Werd voorgelezen pas later dan ik erin kwam.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: je moet mij niet tegen je krijgen
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is alleen een nare toon als je wat hebt gejat, en die toon blijft dan maanden lang naklinken.We moeten ze de komende maanden af en toe even een herinneringsmails sturen
Ja, echtquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:59 schreef Peunage het volgende:
Ok, nu snap ik wel waarom mensen boos worden. Isabel moet echt dringend vertrekken uit dat fokking slangennest![]()
![]()
![]()
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt isquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Andrea: je moet mij niet tegen je krijgen
Billy: Als je die mail ook leest, een hele nare toon zit er ook in, niet wat ik gewend ben
Mijn vraag: Hebben jullie die mail gezien/ gehoord?
Humana staat ook bekend als een organisatie die er op uit is om andere mensen te beschadigen, natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:00 schreef Capaja het volgende:
billy vind dat er een nare toon in de humana meel zit
Nieuwe ZDNGZW?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!
Ben bang van nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef liesje-hb het volgende:
nu gaat ze lekker stoken en de mensen trappen er nog in ook. Zelf komt ze er mooi mee weg en de nadruk ligt op de anderen.
ZUUUUUUUUUUCHT.
geen mogelijkheid om die beelden daar te krijgen ofzo?
Addergebroed, dat is het.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sowieso moet Nicolien natuurlijk weg. Zij heeft Humana aangebracht en is dus eigenlijk de hoofdschuldige.
Isa zit toch al op de schopstoel bij Hakimquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Of ze er werkelijk intrappen weet ik niet, feit is dat het ze goed uitkomt dat Isa de schuld krijgt.
Er zijn caps zat van. Ook beschrijvingen van streamers.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
godv. Ik heb niks met Isa, maar zeker niet met dat sekreet van een Lot en al helemaal niet met die kleptomane, wiens naam ik niet eens meer typen kan. Dat gore zooitje dieven moeten er allemaal uit!
Hoe is te bewijzen wat die kleptomane heeft gedaan??? Isa nu de zwarte peit geven is zo onrechtvaardig. Wat een klerelijers!!!
Ja, naast stelen zal ze ook wel gewoon liegen, net wat makkelijker. Maar Isabel verdient veel beter dan in zo'n slangennest te zitten, echt waar.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze zegt dingen die Isa helemaal niet heeft gezegd.
Dank jequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
er stond in dat ze de samenwerkinh stopzetten vanwege wat er gebeurt is
en of ze maar even 208 willen storten voor de kleding die ze willen houden
iets van die strekking
ja, dat is echt heel erg jammer. want hoe ze er mee vanaf komt kan ik echt niet aanzien.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef Olga het volgende:
[..]
Ben bang van nietMassaal mailen zal ook niet helpen vanwege het filter
umquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:04 schreef Dottey het volgende:
Zo maar een gek iets hoor.. Maar waarom gaan ze niet zelf hun canvaslijsten maken van dat hout en spannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |