https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Bij een man kan een tatoeage op de bovenarm nog wel tof zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat doet hij toch niet? Hij vindt tattoos gewoon niet tof/mooi
[..]
Dat zegt hij toch nietzie bovenstaande.
Sorryniet slaan . Ik vind tattoos bij mannen trouwens wel heel tof, bij vrouwen vind ik een vol lichaam niet zo mooi. Andere mensen denken daar weer anders over
Ik vind een volle arm bij een man wel mooi. Maar dat jij dat niet mooi vindt, vind ik niet gelijk staan aan mensen op hun uiterlijk beoordelen en/of bepalen dat iemand het niet mag/moet doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:59 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bij een man kan een tatoeage op de bovenarm nog wel tof zijn. Bij mannelijke modellen zie je wel eens dat ze hun hele armen en soms zelfs hun nek/hals tatoeëren, en dat zit er dan voor de rest van je leven
.
Truequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind een volle arm bij een man wel mooi. Maar dat jij dat niet mooi vindt, vind ik niet gelijk staan aan mensen op hun uiterlijk beoordelen en/of bepalen dat iemand het niet mag/moet doen.
Schandalig gewoon.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Staan we nou ineens vijfde![]()
![]()
???!!11?!!
Kom waarschijnlijk iets te veel anti's tegen irl. Die gesprekken lopen daar meestal op uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik vind een volle arm bij een man wel mooi. Maar dat jij dat niet mooi vindt, vind ik niet gelijk staan aan mensen op hun uiterlijk beoordelen en/of bepalen dat iemand het niet mag/moet doen.
https://www.google.nl/sea(...)llespiegel+schaatsenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:03 schreef Leafeon672 het volgende:
Staan we nou ineens vijfde![]()
![]()
???!!11?!!
Kutamerikanenquote:
Dat zijn gewoon debielen, niet verwarren met normale eigen meningen/voorkeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kom waarschijnlijk iets te veel anti's tegen irl. Die gesprekken lopen daar meestal op uit
Verder ga ik morgen lekker mijn onderarm verder volkleuren
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis Francis Underwoodis het te vroeg om het seizoen opnieuw te kijken ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Ik heb er echt zin inquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon debielen, niet verwarren met normale eigen meningen/voorkeuren.
En veel plezier morgenof nouja plezier
succes enzo
Beetje welquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik mis Francis Underwoodis het te vroeg om het seizoen opnieuw te kijken ?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Hij kan beter gaan onderduikenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:20 schreef Jan-Slagter het volgende:
Mark Karpeles zit op de Bahama's denk ik, dat wordt heibel.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:
Die moet ik nog proberenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Volgende week begint The Americans weer!
True Detective al gezien? Het is vooral leuk dat er nu zoveel over gediscussieerd wordt, o.a. op reddit, omdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:34 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
True Detective al gezien? Het is vooral leuk dat er nu zoveel over gediscussieerd wordt, o.a. op reddit, omdatDat ben ik nog aan het kijken. Ik ben bij s01e04 en ik kijk ook The Killing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
De laatste scène van de vierde aflevering is echtquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat ben ik nog aan het kijken. Ik ben bij s01e04 en ik kijk ook The Killing.
Maar het is dus veilig om in de subreddit te kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De laatste scène van de vierde aflevering is echt.
Zou nog even wachten tot je de vijfde aflevering gezien hebt, maar je kunt bijvoorbeeld wel de discussies doorkijken van de individuele afleveringenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar het is dus veilig om in de subreddit te kijken?
Ik ga vandaag de vierde aflevering kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zou nog even wachten tot je de vijfde aflevering gezien hebt, maar je kunt bijvoorbeeld wel de discussies doorkijken van de individuele afleveringen.
Ik hoor het nog wel van jequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de vierde aflevering kijkenmisschien ook wel de vijfde. Ben benieuwd
Nog over HoCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog over HoCToch wel goed geschreven dan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog over HoCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:58 schreef Maxbet het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Trollquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef Janpietklaas het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Gox gebruiken?
Is het te doen geld op een mt. Gox account te zetten. BTC te kopen en vervolgens je BTC naar bijv een kraken account transferen? Insta-profit dus.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:08 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat is arbitrage?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Pff ik ben een beetje moe van steeds dezelfde kutvraag mbt arbitrage te beantwoorden. Kan dat niet in de OP ofzo?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef Janpietklaas het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Gox gebruiken?
Is het te doen geld op een mt. Gox account te zetten. BTC te kopen en vervolgens je BTC naar bijv een kraken account transferen? Insta-profit dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens --> fry.jpg + *tuur-ogen*.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Je bent zelf een Martetquote:
Wat is er met de TT ?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn
Gox heeft zijn zaken nog steeds niet in orde, morgen komt er eindelijk een keer een bericht over het al dan niet weer toestaan van withdrawals. Ondertussen blijven ze Bitcoin de schuld geven van hun eigen problemen.quote:
Oh, Same old same old dus.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gox heeft zijn zaken nog steeds niet in orde, morgen komt er eindelijk een keer een bericht over het al dan niet weer toestaan van withdrawals. Ondertussen blijven ze Bitcoin de schuld geven van hun eigen problemen.
Zijn we toch een innovatiever land dan ik gedacht hadquote:Op woensdag 19 februari 2014 19:14 schreef µ het volgende:
http://www.coindesk.com/t(...)-bitcoin-innovation/
Vrouwen die squattenquote:
V1?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Munt-Hunt het volgende:
PND is op swisscex.com gekomen. Uurtje geleden.
Meteen maar alles gedumpt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:03 schreef Munt-Hunt het volgende:
PND is op swisscex.com gekomen. Uurtje geleden.
Miningpool.co. Maar ik ben nu overgestapt op Clevermining, krijg ik direct Bitcoinsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:38 schreef Kadooosh het volgende:
Welke pool gebruiken jullie voor Mintcoin?
Zijn ook beide 2% fee he. Blijf ik maar bij http://mint.hashrapid.comquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Miningpool.co. Maar ik ben nu overgestapt op Clevermining, krijg ik direct Bitcoins.
Dunno, staan er wel orders voor lagere prijzen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:42 schreef roislecxe het volgende:
Waarom gaat gox al de hele middag en avond niet onder de 261.22 ondanks er totaal geen buysupport daar zit? En er wel bergen verkocht worden?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusdquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dunno, staan er wel orders voor lagere prijzen?
Eetsmakelijkquote:
FOK! nadert zijn eindequote:
Ik zal jou eens naderenquote:
Kip met rijstquote:
Morgen eet ik weer vegetarischquote:
Ik vandaag ook toevalligquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Morgen eet ik weer vegetarisch.
quote:
Ik zeg altijd: rijst met kipquote:
Ik zeg altijd friet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: rijst met kip
Is kut mobiepquote:Op woensdag 19 februari 2014 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
Sorriequote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is kut mobiep
Sommigen van ons moeten ook in de nacht werken
Gevarieerd etenquote:
Ik zeg altijd rijst. De rest is bijzaakquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik zeg altijd: rijst met kip
Rijst is toch bijzaak?quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zeg altijd rijst. De rest is bijzaak
Neuh, rijst is de constante bij mij, voor de rest mik ik er gewoon random meuk bij, meestal wat ik toevallig nog heb liggen.quote:
Maar nog steeds hetzelfde verhaal. Er worden elke minuut tussen de 5 en 50 verkocht/gekocht. Voornamelijk verkocht. Maar de prijs zakt niet onder de 261.22.quote:Op woensdag 19 februari 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is kut mobiep
Sommigen van ons moeten ook in de nacht werken
Mijn basis is ook meestal rijst of pasta. Daar doe ik dan wat wortels/courgette/paprika/bonen bij en dan zie ik wel wat ik nog in de koelkast heb staanquote:Op woensdag 19 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zeg altijd rijst. De rest is bijzaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |