De laatste scène van de vierde aflevering is echtquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat ben ik nog aan het kijken. Ik ben bij s01e04 en ik kijk ook The Killing.
Maar het is dus veilig om in de subreddit te kijken?quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:39 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De laatste scène van de vierde aflevering is echt.
Zou nog even wachten tot je de vijfde aflevering gezien hebt, maar je kunt bijvoorbeeld wel de discussies doorkijken van de individuele afleveringenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar het is dus veilig om in de subreddit te kijken?
Ik ga vandaag de vierde aflevering kijkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:40 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zou nog even wachten tot je de vijfde aflevering gezien hebt, maar je kunt bijvoorbeeld wel de discussies doorkijken van de individuele afleveringen.
Ik hoor het nog wel van jequote:Op woensdag 19 februari 2014 17:44 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga vandaag de vierde aflevering kijkenmisschien ook wel de vijfde. Ben benieuwd
Nog over HoCquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog over HoCToch wel goed geschreven dan eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nog over HoCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Trollquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef Janpietklaas het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Gox gebruiken?
Is het te doen geld op een mt. Gox account te zetten. BTC te kopen en vervolgens je BTC naar bijv een kraken account transferen? Insta-profit dus.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Wat is arbitrage?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Pff ik ben een beetje moe van steeds dezelfde kutvraag mbt arbitrage te beantwoorden. Kan dat niet in de OP ofzo?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:12 schreef Leafeon672 het volgende:
Neequote:Op woensdag 19 februari 2014 18:09 schreef Janpietklaas het volgende:
Zijn er hier nog mensen die Gox gebruiken?
Is het te doen geld op een mt. Gox account te zetten. BTC te kopen en vervolgens je BTC naar bijv een kraken account transferen? Insta-profit dus.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trouwens --> fry.jpg + *tuur-ogen*.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Je bent zelf een Martetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |