Bier werd alleen gedronken wanneer water een gevaar was. Dit schone beekje kan prima gedronken worden dus geen reden tot overmatig bierconsumptiequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Molens en het bakken van brood zouden ook toegevoegd kunnen worden. Gezien de hoeveelheid bier die mensen dronken in de tijdsperiode mag hier ook wel wat meer nadruk op komen (Men dronk bijna een liter bier per dag per persoon)
Voor een hele grote mod wellicht de langzame omschakeling naar een stadje.
Zolang je geen maand vrij hebt en ook geen kilo speed erbij hebt gekocht is het te weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef NJ het volgende:
Zojuist gekocht. Morgen een dagje vrij..
1kilo maar voor een hele maand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je geen maand vrij hebt en ook geen kilo speed erbij hebt gekocht is het te weinig.
Iets meer dan een gram per uur per etmaal. Moet oké zijn denk ik?quote:
Dat is wel een stoere!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:21 schreef Stranger het volgende:
Is er al een seed-nummer voor een FOK!-challenge? Iedereen elke 5 jaar een screenshot om te kijken hoe iedereen het aanpakt?
ja bij nader inzien moet dat net genoeg zijn jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Iets meer dan een gram per uur per etmaal. Moet oké zijn denk ik?
Ja, zo zal je er naderhand wel uitzien inderdaadquote:
Ga ik doen, welke settings? Wilde zelf deze pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel een stoere!.
Ik opteer voor 11041979
Ik ga nu beginnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Stranger het volgende:
Ok
Seed: 11041979
Terrain type: Valleys
Terrain size: Large
Climate: Fair
Disasters: On
Starting Conditions: Hard
[ afbeelding ]
Mooi beginpunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Stranger het volgende:
5 jaar gespeeldZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Die van mij is wel vergelijkbaar met de jouwe volgens mij. Het eerste wat ik doe is door de tunnel aan de andere kant de rest van mijn dorp bouwen denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:40 schreef Drolflap het volgende:
Laat ik dan maar beginnen, slechte start maar wat doe je er aan.
[ afbeelding ]
edit: Beetje slechte kwaliteit, bij jaar 10 krijgen jullie een betere foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |