quote:
twitter:Ireenw twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:19:47Zilver echt GEWONNEN!!! Zo'n goed gevoel! http://t.co/9pm1nKJLpY reageer retweet
Kleibeuker zei het zelf ook in het interview.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Kowloon het volgende:
Was ook het eerste wat ik dacht bij Kleibeuker in de laatste ronden, die is te langzaam gestart (ze kon haar ritme namelijk erg veel omhoog gooien). Denk dat je zo ook naar de reactie van Rintje moet kijken. Het viel hem gewoon op en als Dione dan vraagt wat Rintje is opgevallen zeg hij dat. Volgens mij moet je daar niet zoveel achter zoeken.
Elk podium heeft ook een verhaalquote:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
Nos meldt: Anema wil Bergsma en De Jong zaterdag mee laten doen aan marathon in Heerenveen. Hij gaat vanavond toestemming vragen aan NOC*NSF.
Geen ploegenachtervolging dus voor Bergsma?
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Zorro het volgende:
Als Bergsma voor de ploegenachtervolging is gepland en hij doet dat niet omdat hij die marathon belangrijker vindt heeft hij voor mij meteen en definitief afgedaan. Anema had dat al, dus die kon al niet verder zakken.
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.
Juist daarom houd ik ook een slag om de arm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"
Het is natuurlijk wel de NOS die bericht
Bergsma is toch de reserve?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Zorro het volgende:
Kramer, Blokhuijsen, Verweij zou ik zeggen. Maar niet iedere rit hetzelfde team normaal gesproken, sterkste pas in de finale. Dus wie dan? Tuitert? ik zie Bergsma liever denk ik. De Muldertjes lijken me niet de beste optie
Kijk, daar ga je al.quote:
Wil niet zeggen dat hij de TP daadwerkelijk rijdt natuurlijk.quote:
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij de TP daadwerkelijk rijdt natuurlijk.
Tot nu toe is het toch steeds hetzelfde team geweest dit seizoen (Verweij, Kramer en Blokhuijsen)? Weet niet of ze het risico willen lopen door bijvoorbeeld bij de kwartfinales de reserve mee te laten doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.
Italië won in 2006 zonder hun reserve in te zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.
Wennemars is er ook wel goed in om het publiek naar de mond te praten hoor. Wat dat betreft blijft Veldkamp de beste mannelijke analist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit me ook steeds te ergeren aan die Ritsma, wat een chagrijn zeg. Ik mocht hem eigenlijk als schaatser al niet. Wennemars heeft me juist positief verrast, ook met Studio Sportwinter. En die zegt zeker waar het op staat. Net als van de week over die bobsleeer.
Zal ook wel afhangen van de tegenstander. Het wordt Rusland of Frankrijk in de kwartfinale voor Nederland. Als het de Russen worden, zal het wel de sterkste ploeg worden (dus zonder Bergsma), tegen de Fransen zullen ze het risico vast wel nemen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tot nu toe is het toch steeds hetzelfde team geweest dit seizoen (Verweij, Kramer en Blokhuijsen)? Weet niet of ze het risico willen lopen door bijvoorbeeld bij de kwartfinales de reserve mee te laten doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |