Ga ik doen, welke settings? Wilde zelf deze pakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is wel een stoere!.
Ik opteer voor 11041979
Ik ga nu beginnenquote:Op donderdag 20 februari 2014 17:34 schreef Stranger het volgende:
Ok
Seed: 11041979
Terrain type: Valleys
Terrain size: Large
Climate: Fair
Disasters: On
Starting Conditions: Hard
[ afbeelding ]
Mooi beginpunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 18:44 schreef Stranger het volgende:
5 jaar gespeeldZiet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Die van mij is wel vergelijkbaar met de jouwe volgens mij. Het eerste wat ik doe is door de tunnel aan de andere kant de rest van mijn dorp bouwen denk ikquote:Op donderdag 20 februari 2014 18:40 schreef Drolflap het volgende:
Laat ik dan maar beginnen, slechte start maar wat doe je er aan.
[ afbeelding ]
edit: Beetje slechte kwaliteit, bij jaar 10 krijgen jullie een betere foto
Ha! mijn geboortedatum is de FOK! seedquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:46 schreef Ascarona het volgende:
Ben een seed begonnen op me geboortedatum, geweldig terrein waar je begint. Alleen geen rivier dichtbij genoeg maar okee. Voor wie hem wil proberen: 28071994 medium, fair
Extra uitdagingquote:Op donderdag 20 februari 2014 19:51 schreef jogy het volgende:
Jammer wel dat het een hoerige kutlocatie is, maarja.
Dat dan weer wel.quote:
Druk op ESC en dan op Map, dan zie je de setiings en seed van de map.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:15 schreef mschol het volgende:
Kan je het seed nummer ergens terug vinden nadat je bent gestart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In the coolest little capital of the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |