Nooit geweten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
komt niet vaak voor want het is een beetje zinloos maar ze hebben wel gelijk hoor
www.usahockeyrulebook.com/page/show/1084649-rule-605-broken-stick
Kan niets vinden?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:07 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is terecht die penalty
Zoek overigens op wat er gebeurde in game 2 van de SC finals in 1993
Kings stonden 1-0 voor en een goal voor met een minuut te gaan? Coach van de Habs vraagt om de stick van McSorley op te meten omdat hij te krom is en dat was hij. Kings 2 minuten straf, keeper ervan af. Gelijkmaker vlak voor tijd en de Habs winnen in de Overtime. Vervolgens winnen ze 3 op een rij en hun laatste SCquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens Stomphorst wel de VS tegen Letland, dus ben benieuwd.
Topper.twitter:SBNationNHL twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:15:41Your friendly reminder that Latvia goalie Kristers Gudlevskis has split time with the Syracuse Crunch and the Florida Everblades this year. reageer retweet
Vanaf het begin dus...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:14 schreef Ambrosius het volgende:
De NOS (ja echt), gaat zometeen uitzenden.
Volgens Stomphorst wel de VS tegen Letland, dus ben benieuwd.
Jonge jongen nog he. Was een draftpick van ons vorig jaarquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:16 schreef emokid het volgende:
Topper.twitter:SBNationNHL twitterde op woensdag 19-02-2014 om 19:15:41Your friendly reminder that Latvia goalie Kristers Gudlevskis has split time with the Syracuse Crunch and the Florida Everblades this year. reageer retweet
Quick speelde ook een jaar ECHL, maakt niet uit voor een keeperquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:20 schreef Saviola het volgende:
[..]
Jonge jongen nog he. Was een draftpick van ons vorig jaar
Ik had ook Canada-Letland opgezet, vond het wel wat spannender (zal ook door de 1-1 komen).quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Genieten van de Letten. Ik heb ijshockey ontdekt in Riga dus heb wel een beetje een zwak voor ze.
Bij Dinamo zeker? Toen al in de KHL opgenomen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:32 schreef Nielsch het volgende:
Genieten van de Letten. Ik heb ijshockey ontdekt in Riga dus heb wel een beetje een zwak voor ze.
Croaten zijn er over 4 jaar bij, let maar op.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij Dinamo zeker? Toen al in de KHL opgenomen?
Kan goed ja, als ze die Kroatische Canadezen uit de AHL enzo een pas kunnen geven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Croaten zijn er over 4 jaar bij, let maar op.
Hopen dat ze dit jaar in elk geval niet promoveren
Jup, was een jaar geleden. Zuipweekend gepland in Riga met een maat van me en bij het zoeken naar overige activiteiten kwamen we ijshockey tegen op een website. Kaartjes gekocht en genoten. Speelden tegen Bratislava en wonnen met 3-1 dus een fantastische sfeer. Die Slowaken waren helemaal gek man. 's Avonds in de kroegen lieten ze keer naar keer dienbladen wodka aanvoeren en iedereen moest meedrinken.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:38 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Bij Dinamo zeker? Toen al in de KHL opgenomen?
Moeten ze eerst 2 jaar in Zagreb spelen, maar die willen wel, als je aan de onderkant van de NHL/top AHL zit sws een goede optiequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:41 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Kan goed ja, als ze die Kroatische Canadezen uit de AHL enzo een pas kunnen geven.
Klinkt als een prima vakantie.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Jup, was een jaar geleden. Zuipweekend gepland in Riga met een maat van me en bij het zoeken naar overige activiteiten kwamen we ijshockey tegen op een website. Kaartjes gekocht en genoten. Speelden tegen Bratislava. Die Slowaken waren helemaal gek man. 's Avonds in de kroegen lieten ze keer naar keer dienbladen wodka aanvoeren en iedereen moest meedrinken.
Die Kroaten (en Slovenen toch ook?) hebben natuurlijk die competitie samen met de Oostenrijkers. Maakt het in de breedte wat sterker, waardoor het inderdaad wel aantrekkelijk is om voor bijvoorbeeld Medvescak te spelen. Moet Nederland zoiets ook niet overwegen, samen met wat ploegen in Noord-Frankrijk en de Oberliga?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Moeten ze eerst 2 jaar in Zagreb spelen, maar die willen wel, als je aan de onderkant van de NHL/top AHL zit sws een goede optie
Spelen KHLquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:43 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Die Kroaten (en Slovenen toch ook?) hebben natuurlijk die competitie samen met de Oostenrijkers. Maakt het in de breedte wat sterker, waardoor het inderdaad wel aantrekkelijk is om voor bijvoorbeeld Medvescak te spelen. Moet Nederland zoiets ook niet overwegen, samen met wat ploegen in Noord-Frankrijk en de Oberliga?
Ik denk niet dat ze het vol kunnen houden, maar we gaan het zien. Ik hoop het wel trouwens!quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:50 schreef emokid het volgende:
Ongelooflijk dit eigenlijk wat hier gebeurt. Nog 15 minuten Letland.
Daarom willen die spelers wel. Veel van de huidige Cro-nucks spelen nu in Oostenrijkquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:46 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Sinds 2013 zie ik nu. Die was me effe ontgaan.
Ja, de officiele regel is dat je wit moet kunnen zien tussen de puck en de lijnquote:
Mag dat bij ijshockey?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:56 schreef Max23 het volgende:
Die speler houdt hem met zijn hand tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |