EU/USA steunen alle dictators in het midden oosten. Plus Mubarak en Ben Ali al die jaren gesteund.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom Rusland altijd de kant kiest van dictators en terroristen is mij een vraag.
Is dat zo? Andere corrupte Europese landen kwamen er ook gemakkelijk in... Moldavi is binnen een paar jaar ook lid van de EU, as de huidige politici daar aan de macht blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:39 schreef kossikvassik het volgende:
En het grappige is ook dat Oekraners denken dat ze als ze voor pro-EU politici kiezen, in de EU kunnen komenTerwijl iedereen die in de EU woont weet dat dat de komende 15 jaar echt niet gaat gebeuren.
Aan de andere kant; beter dit dan ze als blinde idioten compleet doodknuppelen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Djibril het volgende:
Ik snap ook niet dat er agenten gegijzeld zijn![]()
Wat wil je daarmee opschieten? Ga je echt geen sympathie winnen van de resterende agenten die misschien aan overlopen waren denken.
En sluipschutters rond het plein die op mensen afvuren. Ligt het aan mij of is dit gewoon copy paste toen het begon in Egypte, Libya, Syri en Tunesi? Oekrane zou toch wel van hen fouten moeten geleerd hebben?
Wanneer is het ooit in de geschiedenis voorgekomen dat mensen van hun fouten geleerd hebben?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Djibril het volgende:
Ik snap ook niet dat er agenten gegijzeld zijn![]()
Wat wil je daarmee opschieten? Ga je echt geen sympathie winnen van de resterende agenten die misschien aan overlopen waren denken.
En sluipschutters rond het plein die op mensen afvuren. Ligt het aan mij of is dit gewoon copy paste toen het begon in Egypte, Libya, Syri en Tunesi? Oekrane zou toch wel van hen fouten moeten geleerd hebben?
Alleen heeft Oekrane bijna 50 miljoen inwoners... meer dan Polen zelfs. Wat dat zou betekenen voor de arbeidsmarkt en dergelijke is onvoorstelbaarquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:42 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Is dat zo? Andere corrupte Europese landen kwamen er ook gemakkelijk in... Moldavi is binnen een paar jaar ook lid van de EU, as de huidige politici daar aan de macht blijven.
Is daar enig duidelijk bewijs van, dat ze van de overheid zijn en schieten op onschuldige mensen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:47 schreef Djibril het volgende:
dat is geen snipergeweerquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef RVer het volgende:
Zijn toch echt demonstranten met sniper guns
[ afbeelding ]
Dat interesseert de EU bureaucraten toch niet. De toetreding van Roemeni enz. is ook alleen maar negatief voor de burgers hier (en daar).quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:49 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Alleen heeft Oekrane bijna 50 miljoen inwoners... meer dan Polen zelfs. Wat dat zou betekenen voor de arbeidsmarkt en dergelijke is onvoorstelbaar
Dat is gewoon een jachtgeweer, of misschien zelfs een luchtbuks.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:43 schreef RVer het volgende:
Zijn toch echt demonstranten met sniper guns
[ afbeelding ]
Wat bezielt die demonstranten om zo je leven te wagen...?quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
engels in het klein
ik moest ook ff kijken.
filmpje:
Geloven in een ideaal.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat bezielt die demonstranten om zo je leven te wagen...?![]()
Dit is wel verontrustend, mocht het waar zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:48 schreef RVer het volgende:
"Spread the information that we have on the Maidan on the roofs of houses three sniper from the American Embassy. They shoot and on the police and on majdanovcam and on the doctors for an escalation of the conflict. SBU trying to take them off, but cannot track as they are moved every 3 minutes! Information from a former police Colonel, it's dostverno! "
Jachtgeweer zeker niet. Dit is een luchtbuks of .22 rifle.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:50 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
dat is geen snipergeweer
dat is een jachtgeweer
maar zeker geen snipergeweerquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Jachtgeweer zeker niet. Dit is een luchtbuks of .22 rifle.
Lijken wel een stel Romeinen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:51 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat bezielt die demonstranten om zo je leven te wagen...?![]()
En wat bezielt die tegenstanders om op onbewapende burgers te schieten...?![]()
Loopt aardig uit de klauwen zo.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |