Gelukkig dan dat er tenminste 1 wordt opgepaktquote:
noem ze toch gewoon terroristen johquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nee tegen rebellen die de politie aanval en gebouwen in de fik steken en bezetten
Als ze gewoon rustig op een pleintje staan dan gebeurd er niks
Dus? Dat is gewoon legaal volgens de grondwet en democratisch.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef Re het volgende:
[..]
noem ze toch gewoon terroristen joh
het was relatief rustig totdat het parlement de constitutionele veranderingen op de agenda wilde en dat geweigerd werd door de kamervoorzitter
olie, vuur, boem enzo
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:43 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nee tegen rebellen die de politie aanval en gebouwen in de fik steken en bezetten
Als ze gewoon rustig op een pleintje staan dan gebeurd er niks
Nee.quote:
Volgens mijn glazen bol nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef sonnyspek het volgende:
Vanavond tanks op de pleinen van Kiev?
Je zag ook leger voertuigen, maar die zaten vol volgens mij, de rest is weer gaan lopenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:45 schreef MouzurX het volgende:
Waarom -loopt- het leger over de weg?
lul dan niet zo domquote:
probleem is dat het niet legaal is , lees het rapport maar van de venetie commissiequote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Dus? Dat is gewoon legaal volgens de grondwet en democratisch.
Dat is nadat de rebellen gebouwen bezetten, vandalisme plegen en de politie aanvallenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik zeg net al een keer dat er voor de politie allerlei tactieken/technieken zijn om demonstranten die 'gewoon rustig op een pleintje staan' uit te lokken om zo een reden te hebben om ze hard aan te pakken.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:19 schreef Lagrinta het volgende:
@ Betyar
Ik volg Hongarije niet echt maar een aantal jaar geleden was de crisis daar ook groot. Ik zie echter nog steeds veel nieuwe Volkswagen Passats, nieuwe Audi's en BMW's rondrijden in Boedapest toen ik daar laatst was. Nu is dat niet representatief maar toch vind ik dat apart.
Niet echt objectief, gezien de venetie commissie onderdeel is van de EUquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:48 schreef Re het volgende:
[..]
probleem is dat het niet legaal is , lees het rapport maar van de venetie commissie
Ik reageer steeds serieus...quote:
true, maar de observaties zijn redelijk neutraal, ze vellen verder geen oordeel, alleen dat het een opstap zou kunnen zijn voor een autoritair systeemquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:49 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Niet echt objectief, gezien de venetie commissie onderdeel is van de EU
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |