Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:15 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
De andere media is natuurlijk wel objectief hè...
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom Rusland altijd de kant kiest van dictators en terroristen is mij een vraag.
okquote:
Platwalsenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan die tanks dat plein ontruimen daar ?
Hebben we hier een waarzegger?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gaan die tanks dat plein ontruimen daar ?
Wanneer er zo veel onrust is in je eigen land moet je opstappen.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:17 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag?
En de president is eerlijk gekozen in 2010 in verkiezingen die ook door de EU eerlijk waren beschouwd.
Dus je geeft toe dat hij geen dictator is?quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:18 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
Wanneer er zo veel onrust is in je eigen land moet je opstappen.
http://edition.cnn.com/20(...)lutsevych/index.htmlquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:19 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dus je geeft toe dat hij geen dictator is?
Waarom zou hij moeten opstappen, de huidige rebellen waren in 2010 ook al tegen hem.
Gelul, in 2015 zijn er gewoon weer verkiezingen. Moeilijk hè toegeven dat je fout zat.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:22 schreef The_Avatar het volgende:
[..]
http://edition.cnn.com/20(...)lutsevych/index.html
Hij probeert er een te worden.
Wat klets je nou? Rusland kiest wat in hun belang is. Dat doet de EU/VS ook. En dat botst ja.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef The_Avatar het volgende:
Waarom Rusland altijd de kant kiest van dictators en terroristen is mij een vraag.
Nou doet je net alsof een democratisch verkozen bewindspersoon nooit een dictator kan worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:23 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Gelul, in 2015 zijn er gewoon weer verkiezingen. Moeilijk hè toegeven dat je fout zat.
Daar is geen enkele aanwijzing voor, ik kan ook we zeggen dat Obama een dictator kan worden.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nou doet je net alsof een democratisch verkozen bewindspersoon nooit een dictator kan worden.
We weten uit de geschiedenis dat dit niet waar is, dus ik snap niet waarom je zo moeilijk doet.
bronquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:31 schreef Ketchupcurry het volgende:
Yanukovych wants to introduce emergency state in Ukraine. TV, phones, internet may be blocked everywhere.
Volgens mij is dit de weg die van noord naar zuid over het plein loopt.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef Maargoed. het volgende:
http://rt.com/on-air/ukraine-central-kiev-protest/
Ze zijn druk bezig om, goed gestructureerd, de barrières te vergroten. Waar filmt deze stream nu?
Andersom is dat net zo, de oppositie vertegenwoordigt de andere groep oligarchen. De ene oligarch heeft voordelen bij de Euraziatische Unie en de andere de Europese Unie.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:33 schreef kossikvassik het volgende:
Janoekovitsch is gewoon een vertegenwoordiger van de belangrn van Oekraïnse oligarchen en die deal met Rusland tekende hij ook enkel omdat Rusland wel direct veel geld gaf en dr EU niet, niet omdat hij een liefde heeft voor Rusland/Poetin.
Een erg klein deel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:36 schreef Dos37 het volgende:
Kiev wordt met de grond gelijk gemaakt zo ziet het er op de foto's uit in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |