SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bewonerslijst:
Inwissel Utopianen:![]()
Exits:
Waar is Henk nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De POLL's i.v.m. lange OP in de spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van februari:
WO 19-2 Nominatie
DO 20-2Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-2 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-2 Exit 1 genomineerde.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
Andrea: "Ze kan beter kersen met me eten."
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Ok, nu snap ik wel waarom mensen boos worden. Isabel moet echt dringend vertrekken uit dat fokking slangennest![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lot heeft dit wel meesterlijk gedaan zeg, nu is Isa de zondebok, niet alleen bij Andrea maar ook Lot, Billy, Paul & Hakim.
"Die kut gaat er volgende maand uit"Aldus H&P![]()
Ook heerlijk slim om Humana nu af te kraken
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar is toch al een klant geweest, dus dat zeil is er al afgeweest,Dus de klanten nemen de gestolen goederen mee in die enorme jassen die ze altijd dragen
🐱![]()
gvd gaat even de telefoon en ik mis weer watquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:56 schreef Urb het volgende:
Dus de dieven zijn boos op Isa die onschuldig is![]()
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Ze heeft de kok wel horen luiden met z'n lepel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Andrea: "Ze kan beter kersen met me eten."![]()
Wat een stel mongolen..
Nu liggen Isa en Nico steeds te smoezen volgens Andrea. Te roddelen, aldus Hakim.
Ze moeten volgende maand weg!
knettergek die lui.
![]()
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Die zweefkut denkt bij de 2 ratten haar gelijk te kunnen halen.
Hoe doorzichtig is het?
Staads in de slachtofferrol te duiken en mensen manipuleren.
En die trappen er nog in ook.
De tunnelvisie neemt er steeds ergere vormen aan.![]()
Als er twee niet roddelen zijn zij het welquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef mootie het volgende:
Wat een stel mongolen..
Nu liggen Isa en Nico steeds te smoezen volgens Andrea. Te roddelen, aldus Hakim.
knettergek die lui.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zitHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Grunge. het volgende:
Het begint eindelijk echt duidelijk te worden wie oké is en wie niet.heeeeeeeeeeerlijk
"Zien, Horen, Typen" het gezamenlijke geheugen van Utopia, COS![]()
Dan hadden we al sneller door hoorquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Grunge. het volgende:
Het begint eindelijk echt duidelijk te worden wie oké is en wie niet.![]()
![]()
Oi, ik dacht Nicoline.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'![]()
![]()
Ze wordt al para net als Brian..quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea had het er ook nog over dat ze 'ze' ( Vanessa, Isa?) 's nachts hoort fluisteren, 'dan liggen ze weer te roddelen over me'![]()
dat si niet eerlijk hoor ze hebben zo hun best gedaanquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Een nare toon ja? Nadat ze hem bestolen hebben? Hij moet gewoon aangifte doen, simpel zat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit![]()
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die zweefkut denkt bij de 2 ratten haar gelijk te kunnen halen.
Hoe doorzichtig is het?
Staads in de slachtofferrol te duiken en mensen manipuleren.
En die trappen er nog in ook.
De tunnelvisie neemt er steeds ergere vormen aan.![]()
Dat is het, en daarom mogen we niet altijd meekijkenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef GekkePoes het volgende:
[..]Dus de klanten nemen de gestolen goederen mee in die enorme jassen die ze altijd dragen
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
alle 80 meeltjes printen en meenemenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef danaqui het volgende:
Baas van Humanna laten komen met filmpjesHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Andrea: je moet mij niet tegen je krijgen
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Bij mij ging dat steeds heen en weer, ik vond Billy ook wel oké of alleen een beetje irritant. Nu komen nare trekken pas echt boven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dan hadden we al sneller door hoor![]()
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef mootie het volgende:
Wat een stel mongolen..
knettergek die lui.
![]()
Het is alleen een nare toon als je wat hebt gejat, en die toon blijft dan maanden lang naklinken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zitWe moeten ze de komende maanden af en toe even een herinneringsmails sturen
🐱![]()
Jij kan het goed hebben hoor, ik had er een vraagteken achter, ik wist niet over wie ze het had.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
nu gaat ze lekker stoken en de mensen trappen er nog in ook. Zelf komt ze er mooi mee weg en de nadruk ligt op de anderen.
ZUUUUUUUUUUCHT.
geen mogelijkheid om die beelden daar te krijgen ofzo?![]()
Werd voorgelezen pas later dan ik erin kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
Vond er geen nare toon aan aan wat ik ervan meegekregen heb![]()
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is alleen een nare toon als je wat hebt gejat, en die toon blijft dan maanden lang naklinken.We moeten ze de komende maanden af en toe even een herinneringsmails sturen
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam![]()
Ja, echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.. Die gedachtengang.
![]()
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte piet geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!![]()
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef Peunage het volgende:
Ok, nu snap ik wel waarom mensen boos worden. Isabel moet echt dringend vertrekken uit dat fokking slangennest![]()
![]()
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
en of ze maar even 208 willen storten voor de kleding die ze willen houden
iets van die strekkingHeddeGijDaGezeetGehadJaMinDeDaWerklijkWaarHoeDoeDeGijDaHoeDoeDeGijDaHoeHeddeGijDaGedaan?![]()
Humana staat ook bekend als een organisatie die er op uit is om andere mensen te beschadigen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit![]()
![]()
Nieuwe ZDNGZW?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!![]()
Ben bang van nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef liesje-hb het volgende:
nu gaat ze lekker stoken en de mensen trappen er nog in ook. Zelf komt ze er mooi mee weg en de nadruk ligt op de anderen.
ZUUUUUUUUUUCHT.
geen mogelijkheid om die beelden daar te krijgen ofzo?Massaal mailen zal ook niet helpen vanwege het filter
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Addergebroed, dat is het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.![]()
![]()
Isa zit toch al op de schopstoel bij Hakimquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Er zijn caps zat van. Ook beschrijvingen van streamers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!
Maar wij zijn gek. Hun niet.![]()
Ja, naast stelen zal ze ook wel gewoon liegen, net wat makkelijker. Maar Isabel verdient veel beter dan in zo'n slangennest te zitten, echt waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.![]()
Dank jequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt is
en of ze maar even 208 willen storten voor de kleding die ze willen houden
iets van die strekking
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |