Over een paar jaar naar gox kijken. Zal mij benieuwenquote:Op donderdag 20 februari 2014 14:57 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een echte holder kijjt pas over een aantal jaren terug.
404 not found?quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over een paar jaar naar gox kijken. Zal mij benieuwen
Als je hold op een exchange i.p.v. een wallet verdien je dat ook wel.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over een paar jaar naar gox kijken. Zal mij benieuwen
Dan moet er wel iemand zijn die het zinkende schip wil overnemen...quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
Ach ze vragen faillisement aan en dan kunnen ze een doorstart maken, zo gaat dat tegenwoordig toch? (Siebel, Free record Shop enz)
Die kunnen een doorstart maken omdat er middelen aanwezig zijn in het bedrijf. Als bij Gox straks blijkt dat Karpales en co ervandoor is gegaan met alle centen/BTC kan dat niet.quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:22 schreef roislecxe het volgende:
Ach ze vragen faillisement aan en dan kunnen ze een doorstart maken, zo gaat dat tegenwoordig toch? (Siebel, Free record Shop enz)
Daar zijn PI's voor uitgevonden.quote:
Joséquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:27 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar zijn PI's voor uitgevonden.
Newbie
De tijd zal het lerenquote:Op donderdag 20 februari 2014 15:28 schreef TimKuik het volgende:
Is het goed van mij dat ik op $630 verkocht had trouwens?
Alinaquote:
Zin om een keer vadertje en moedertje te spelen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja en ik hou van huppelen en kikkers.
quote:Op donderdag 20 februari 2014 15:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Zin om een keer vadertje en moedertje te spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |