Ik denk dat de betogers alsnog in de meerderheid zijn. En na al die doden van vanochtend denken ze wel twee keer voordat ze een charge uitvoeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet waarom de politie niet nu dat plein overneemt, nu er niks in de fik staat?
Dan nemen de betogers gewoon een ander gedeelte in beslag. Kijk maar naar Mykhaila Hrushevs'koho street waar ze maanden stonden.. Dat plein werd van de week schoongeveegd, en 300 meter verder ontstaat weer iets soortgelijks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet waarom de politie niet nu dat plein overneemt, nu er niks in de fik staat?
Omdat de demonstranten nu vreedzaam zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet vrijwillig aan, om de politie te dienen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Omdat de demonstranten nu vreedzaam zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze verdedigen de democratie...quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:43 schreef Infection het volgende:
Zouden die agenten dan allemaal pro-Rusland zijn of doen ze dit tegen hun wil in?
Het begon er mee dat gebouwen ingenomen worden en de politie aangevallen werdquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet vrijwillig aan, om de politie te dienen?
[ afbeelding ]
Volgens mij proberen ze vooral de orde te handhaven. En ze hebben zich op een paar uitzonderingen na ook vrij netjes gedragen richting de demonstranten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ze verdedigen de democratie...
kom op jongen. Ik snap de redenatie dat er door agenten in het nauw geschoten wordt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:45 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Ze verdedigen de democratie...
quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:51 schreef JJ76 het volgende:
[..]
kom op jongen. Ik snap de redenatie dat er door agenten in het nauw geschoten wordt.
Maar er is ook vanuit gebouwen en vanaf daken lukraak de menigte in geschoten.
......ze verdedigen democratie? Ze worden door een dictator gedwongen op eigen volk te schieten.
ja hoor zoveel uiteindelijke dictators zijn ooit gekozen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:52 schreef WitteMuur het volgende:
[..]Hij is democratisch gekozen hoor.. Geef dat eens toe
Wie zegt dat dat de politie is die schiet vanuit daken?
Er zijn meerdere foto's en filmpjes dat er echte vuurwapens door de demonstranten worden gebruikt. Sowieso n filmpje met een pistool waar de eigenaar de kogels zelf laat zien in het magazijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef JJ76 het volgende:
[..]
ja hoor zoveel uiteindelijke dictators zijn ooit gekozen.
wie zegt dat er niet is geschoten van de daken. Is door meerdere bronnen gemeld.
Ja door een aantal demonstranten is ook geschoten, dus kom maar weer met foto van iemand met een luchtdruk geweer.
De letters N en I.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het oude logo van Svoboda ergens op lijken maar ik weet niet precies waar op.
[ afbeelding ]
Ziet iemand anders het misschien wel?
Welk punt probeer je te maken?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:03 schreef chroestjov het volgende:
Ik vind het oude logo van Svoboda ergens op lijken maar ik weet niet precies waar op.
[ afbeelding ]
Ziet iemand anders het misschien wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |