https://www.google.nl/map(...)4,378m/data=!3m1!1e3quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:59 schreef Infection het volgende:
[..]
Waar is dat precies?
Als ik kijk op deze stream kan ik dat stukje plein namelijk niet terug vinden:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Tanks is een gerucht.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:02 schreef Infection het volgende:
[..]
Dat is dus eigenlijk al helemaal geen Majdan meer, maar gewoon een soort toegangsweg?
[..]
Heb ik iets gemist?
Misschien dat ze daarom die barricades dus gesloten hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tanks is een gerucht.
Het is indd een toegangsweg naar het plein.
Je zag die video toch. Of is dat ergens anders.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:03 schreef t-8one het volgende:
[..]
Tanks is een gerucht.
Het is indd een toegangsweg naar het plein.
Ik heb een video gezien van tanks op een trein, geen idee waar die naar toe gingen/gaan en van wanneer die opname is.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Je zag die video toch. Of is dat ergens anders.
Die bedoel ik ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:05 schreef t-8one het volgende:
[..]
Ik heb een video gezien van tanks op een trein, geen idee waar die naar toe gingen/gaan en van wanneer die opname is.
Of bedoel jij een andere video?
Die video gaf mij te weinig info om een mening erover te vormen. Ik houd het vooralsnog bij een gerucht.quote:
Er was toch een bericht over 40 wagons vol soldaten onderweg naar Kiev.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:06 schreef t-8one het volgende:
[..]
Die video gaf mij te weinig info om een mening erover te vormen. Ik houd het vooralsnog bij een gerucht.
Niet betrouwbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:07 schreef Maargoed. het volgende:
[..]
Er was toch een bericht over 40 wagons vol soldaten onderweg naar Kiev.
Waarom wel? Er is geen enkel bewijs en geen enkel groot nieuws site beweert het.quote:
Staat een stukje over op http://nieuwsuitoekraine.blogspot.nl/quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:15 schreef Leipo666 het volgende:
burgemeester van Kiev zou uit de partij gestapt zijn
quote:Burgemeester Kiev: 'Ik kan niet anders'
Waarnemend burgemeester Volodimir Makajenko van Kiev heeft bevestigd dat hij uit de Partij van de Regio's is gestapt. In een openbare verklaring richt hij zich tot president Viktor Janoekovitsj en de leiding van zowel de oproerpolitie Berkoet, de ordetroepen van het ministerie van Binnenlandse Zaken als van het leger. 'Wij moeten ons laten leiden door de belangen van het volk', aldus de man die pas drie weken geleden de plek innam van Oleksandr Popov toen die verantwoordelijk werd gehouden voor de gewelddadige ontruiming van het Onafhankelijkheidsplein op 30 november.
'Macht is op geen enkele manier mensenlevens waard. Niet een van de oligarchen is gedood, geen politicus, terwijl ik als burgemeester elke dag de begrafenis van gewone mensen moet regelen', schrijft Makajenko. 'Ik stel voor dat elk parlementslid, ongeacht de partij waarvan hij lid is, zich als een menselijk schild opstelt tussen de Oekraners in uniform en de Oekraners in burgerkleding, zodat dit militaire ingrijpen en bloedvergieten stopt.'
Makajenko verklaart dat hij burgemeester blijft zolang het volk vertrouwen in hem heeft. 'Ik kan niet anders.'
Bron: Kyiv Post
Complete kringloopwinkels.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
http://www.livestation.com/en/reuters
Wel mooi om te zien hoeveel spul er op zo'n barricade gaat
Maar ik snap dus niet waarom de politie niet nu dat plein overneemt, nu er niks in de fik staat?quote:
Ik denk dat de betogers alsnog in de meerderheid zijn. En na al die doden van vanochtend denken ze wel twee keer voordat ze een charge uitvoeren.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet waarom de politie niet nu dat plein overneemt, nu er niks in de fik staat?
Dan nemen de betogers gewoon een ander gedeelte in beslag. Kijk maar naar Mykhaila Hrushevs'koho street waar ze maanden stonden.. Dat plein werd van de week schoongeveegd, en 300 meter verder ontstaat weer iets soortgelijks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar ik snap dus niet waarom de politie niet nu dat plein overneemt, nu er niks in de fik staat?
Omdat de demonstranten nu vreedzaam zijnquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Waarom meld je je niet vrijwillig aan, om de politie te dienen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:38 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Omdat de demonstranten nu vreedzaam zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |