hakim: "Ik trek dit niet, sigaretten nodig"
Paul: "Dan moet je Andrea ff bellen. Die winkeldiefstal pleegt"
Ze WETEN het ALLEMAAL.![]()
![]()
![]()
![]()
Kan ook, maar ik vond het toch vreemd. De redactie mag zulke uitspraken niet doen imo.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef PeZu het volgende:
klinkt meer als een geruststelling dan garantie mho“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
huh wie is er misselijk? en lot der vader heeft een restaurant toch niet die van isa?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Isabella wordt uitgespeeld, Eerst zegt men tegen haar dat ze het met Andrea over moet hebben.
Doet ze dat is het ook niet goed.
Misselijke meid is het.
Ha ha zou een stunt zijn dat je bij haar vader gaat eten, kliekje van jezelf van huis mee neemt en dan als het op betalen aan komt het oude kliekje van thuis geeft en zegt, ik hoef van u dochter niet te betalen, die vindt dat je gewoon kan ruilen ha ha ha. Ik zie het al gebeuren.
Valt me trouwens op dat Hakim bezig is iedereen aan zijn kant te krijgen door te aardig tegen iedereen te zijn.There's a virus in my system
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Paul: "Andrea is nog in staat om een webwinkel leeg te roven"![]()
![]()
![]()
¤1500 nog watquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe is het inmiddels met de financien? Iemand op de hoogte van wat ze nog te besteden hebben?![]()
logischquote:
als er beloofd word dat hij mag blijven ...........HeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ik heb echt een bloedhekel aan het voorschijven e.d. van achter, maar dit kan echt niet door de beugelquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Peunage het volgende:
![]()
vidn sowieso dat de regie zich niet zo met het stemmen zou moeten bemoeienquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan ook, maar ik vond het toch vreemd. De redactie mag zulke uitspraken niet doen imo.
Gaat niet goed met mij, ik moest lachen om een grapje van alcopaul:
"Andrea krijgt het voor elkaar om bij een webwinkel, winkeldiefstal te plegen."![]()
Ja, natuurlijk weten ze het. Verwachtte je iets anders dan?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Peunage het volgende:
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
op de site heb je aike's kas, elke morgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Hoe is het inmiddels met de financien? Iemand op de hoogte van wat ze nog te besteden hebben?"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:13 schreef R0T29 het volgende:
Kan Paul deze niet ff maken:
[ afbeelding ].
![]()
Hahahaha ik zit hier ook hardop te lachen!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Andrea krijgt het voor elkaar om bij een webwinkel, winkeldiefstal te plegen."![]()
Jup, halsbandje om en koppie dicht houwe, net als Lautjequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
logisch
als er beloofd word dat hij mag blijven ...........![]()
![]()
![]()
Dus ze weten het dondersgoed maar willen Isa er uit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Maar toch zegt hij Isa eruit...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
"Andrea krijgt het voor elkaar om bij een webwinkel, winkeldiefstal te plegen."
Snap jij het nog?![]()
Waarom zou je daar wíllen blijven?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
logisch
als er beloofd word dat hij mag blijven ...........
Waar is die andere troela eigenlijk? Amanda bedoel ik.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja ik heb dat ook!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
als ik utopia live open staan er eerst allemaal letters
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand dat![]()
Ook een lul de behanger dus, net zo'n kutknaller als die Laura.... Godver, ben alweer pissigquote:![]()
jupquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Joey zou bij Show laat gezegd hebben op Hakim te stemmen. Dit wordt dus weer een Lauratje.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Paul : Emiel blijft en Happie blijft, als hij blijft
Gio vroeg of hij een gesprek met Joey heeft gehad![]()
F5 doet wonderenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jahh maar alles werkt nogquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
303 het was toch 208 ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:14 schreef PoezeligDing het volgende:
Ze maken ¤303,- over aan Humana
was even koffie zetten
Sjesus nu steelt Andrea zelfs de banners van de site ook al, en dan weer doorverkopen als kunst zeker!quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Paul: "Andrea is nog in staat om een webwinkel leeg te roven"!
![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
![]()
Jep, ik heb het ook waardoor het heel irritant kijken is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand dat
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Mijn WIFI is naar de klotequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand dat
yep ook last vanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand dat... en huiver mee![]()
hij hielp wel mee met klussen, die pak blanke vla is me werkelijk waar nog nergens opgevallenquote:There's a virus in my system
Hij helpt Rienk met een schaakspel geloof ik. Maakt een paard, of net iig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Clank het volgende:
Zit Joey nu zelf een hartje te maken of met opzet een hartje te vernaggelen?![]()
Isa heeft op Hakim gestemd, meer is niet nodig voor blinde haat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar toch zegt hij Isa eruit...
Snap jij het nog?![]()
Ja want Isa heeft het lef getoond om op Paul en Hakim te stemmen en dat moet gewraakt worden, zo zijn die mensenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Maar toch zegt hij Isa eruit...
Snap jij het nog?![]()
Ik hoorde ¤303,-quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef Capaja het volgende:
[..]
303 het was toch 208 ?
was even koffie zetten
daar hebben ze het bij utopiagekte ook al overquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand datHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Waar komt die jas vandaan?quote:
Oh ja.. dat is waarquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja want Isa heeft het lef getoond om op Paul en Hakim te stemmen en dat moet gewraakt worden, zo zijn die mensen![]()
![]()
nergens last van, je hebt spyware of adwarequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
heeft nog iemand datThere's a virus in my system
Ik dus ook, ik dacht shit mijn baas heeft iets op mijn pc gezet om me te checkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]dank je was al in paniek
(ik kijk teveel films)
![]()
Dan vind ik het een heeeel slechte zaak dat ze haar daar mee weg laten komen. Maakt de rest al net zo verrot als Andrea.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:15 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Die heb ik vandaag ook nog niet ergens kunnen ontdekken? Heeft Ruud stiekum ook haar begraven onder poophill?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij hielp wel mee met klussen, die pak blanke vla is me werkelijk waar nog nergens opgevallen![]()
dat komt omdat paul dondersgoe dweet dat je met oneerlijek mensen makkelijk pacten en plannetje smeedtquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dan vind ik het een heeeel slechte zaak dat ze haar daar mee weg laten komen. Maakt de rest al net zo verrot als Andrea.There's a virus in my system
Ik zoek Amanda op de streams, maar werkelijk nergens te vinden.
Dre heeft haar toch niet onder het matras gestopt?![]()
Wat voor tekst heeft Billy gekliederd?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Dus dat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:18 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja want Isa heeft het lef getoond om op Paul en Hakim te stemmen en dat moet gewraakt worden, zo zijn die mensen
Ze wilden Aikut aanpakken, maar weet zeker dat ze los gaan op Isa.![]()
ja heb ik ookquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:17 schreef renevanlaaren het volgende:
[ link | afbeelding ]
The fuck. Dat gele was veel beter. Waarom dat rode eroverheen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
Ah ja jôh. die sukkels op de Bio-markt kopen het toch wel
[ afbeelding ]![]()
Die ligt met Jimmy in de loopgraven zijn puddingbuks aan het bekijken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef Persefoneia het volgende:
Ik zoek Amanda op de streams, maar werkelijk nergens te vinden.
Dre heeft haar toch niet onder het matras gestopt?![]()
![]()
'Vanessa zenderkamer'
Laura: Goed bezig Vanes
ochquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dus dat.
Ze wilden Aikut aanpakken, maar weet zeker dat ze los gaan op Isa.
in een maand kan veel gebeuren hoorHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
omgf.. hier betaal je toch geen geld voor?? ik wil geld bij !quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Niemand gaat het er over hebben, want dan wordt Andrea boos.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef Joezi het volgende:
Wordt de trekker al gemist? of weet iedereen het al?![]()
ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolen, ik heb niets gestolenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]![]()
team BALquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef GekkePoes het volgende:
Team Lotte, Billy, Andrea zakken steeds dieper in de UtopiashitHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
dat komt omdat ze fukking sjagereinig isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef 5thencounter het volgende:
En spuitbussen verf leegspuiten binnen... hééél Bio-duurzaamHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ik ook, en is ook nergens voor nodig. Daar kun je heel simpel een blaaspijpje voor gebruiken:quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef blanket het volgende:
Ik ben tegen spuitbussen in Utopia.![]()
![]()
ik had dat ook,en heb me afgemeld en naar sbs gegaan en hem opnieuw opgestart en alles is weer normaal nu.quote:![]()
En een hele spuitbus rode verf.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef Flow3r het volgende:
Zonde van al die gele verf die er onder zit![]()
[ afbeelding ]
Duurzaam ftw.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Als het geen herrie maakt ben ik voorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef Tayu het volgende:
[..]
Ik ook, en is ook nergens voor nodig. Daar kun je heel simpel een blaaspijpje voor gebruiken:
[ afbeelding ]
How does it feel..when you're alone and you're cold inside.![]()
me2quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef krabje het volgende:
[..]
ik had dat ook,en heb me afgemeld en naar sbs gegaan en hem opnieuw opgestart en alles is weer normaal nu.![]()
Klopt idd, heb ABP uitgezet en nu is alles goed.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nergens last van, je hebt spyware of adware![]()
Zelfs Dreetje maakt betere schilderijen.. Billie's "vibe" is pleittequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
omgf.. hier betaal je toch geen geld voor?? ik wil geld bij !![]()
![]()
Billy en Andrea buiten
Andrea: Jaloers is ze gewoon ( ik neem aan dat het over Isa gaat)Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nee en nee.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:20 schreef Joezi het volgende:
Wordt de trekker al gemist? of weet iedereen het al?
Billy en Andrea vinden de Humana baas een nare man, lazer op vent. Kijkt U mee meneer?![]()
![]()
Dre en Bill ventileren hun woede over de Humana-baas....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
dre : Boos, Boos, jaloers is ze gewoon
bil : het is mierenneukerij, als je diie meel ook leest, het is een nare man, ik heb meer werk aan jullie, weg ermee, godsamme ik zal nog eens iets voor je doen
de toon waarop er gepraat word en dat zon komkommer er dan zo over doorgaatHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Ze vinden Marc een 'heel nare man'
Wat erg dit. Te veel om te noemen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isa is nu dezelfde rol toebedeeld als Peter, die is komende weken de sjaak. Was de aanleiding toen ook al niet het gedoe rondom Andrea? apart he? Het komt Lot, Paul en Hakim prima uit.![]()
bij mij net ook. Had al een paar keer opnieuw opgestart, maar gebeurde nietsquote:
Nu met de rechtermuisknop op herladen geklikt en ineens was het weer goed“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”![]()
Ze weten wel wat klantenbinding is hè?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:23 schreef misssnapshot het volgende:
Nu gaan Andrea en Billy de Humana man afzeiken.
Als het even tegenzit zeiken ze iedereen af.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
Nu moet die man ook met beelden komen vind ik!...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Billy : We doen iets uit goede intenties en daar zie ik helemaal niks van terug, helemaal niksOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Echt, hoe haal je het in je hoofd om die man een nare man te noemen omdat hij voor een negatieve sfeer zorgt omdat hij diefstal niet stilzwijgt.
![]()
als ik voor dat programma zou werken, zo ik me ogen uit mijn kop schamen als er geen actie ondernomen werd tegen die dievegges
Billy: Ik verneuk helemaal mijn schilderij erdoor
Andrea: Ik kan niet tegen negativiteitOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Billy merkt in haar schilderij dat het er niet uitkomt, hij was gewoon mooi. Nu heeft Marc ook nog haar kunst verpest!![]()
![]()
Nee, dat maakt geen geluid. Of ten minsten niet meer geluid dan het geluid van blazen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef blanket het volgende:
[..]
Als het geen herrie maakt ben ik voor![]()
Ik hoop wel dat dat wel in de uitzending komt, als ze dat doen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:24 schreef mootie het volgende:
Billy en Andrea vinden Marc een nare man en Andrea gaat dat zéker tegen hem zeggen.
Sure.![]()
bil vind het gewoon risico van het vakHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Billy: de toon van die man staat me niet aanOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |