Ligt er maar helemaal aan wat je wil doen. Ik vind dit soort spellen geweldig en ben ook nog steeds fan van de Simcity reeks (minus de reboot) dus vind ik het niet saai. Je hebt alleen geen vijanden buiten de natuur en een falende toevoer van goederen tijdens de winter.quote:Op donderdag 20 februari 2014 03:59 schreef Elan het volgende:
Toch maar DayZ gehaald ipv deze volgens mij is hij best saai, zeg eens eerlijk?
Ja een tornado. Op het moment dat het al slecht ging met mijn dorp. Had slechts 5 volwassenen en 1 kind. Resultaat: 2 volwassenen over. Heb toen maar snel mijn autosave geladenquote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef rudolfb het volgende:
Heeft 1 van jullie overigens al disasters gehad??
Ik had disasters uit staan, maar ik kreeg wel een melding dat er een tornado vlakbij mijn dorp was.quote:Op donderdag 20 februari 2014 12:16 schreef rudolfb het volgende:
Heeft 1 van jullie overigens al disasters gehad??
Vijanden hoop ik eigenlijk niet maar met mods boeit het me niet heel veel eigenlijk. Als ze een zombie-mod maken zal ik het wel installerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef Awsom het volgende:
Zou wel graag wat meer diepgang zien in bijv. de water en voedselvoorziening. Voedselvoorziening a la Stronghold bijvoorbeeld, watervoorziening met bijvoorbeeld waterputten die een bepaald gebied bevoorraden. Waterleidingen zou neit geheel realistisch zijn.
Daarnaast zie ik ook graag defensieve gebouwen zoals kasteelmuren etc, alleen al voor het oog. Ook hoop ik dat er nog enemies in voor gaan komen met behulp van mods
resource managment zou ik graag meer settlers stijl willen zien, maar eerst mag ervoor gezorgd worden dat villagers duidelijker aangeven als iets niet kan of waarom iets niet gebeurd.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef Awsom het volgende:
Zou wel graag wat meer diepgang zien in bijv. de water en voedselvoorziening. Voedselvoorziening a la Stronghold bijvoorbeeld, watervoorziening met bijvoorbeeld waterputten die een bepaald gebied bevoorraden. Waterleidingen zou neit geheel realistisch zijn.
Daarnaast zie ik ook graag defensieve gebouwen zoals kasteelmuren etc, alleen al voor het oog. Ook hoop ik dat er nog enemies in voor gaan komen met behulp van mods
Molens en het bakken van brood zouden ook toegevoegd kunnen worden. Gezien de hoeveelheid bier die mensen dronken in de tijdsperiode mag hier ook wel wat meer nadruk op komen (Men dronk bijna een liter bier per dag per persoon)quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:04 schreef Awsom het volgende:
Bier werd alleen gedronken wanneer water een gevaar was. Dit schone beekje kan prima gedronken worden dus geen reden tot overmatig bierconsumptiequote:Op donderdag 20 februari 2014 14:26 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Molens en het bakken van brood zouden ook toegevoegd kunnen worden. Gezien de hoeveelheid bier die mensen dronken in de tijdsperiode mag hier ook wel wat meer nadruk op komen (Men dronk bijna een liter bier per dag per persoon)
Voor een hele grote mod wellicht de langzame omschakeling naar een stadje.
Zolang je geen maand vrij hebt en ook geen kilo speed erbij hebt gekocht is het te weinig.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:56 schreef NJ het volgende:
Zojuist gekocht. Morgen een dagje vrij..
1kilo maar voor een hele maand?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Zolang je geen maand vrij hebt en ook geen kilo speed erbij hebt gekocht is het te weinig.
Iets meer dan een gram per uur per etmaal. Moet oké zijn denk ik?quote:
Dat is wel een stoere!quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:21 schreef Stranger het volgende:
Is er al een seed-nummer voor een FOK!-challenge? Iedereen elke 5 jaar een screenshot om te kijken hoe iedereen het aanpakt?
ja bij nader inzien moet dat net genoeg zijn jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef jogy het volgende:
[..]
Iets meer dan een gram per uur per etmaal. Moet oké zijn denk ik?
Ja, zo zal je er naderhand wel uitzien inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |