Uiteraard zenden de Duitsers het live uit, daarvoor hoeven ze niet zelf actief mee te doen. Voor het zien van een herhaling van een samenvatting van een herhaling schakelt men hier wel over naar de NOS.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:00 schreef emokid het volgende:
[..]
Wilde al vragen of iemand verstand heeft van Curling en hoe lang dat nog duurt. Beter.
Zijn er Duitsers actief? Misschien zendt ZDF wel uit.
Normaal gesproken Verenigde Staten - Tsjechië. Canada is toch wel een maatje te groot voor Letland.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:16 schreef Nober het volgende:
Voor de kenners: Welke wedstrijd zal het spannendst zijn? Dan weet ik welke ik moet kijken.
Mag ook niet. Direct droppen en een nieuwe oppikken bij de bank.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Gezicht het volgende:
Commentators bij USA - CZE hebben het over een straf voor 'playing with a broken stick'. Nooit van gehoord.
http://capgeek.com/quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:36 schreef TLC het volgende:
Hoeveel krijgt een gemiddelde ijshockeyer eigenlijk betaald in de NHL ? is dat ongeveer hetzelfde als wat een basketballer krijgt in de NBA ?
Vergelijkbaar al zal de echte top wat meer verdienen omdat een ijshockey team uit meer spelers bestaat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:36 schreef TLC het volgende:
Hoeveel krijgt een gemiddelde ijshockeyer eigenlijk betaald in de NHL ? is dat ongeveer hetzelfde als wat een basketballer krijgt in de NBA ?
Waar kijk jij?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vind het wel cool overigens dat er geschakeld wordt, het is nu eenmaal de olympics en dan moeten er keuzes gemaakt worden.
Kwart finale ijshockey is niet belangrijker dan pak hem beet heat 4 van de vrouwenbob of de finale van het ijsdansen
Helaas geen Amstel Tigers meer, dan was ik sowieso gegaanquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overigen voor de fans, play-offs beginner over een week of 2, als je in de buurt van Den Haag, Tilburg of Heerenveen woont. Ga gewoon een keer, je zal het zeker leuk vinden
Of je gaat in Geleen kijken hoe Geleen in de Larry van Wierencup (troostprijs) zelfs van eerste divisie teams een pak slaag krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Overigen voor de fans, play-offs beginner over een week of 2, als je in de buurt van Den Haag, Tilburg of Heerenveen woont. Ga gewoon een keer, je zal het zeker leuk vinden
Lijkt me stug, dat wordt gewoon 12-3 of zoquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Of je gaat in Geleen kijken hoe Geleen in de Larry van Wierencup (troostprijs) zelfs van eerste divisie teams een pak slaag krijgt.
Ach we zullen zien. Veel slechter kan het dit seizoen toch al niet worden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Lijkt me stug, dat wordt gewoon 12-3 of zo
komt niet vaak voor want het is een beetje zinloos maar ze hebben wel gelijk hoorquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Gezicht het volgende:
Commentators bij USA - CZE hebben het over een straf voor 'playing with a broken stick'. Nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |