abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137094987
net in 1x geslaagd voor mijn theorie :O
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 16:48:33 #102
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_137095038
quote:
10s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:47 schreef Anteac het volgende:
net in 1x geslaagd voor mijn theorie :O
Gefeliciteerd.
Bijna beter dan braddie
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_137095483
Gelukkig ligt Utrecht niet naast de deur.

Woensdag weer lessen. Heb inmiddels een andere instructeur en het gaat direct weer een stuk beter.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_137098578
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Gefeliciteerd.
Bijna beter dan braddie
:')
  maandag 24 februari 2014 @ 21:12:17 #105
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_137106137
Heb vandaag mijn eerste rijles gehad :D Ging nog best goed!

Vooral sturen was het vandaag eigenlijk, maar ik hield hem goed in het midden. Mocht halverwege ook zelf gas gaan geven. En wat hebben wij toch zoveel rotondes in onze buurt! 8)7 (Ja, het stelt nog niet veel voor, maar ik ben gewoon trots op mezelf! :D )

En wat zie je ineens veel dingen waar ik als bijrijder nooit op let! Iemand ging door rood. Iemand haalde een handicap voertuig in een scherpte bocht in. Iemand reed vééél harder op een plek waar we maar 30 mochten vanwege wegwerkzaamheden. Iemand die zomaar ging oversteken.

[ Bericht 37% gewijzigd door Bienelientjee op 24-02-2014 21:20:16 ]
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 21:54:28 #106
pi_137108276
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:12 schreef Bienelientjee het volgende:

Vooral sturen was het vandaag eigenlijk, maar ik hield hem goed in het midden. Mocht halverwege ook zelf gas gaan geven. En wat hebben wij toch zoveel rotondes in onze buurt! 8)7 (Ja, het stelt nog niet veel voor, maar ik ben gewoon trots op mezelf! :D )

En wat zie je ineens veel dingen waar ik als bijrijder nooit op let! Iemand ging door rood. Iemand haalde een handicap voertuig in een scherpte bocht in. Iemand reed vééél harder op een plek waar we maar 30 mochten vanwege wegwerkzaamheden. Iemand die zomaar ging oversteken.
Halverwege pas gas? Hele les geen koppeling gehad nog?
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 24 februari 2014 @ 22:09:11 #107
318361 Bienelientjee
pi_137109069
quote:
1s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:54 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Halverwege pas gas? Hele les geen koppeling gehad nog?
Was nog een proefles, ook om hem te leren kennen. (En ik heb verder nog helemaal geen ervaring qua rijden....ook al ben ik wat ouder dan de gemiddelde eerste lesser volgens mij :P ) Gaan we volgende keer doen. :) A.s. donderdag!
pi_137109853
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:09 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

(En ik heb verder nog helemaal geen ervaring qua rijden....ook al ben ik wat ouder dan de gemiddelde eerste lesser volgens mij :P )
Och, ik was 29, dus doe je nog aardig. :)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_137110002
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 21:12 schreef Bienelientjee het volgende:

Geen gas geven?.... Dat is toch juist het eerste .... Gas/Rem/Sturen en eventueel koppeling?
pi_137110037
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:23 schreef LintuxCx het volgende:

[..]

Och, ik was 29, dus doe je nog aardig. :)
Lekker belangrijk hou oud je bent.. Ik ben op m`n 22e pas begonnen met lessen... Mijn tante haalde hem pas toen ze 36 was.
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 22:34:55 #111
pi_137110450
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Lekker belangrijk hou oud je bent.. Ik ben op m`n 22e pas begonnen met lessen... Mijn tante haalde hem pas toen ze 36 was.
Hij zegt ook niet dat het uitmaakt ;)
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  maandag 24 februari 2014 @ 22:46:15 #112
318361 Bienelientjee
pi_137110998
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:26 schreef Braddie het volgende:

[..]

Geen gas geven?.... Dat is toch juist het eerste .... Gas/Rem/Sturen en eventueel koppeling?
Heb ik wel gedaan. En het was ook een proefles. Donderdag doen we het allemaal! ;)
pi_137111047
Ik kende iemand die op 18 6 of 7x was gezakt en het uiteindelijk op 47 jarige leeftijd haalde..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  Moderator maandag 24 februari 2014 @ 22:48:06 #114
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_137111086
Hmmm, ik kan me mijn 1e les niet zo goed in detail herinneren....terwijl het nog maar een maand of 3 geleden is :P
Volgens mij heb ik toen wel uiteindelijk opgetrokken en geschakeld van 1 naar 2 en 3.
En leeftijd van beginnen boeit idd niks... Ik ben nu 31 :') en ik had het ook vele jaren eerder al kunnen doen, maar nooit echt behoefte gehad aan een auto en rijbewijs.
pi_137114018
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef dick_laurent het volgende:
Hmmm, ik kan me mijn 1e les niet zo goed in detail herinneren....terwijl het nog maar een maand of 3 geleden is :P
Volgens mij heb ik toen wel uiteindelijk opgetrokken en geschakeld van 1 naar 2 en 3.
En leeftijd van beginnen boeit idd niks... Ik ben nu 31 :') en ik had het ook vele jaren eerder al kunnen doen, maar nooit echt behoefte gehad aan een auto en rijbewijs.
Ik zit me nou nogsteeds af te vragen hoe lang het duurt voordat je gemiddeld je rijbewijs hebt... maand of 3-4 toch?

Stel.... Ik zou morgen slagen voor mijn theorie, en 3x per week 2 uur lessen, dan zou ik....Medio mei... Mijn praktijk kunnen doen?

Then again, een vriend van mij mag met 3 weken afrijden en is net 2 weken aan het lessen, en een andere vriendin van mij is geschat op 10! maanden les.. Dus het is ook maar de vraag natuurlijk hoe je zelf rijd denk ik..

Baal nogsteeds enorm van het niet hebben van mijn theorie... Shit zeg, hopelijk lukt het me om in ieder geval voor Juli mijn rijbewijs te hebben, aangezien ik dan een roadtrip wil maken door Nederland > Belgie > Frankrijk > Spanje :) 4 man in de auto waarvan 2 een rijbewijs (Hopelijk ik en een vriendin van me)

Maaaaaaaaaaarjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :') (Sorry hoor, voor deze vervelende zeik post, maar ik zit er zo enorm mee.... Als ik de 1e keer in... April vorig jaar, mijn theorie gewoon had gehaald had ik nu denk ik al een kleine 4-5 maanden rond kunnen tuffen...
pi_137114191
Volgens mij doen de meeste mensen 1-2 lesuren per week. Gemiddelde is 40 lesuren dus 5-6 maanden ofzo.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 00:02:57 #117
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137114255
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 22:48 schreef dick_laurent het volgende:
Rondje dorp hier, stukje buiten bebouwde kom, gewoon rijden. En toen reed ik op een 60 weggetje al iets van 70-80... :') Dat nog vaak te horen gehad, dat het wel iets rustiger mag (nog in de 120 tijd: 130 is echt zat hoor, ik moet ook nog iets verdienen). Tijdens mijn BE examen notabene nog: "Het is hier een 30 zone hoor, geen 50." :P
quote:
0s.gif Op maandag 24 februari 2014 23:55 schreef Braddie het volgende:
Stel.... Ik zou morgen slagen voor mijn theorie, en 3x per week 2 uur lessen, dan zou ik....Medio mei... Mijn praktijk kunnen doen?
Ben je aan het blokken geweest? Heb je het met iemand anders samen kunnen leren (gewoon de stof pagina voor pagina doornemen, hardop en vertellen wat je gelezen hebt).

Heel veel succes ermee! ^O^ En om je gerust te stellen: Je blijft ook aan bod komen als je wel slaagt voor je examen. O-) :Y)

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:01 schreef IrCute het volgende:
Volgens mij doen de meeste mensen 1-2 lesuren per week. Gemiddelde is 40 lesuren dus 5-6 maanden ofzo.
Ik zat op 30 ofzo... Hield iig van mijn 35 urige pakket genoeg over. Ook alles in 1x gehaald, dus bijgerekende herexamen ook niet gebruikt.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_137114529
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:02 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]
[..]

Ben je aan het blokken geweest? Heb je het met iemand anders samen kunnen leren (gewoon de stof pagina voor pagina doornemen, hardop en vertellen wat je gelezen hebt).

Heel veel succes ermee! ^O^ En om je gerust te stellen: Je blijft ook aan bod komen als je wel slaagt voor je examen. O-) :Y)

Ik hoef morgen niet op hoor, dat was bijwijze van, zo van:

Als ik morgen mijn theorie heb, en ik slaag die.. en ik ga bikkelen bij rijles (3x 2 uur per week) is het dan mogelijk dat ik hem in Mei heb...

Op die manier, ik ga pas midden maart weer theorie aanvragen, en ja.. ik ben keihard aan het bikkelen, ik doe elke dag 8-10 theorie examens, en lees elke dag mijn motivaties wel (Die tips die je krijgt bij de vragen als je ze goed/fout hebt)
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 00:15:35 #119
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137114591
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:12 schreef Braddie het volgende:
Op die manier, ik ga pas midden maart weer theorie aanvragen, en ja.. ik ben keihard aan het bikkelen, ik doe elke dag 8-10 theorie examens, en lees elke dag mijn motivaties wel (Die tips die je krijgt bij de vragen als je ze goed/fout hebt)
Lees je het daadwerkelijke theorieboek ook? Probeer eens of je met iemand dat gewoon kan doornemen. Hardop alles bespreken.
The summer is magic!

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_137114628
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:15 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Lees je het daadwerkelijke theorieboek ook? Probeer eens of je met iemand dat gewoon kan doornemen. Hardop alles bespreken.
Theorieboek lees ik niet meer... Dat heb ik wel gedaan, maar ik ben absoluut niet iemand die graag leest, en als ik dingen lees onthoud ik het ook niet eerlijk gezegd...

Heb niemand waar ik het mee kan bespreken, want van mijn vrienden heeft nog niemand een rijbewijs en is er ook nog niemand mee bezig behalve ikzelf dan..

Ik doe het op deze manier:
1: Veeeeel theorie examens maken.
2: Alle tips opschrijven en lezen.
3: Elke dag wel verkeersborden en voorrangregels lezen.

Heb nog een kleine maand...
  dinsdag 25 februari 2014 @ 00:17:53 #121
385968 LompeWorst
Mijn huid, wat doe je D:
pi_137114635
Jongens,
Zo hoort het niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 3 oktober 2012 23:33 schreef Fopje het volgende:
Ik ben nu gewoon serieus bang dat de worst uit het bakje tot leven in gekomen en een account heeft aangemaakt. Fuck.
Op zaterdag 29 maart 2014 00:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik mag jou _O_
pi_137115033
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Theorieboek lees ik niet meer... Dat heb ik wel gedaan, maar ik ben absoluut niet iemand die graag leest, en als ik dingen lees onthoud ik het ook niet eerlijk gezegd...

Heb niemand waar ik het mee kan bespreken, want van mijn vrienden heeft nog niemand een rijbewijs en is er ook nog niemand mee bezig behalve ikzelf dan..

Ik doe het op deze manier:
1: Veeeeel theorie examens maken.
2: Alle tips opschrijven en lezen.
3: Elke dag wel verkeersborden en voorrangregels lezen.

Heb nog een kleine maand...
Misschien zijn er wel FOK!kers die je willen helpen?
Hallon!
pi_137115055
quote:
16s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:17 schreef LompeWorst het volgende:
Jongens,
Zo hoort het niet

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doodsbang maakt dit me. :@
pi_137115106
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:38 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Misschien zijn er wel FOK!kers die je willen helpen?
Een FOK!ker had aangegeven mij te willen helpen, dus nu eerst maar even opzoek naar de situaties waar ik echt nog moeite mee heb :)
pi_137115133
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:43 schreef Braddie het volgende:

[..]

Een FOK!ker had aangegeven mij te willen helpen, dus nu eerst maar even opzoek naar de situaties waar ik echt nog moeite mee heb :)
Die staan achterop toch? Of is het elke keer een ander onderdeel waar je moeite mee hebt?
pi_137115218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Die staan achterop toch? Of is het elke keer een ander onderdeel waar je moeite mee hebt?
Het verschilt echt heel erg....
Meestal zijn het dingen als, aanwijzingen van een agent (Terwijl ik die in de praktijk wel gewoon ken) Of dingen als parkeren/stilstaan en de lulligste (Die heb ik in de praktijk gewoon GOED onder controle) Voorrang......

Het kutte is, in de praktijk pas ik alles gewoon goed toe, en weet ik ook wat wel/niet mag, maar zodra ik theorie doe lijkt het wel alsof ik het allemaal vergeet...
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 00:51:48 #127
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137115231
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:40 schreef Messina het volgende:

[..]

Doodsbang maakt dit me. :@
Dat soort figuren moet je eigenlijk uit zijn auto slepen en eerst eens een paar keer goed in hun gezicht stompen als ze zo'n smoel opzetten. Zoals ze dat altijd zeggen in de polder hierzo: "Eerst slaan, dan praten." Foutje kan gebeuren, formuliertje schrijven en gewoon rustig blijven.
Overigens doen dit soort filmpjes het altijd heel goed bij de verzekering. Sowieso dashcam, op het schadeformulier vermelden dat je een camera hebt en alles op beeld hebt. Alleen het zien daarvan al doet veel mensen inkeren, omdat ze anders van hun verzekering een uitbrander kunnen krijgen. Ook een mooie hiermee is braketesters, die krijgen dus zelf de rekening gepresenteerd.

Nog een voordeel: rijdt ie weg, zet je het op CD en ga je naar de politie wegens doorrijden na een ongeval. Makkelijk te vinden.
The summer is magic!

pi_137115318
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:51 schreef Braddie het volgende:

[..]

Het verschilt echt heel erg....
Meestal zijn het dingen als, aanwijzingen van een agent (Terwijl ik die in de praktijk wel gewoon ken) Of dingen als parkeren/stilstaan en de lulligste (Die heb ik in de praktijk gewoon GOED onder controle) Voorrang......

Het kutte is, in de praktijk pas ik alles gewoon goed toe, en weet ik ook wat wel/niet mag, maar zodra ik theorie doe lijkt het wel alsof ik het allemaal vergeet...
Ik heb bij de ANWB wat van die oefenexamens gedaan en daar sloeg ik ook flink dicht. Je hebt ook maar een paar seconde om na te denken (logisch, in een auto ook natuurlijk!), maar die druk die er dan op me ligt, daar kan ik niet zo goed tegen ;) En dan druk ik op het juiste antwoord knopje en na 3 seconde denk ik... KUT. En dan voel ik mezelf zo dom. :@

Nou ja, ik heb de theorie nu in ieder geval binnen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 00:51 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]
*knip*
Ik hoop gewoon dat ik het nooit hoef mee te maken :@
Foutje kan altijd gebeuren. We zijn allemaal mensen. Maar om zo te reageren... :{

Dashcam is geen gek idee. In Rusland rijden veel mensen ermee, maar daar is het nét iets meer nodig dan hier. :') :o
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 01:03:04 #129
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137115341
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:00 schreef Messina het volgende:
Dashcam is geen gek idee. In Rusland rijden veel mensen ermee, maar daar is het nét iets meer nodig dan hier. :') :o
Daar rijden er veel onverzekerd. Maar stel je voor dat je zo'n grapjas hebt zoals ik al eerder beschreef vandaag, die op de rem gaat staan voor je met als doel je te laten schrikken. En eerst invoegde, waardoor jij dus geen enkele kans hebt. Met een dashcam heb je zwart op wit voer voor de verzekering. En die zijn daar niet zo blij mee. Aangifte (bijv. doodslag) bij de politie erbij, ook met die beelden en er wordt al een aardig dossier opgebouwd op die manier.
Maar ook andersom, bijv. een agent die beweert dat jij rechts inhaalde, terwijl de auto links van je opeens vol op de rem ging staan om toch een afrit te pakken.
The summer is magic!

pi_137115356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:03 schreef Pizza_Boom het volgende:
Daar rijden er veel onverzekerd.
Autoverzekering is in Rusland al jaren verplicht. Maar een dashcam scheelt inderdaad heel wat gezeik.
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 01:05:22 #131
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137115364
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:04 schreef exelletor het volgende:

[..]

Autoverzekering is in Rusland al jaren verplicht. Maar een dashcam scheelt inderdaad heel wat gezeik.
Zorgverzekering hier is ook verplicht, toch ook in Nederland genoeg onverzekerden. Overigens zie je op die dashcam videos ook veel mensen die proberen te doen alsof je ze aan rijdt.
The summer is magic!

pi_137115493
Zo'n dashcam hoeft niet eens heel duur te zijn, zie ik. :)
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 09:52:49 #133
Dick Laurent Is Dead
pi_137118172
Voor dit soort mongolen wil je idd wel een dashcam.... heel typsich dat het ook weer eentje was met een opgefokt bontkraag accentje... maar ach, we mogen niet discrimineren he :')
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 09:58:23 #134
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137118314
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:18 schreef Messina het volgende:
Zo'n dashcam hoeft niet eens heel duur te zijn, zie ik. :)
Ligt eraan wat je erin wilt en hoe je de beeldkwaliteit wilt. Je hebt ze inderdaad al vanaf een paar tientjes, maar je hebt ze ook van 300 euro. Verschil: Full HD, ook 's nachts goed beeld, GPS tracking (snelheid in het scherm), datum, etc.
The summer is magic!

pi_137119251
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 01:05 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Zorgverzekering hier is ook verplicht, toch ook in Nederland genoeg onverzekerden. Overigens zie je op die dashcam videos ook veel mensen die proberen te doen alsof je ze aan rijdt.
Als je 'gemoedsbezwaard' bent hoef je in Nederland geen zorgverzekering te hebben, en krijg je bijvoorbeeld ook geen zorgtoeslag.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_137123053
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 09:52 schreef dick_laurent het volgende:
heel typsich dat het ook weer eentje was met een opgefokt bontkraag accentje... maar ach, we mogen niet discrimineren he :')
  dinsdag 25 februari 2014 @ 18:40:02 #137
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_137133111
Morgen tussentijdse toets :o
Hopen dat het goed gaat :P
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_137133502
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 18:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Morgen tussentijdse toets :o
Hopen dat het goed gaat :P
Dat kan je volgens mij niet verneuken
pi_137136703
vandaag 3e rijles gehad. ik had zelf aangevraagd of ik eerst even het sturen goed onder de knie kon krijgen. dus iets meer rijles in stappen. voor de eerste 45 minuten heb ik dus alleen gestuurd en het laatste kwartier mocht ik ook nog het gas en het schakelen weer overnemen. op de snelweg. ging goed! ^O^ alleen opschakelen is nog een puntje. maar het was pas de 3e les. nog genoeg tijd! :D
"Get busy living, or get busy dying"
pi_137137003
Mijn les ging maar een beetje 'meh'. Ik had weer geen ingrepen (toch altijd handig natuurlijk), maar één keer ging het toch bijna mis op een rotonde. Auto knipperde naar rechts dus ik dacht ik ga, maar toen bleek meneer toch de rotonde te vervolgen, ik en mijn instructeur dus tegelijk op de rem en ik raakte eventjes in de paniek. Gelukkig ging het daarna wel weer goed.

Ook het linksafslaan op kruispunten gaat beter. Eerst durfde ik absoluut niet op te rijden als ik ook maar iemand aan zag komen, ook al kon het makkelijk, nu ben ik over die angst heen en rijd ik gewoon het kruispunt op als ik inschat dat het wel kan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  FOK!fotograaf dinsdag 25 februari 2014 @ 20:26:53 #141
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_137137360
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:17 schreef sirdanilot het volgende:
Auto knipperde naar rechts dus ik dacht ik ga, maar toen bleek meneer toch de rotonde te vervolgen
O ja, heel irritant. Of ze zetten hun knipper naar links aan en gaan rechtdoor. }:|
The summer is magic!

pi_137137559
Ik heb dan nog liever dat ze helemaal niet knipperen. Liever even voor jan met de korte achternaam wachten, dan een (bijna)botsing.

Al is het natuurlijk ook zo moeilijk niet om wél op het juiste moment te knipperen, zou je denken :')
pi_137139584
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:09 schreef BazZz2 het volgende:
vandaag 3e rijles gehad. ik had zelf aangevraagd of ik eerst even het sturen goed onder de knie kon krijgen. dus iets meer rijles in stappen. voor de eerste 45 minuten heb ik dus alleen gestuurd en het laatste kwartier mocht ik ook nog het gas en het schakelen weer overnemen. op de snelweg. ging goed! ^O^ alleen opschakelen is nog een puntje. maar het was pas de 3e les. nog genoeg tijd! :D
Ik wil nog steeds een keer een les van 4 uur gaan rijden en dan vragen of we als rijles naar Maastricht kunnen rijden of zo, gewoon echt een heel lang stuk snelweg, moet ik nog steeds onder de knie krijgen.

Verstandig dat je zelf aanvraagt wat je wil doen, heb je misschien wat meer rijlessen nodig alles bij elkaar, maar dan zal je zien dat je sowieso de 1e keer slaagt juist omdat je voor alle onderdelen die jij nog wat lastig vind meer tijd hebt gevraagd
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 21:29:35 #144
pi_137140218
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 20:32 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb dan nog liever dat ze helemaal niet knipperen. Liever even voor jan met de korte achternaam wachten, dan een (bijna)botsing.

Al is het natuurlijk ook zo moeilijk niet om wél op het juiste moment te knipperen, zou je denken :')
Heb ook eens gehad dat door de zon leek alsof het knipperlicht aan was :')
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 21:36:50 #145
Dick Laurent Is Dead
pi_137140564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:17 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik wil nog steeds een keer een les van 4 uur gaan rijden en dan vragen of we als rijles naar Maastricht kunnen rijden of zo, gewoon echt een heel lang stuk snelweg, moet ik nog steeds onder de knie krijgen.

Ehm. Waarom wil je dat? Ten eerste is 4 uur rijden echt way too long voor een leerling denk ik. Ten tweede is rijden op de snelweg eigenlijk vrij boring...
Als je er eenmaal op zit is het gewoon in z'n 5 en immer gerade aus ;)

Ik ben vorige week dus voor het eerst naar mn pa in maastricht gereden vanaf utrecht, dat is dus een dikke 2 uur rijden.
Het interessante is dat de heen en terugweg enorm verschilden in hoe vermoeiend het was.
Heen: het was avond (dus donker) het was vrij druk, net na de spits, en bijna de hele rit lang regende het keihard. Hierdoor was het echt zwaar vermoeiend rijden.
Terug: zondagmiddag, mooi weer...zonnetje en rustig op de weg. Toen ik thuiskwam was ik helemaal niet gaar of moe.
pi_137140650
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ehm. Waarom wil je dat? Ten eerste is 4 uur rijden echt way too long voor een leerling denk ik. Ten tweede is rijden op de snelweg eigenlijk vrij boring...
Als je er eenmaal op zit is het gewoon in z'n 5 en immer gerade aus ;)
Omdat ik mezelf wil alvast wil voorbereiden voor m`n roadtrip naar Spanje van de zomer (Ja, ik heb nog niet eens een datum wanneer ik afrij, maar die roadtrip staat al vast)
Dus ik wil vrij veel snelweg kilometers gaan maken.

Ik vind een les van 2 uur trouwens al heeeeerrliiijkk, Eerlijk gezegd ook te kort. Rij je net lekker, en dan ben je alweer thuis :')
pi_137140797
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Omdat ik mezelf wil alvast wil voorbereiden voor m`n roadtrip naar Spanje van de zomer (Ja, ik heb nog niet eens een datum wanneer ik afrij, maar die roadtrip staat al vast)

Ik vind een les van 2 uur trouwens al heeeeerrliiijkk, Eerlijk gezegd ook te kort. Rij je net lekker, en dan ben je alweer thuis :')
Dat heb je echt niet nodig hoor. Snelweg rijden is echt makkelijk. Ik heb zelf tijdens rijles nooit langer dan 5min achterelkaar op de snelweg gereden en de dag dat ik mijn rijbewijs had opgehaald meteen 2 uur op de snelweg gezeten, ging gewoon prima. Enige wat ''lastig'' is en wat je moet leren is het invoegen.
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 21:44:06 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_137140888
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:38 schreef Braddie het volgende:

[..]

Oke.... Maar die "roadtrip" die je vd zomer al gaat maken, die ga je dus sowieso maken, ook als je je rijbewijs nog niet hebt?
  Moderator dinsdag 25 februari 2014 @ 21:47:44 #149
pi_137141071
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Oke.... Maar die "roadtrip" die je vd zomer al gaat maken, die ga je dus sowieso maken, ook als je je rijbewijs nog niet hebt?
Hij zei dat de roadtrip al vast stat
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_137141506
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 februari 2014 21:44 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Die Roadtrip staat al vast.
Als ik mijn rijbewijs heb rij ik. Als ik mijn rijbewijs nog niet heb rijd er sowieso iemand anders.
Al gaan we pas in Juli, dus ik mag toch hopen dat ik hem dan al wel heb zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')