quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:41 schreef TimKuik het volgende:
José is een hoaks:
http://www.imagefap.com/pictures/4437572/CM-Tessa-Fowler-in-Bunk-Bed-Beauty-(topless)
NSFW.
Een pizza is straks 1 bitcoin?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:15 schreef TimKuik het volgende:
Op Thuisbezorgd bestellen met Bitcoin is trouwens goedkoper dan met iDeal of Paypal (ivm transactiekosten).
Als het zo doorgaat wel jaquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Een pizza is straks 1 bitcoin?
Als jij mij 1 Bitcoin geeft wil ik best 1 pizza voor je bestellenquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik doe het al voor 0,5 bitcoinquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:16 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als jij mij 1 Bitcoin geeft wil ik best 1 pizza voor je bestellen
Volgende week ook nog?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het al voor 0,5 bitcoin
Je zit niet bij gox?quote:
Nop. Alles in de wallet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt.. Zullen we een rouwperiode inlassen voor gox?I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
Nee, door de vele bitcoins die zijn verdwenen zal de waarde stijgen op de andere exchangesquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:23 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Echt.. Zullen we een rouwperiode inlassen voor gox?
ijdele hoop. Maar ik hoop mee, sell order staat nog op 800.quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, door de vele bitcoins die zijn verdwenen zal de waarde stijgen op de andere exchanges
Wat zou jij doen voor 1 bitcoin ?quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 februari 2014 16:28 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat zou jij doen voor 1 bitcoin ?
Is toch juist leuk, beetje rollenspel enzoquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Hmz…
Wat ik met jou zou willen hoef ik geen bitcoins voor te hebben hoor.
Thx heb verkochtquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik denk dat alle andere exchanges ook gaan zakken tot rond de $200Het vertrouwen is voorlopig wel weg en nieuwe investeerders zullen niet snel instappen denk ik.
Goed punt ik heb zojuist alles verkocht nou gr grquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:27 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik denk dat alle andere exchanges ook gaan zakken tot rond de $200Het vertrouwen is voorlopig wel weg en nieuwe investeerders zullen niet snel instappen denk ik.
Slet genaaid, bitcoin wegquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, beetje rollenspel enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |