Wij hadden jullie toch ook Shithead geleerdquote:
Ik weeet niet meer precies hoe het ging. Wel dat je met de boer kanker kon geven aan iemand.quote:
Staat in de planning om nog te leren, Go wel aan begonnen hoewel dat geen kaartspel is, mijn collega is een behoorlijk goede spelerquote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef tong80 het volgende:
Niemand die bridget ? Mijn leraar Duits was er erg goed in. Die ging in Duitsland Skart spelen. Zo heet dat geloof ik en had het na één keer onder de knie.
Lijkt me ook een leuk spel. Groot in Japan toch ?quote:Op zondag 23 februari 2014 20:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Staat in de planning om nog te leren, Go wel aan begonnen hoewel dat geen kaartspel is, mijn collega is een behoorlijk goede speler
Ja enorm, qua complexiteit is schaken er niets bij, heb ook een paar collega's die echt meesterlijk zijn in dat soort spellen, soms houden we ook programmeerwedstrijden waar je tegen elkaar een logisch probleem moet oplossen, en daar zijn ze ook enorm sterk inquote:Op zondag 23 februari 2014 20:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt me ook een leuk spel. Groot in Japan toch ?
Stiften is geen echt spel dus die mag je verwijderen, het is een grap afkomstig uit Debiteuren/Crediteuren.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 19:25 schreef Klokov het volgende:
Op is geupdate, wellicht dat er een FOK!ker die 24/7 bijstand trekt het kan onderverdelen in spoilers waarin alle regels van alle spellen worden uitgelegd?
Lekker laten staan.quote:Op zondag 23 februari 2014 20:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Stiften is geen echt spel dus die mag je verwijderen, het is een grap afkomstig uit Debiteuren/Crediteuren.
Ah, dat lijkt heel erg op fucken! Maar bij fucken zijn de zwarte drieen het laagste en de rode het hoogst ipv de tienen.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef raptorix het volgende:
-Poker (ongeveer 12 verschillende varianten)
-Toepen
-Klaverjas (alle 3 varianten)
-Jokeren
-Paardje Hop (ooit geleerd, nooit ergens online kunnen vinden)
-Pesten
-Ezelen
-Blackjack
-31en
-Troefcall (surinaamse variant van Klaverjas)
-Hartenjagen
-Patience
En waarschijnlijk nog veel meer
Troefcall is echt een bazenspel, veel gespeelt met surinamers en antillianen, kijken ze wel vreemd van op als je als blanke het spel tot in de puntjes beheerst
Edit: laatste spel wat ik geleerd heb is: Presidenten, ook erg vermakelijk: http://nl.wikipedia.org/wiki/Presidenten_(kaartspel)
Ah, wij noemden het "eieren".quote:Op zondag 23 februari 2014 21:32 schreef Klokov het volgende:
Presidenten = who's the nigger, de verliezer wordt in dat spel de nigger genoemd. Eigenlijk gewoon hetzelfde spel alleen wat racistischer
Ik zocht al jaaaren naar de naam van dit kaartspel!quote:
Het is Skat, niet Skart, das een kabelquote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef tong80 het volgende:
Niemand die bridget ? Mijn leraar Duits was er erg goed in. Die ging in Duitsland Skart spelen. Zo heet dat geloof ik en had het na één keer onder de knie.
Skat heet dat volgens mij, ik ken het verder niet, ik kan wel bridgen maar doe het vrijwel nooit.quote:Op zondag 23 februari 2014 19:58 schreef tong80 het volgende:
Nee is met dobbelstenenquote:Op maandag 24 februari 2014 15:44 schreef Life2.0 het volgende:
dungeon and dragons is toch met kaarten?
kun je hier iets over internet vinden? ik wil dit spel wel lerenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |