Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowrquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef heywoodu het volgende:
De verliezers zullen niet deelnemen aan de halve finales van de winnaars, dat het even duidelijk is.
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Jonathan Suckquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Kuck is echt de zwakste schakel.
Verrassend inderdaad wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kunnen ze gaan roeien.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uitquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:31 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ow nouw dat had ik echt niej verwacht hoowr
Misschien kan de damesploeg dat straks proberen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef essnhills het volgende:
De USA kan beter naakt gaan schaatsen, deze oude pakken werken ook niet
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nou en precies voor mensen als jij legt Herbert het dus even uit
Doping.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
En op wat voor manier. Die was een serieuze bedreiging voor Kramer.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:32 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Hoe heeft die met zo weinig inhoud ooit de tweede plaats kunnen halen op het WK allround?
quote:
Je luistert überhaupt?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Gaat het nu tussen USA en Canada of gaat het gewoon om totaaltijd?
Knockout rondes.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Zie je DeLuna, ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef tralalala het volgende:
Erben is verbleekt door de zon waarschijnlijk, zo lang hangt hij er alquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Shani heeft niet genoeg naar zijn koelkast gekeken.
Ze hebben alleen op hoogland getraind. Ook niet slim geweest.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Dit kun je toch met goed fatsoen niet meer aan de pakken wijten
Ik zou gauw overstappen op klagen over de schaatsen oidquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Ze hebben dan ook al de oude pakkenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:35 schreef Susi het volgende:
Vandaar dat ik net al suggereerde dat ze naakt zouden gaan schaatsenquote:
Rusland.quote:
Beste schaatser ooit. #teamjillertquote:Op vrijdag 21 februari 2014 14:36 schreef golfer het volgende:
Dat is wel einde carričre van een groot sportman als Davis.
Het is een complot!quote:
okquote:
Stel dat de beste 2 elkaar zien in de eerste ronde, dan heeft de ploeg die zilver moet hebben niks. Dat slaat nergens op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |