Ik heb Rintje nog nauwelijks wat positiefs en vrolijks horen zeggen over de schaatsers. Die is echt een oude chagrijn geworden. Al was hij dat natuurlijk altijd al een beetje.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef MaLo het volgende:
Wat is Rintje weer zuur! Waarom zou Sablikova niet zenuwachtig zijn of het spannend vinden als Ireen toch wel erg ver voor haar rijdt.
Die baalt nog steeds als een stekker dat hij geen goud heeft gewonnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Rintje nog nauwelijks wat positiefs en vrolijks horen zeggen over de schaatsers. Die is echt een oude chagrijn geworden. Al was hij dat natuurlijk altijd al een beetje.
Geboren Fries hequote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Rintje nog nauwelijks wat positiefs en vrolijks horen zeggen over de schaatsers. Die is echt een oude chagrijn geworden. Al was hij dat natuurlijk altijd al een beetje.
Liever Rintje dan dat geblaat van Erbenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef MaLo het volgende:
Wat is Rintje weer zuur! Waarom zou Sablikova niet zenuwachtig zijn of het spannend vinden als Ireen toch wel erg ver voor haar rijdt.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb Rintje nog nauwelijks wat positiefs en vrolijks horen zeggen over de schaatsers. Die is echt een oude chagrijn gewordenFries. Al was hij dat natuurlijk altijd al een beetje.
En elke schaatser die goud pakt, is voor hem dat hij daar weer op gewezen wordt. Ik hoop dat Rintje voortaan lekker thuisblijft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die baalt nog steeds als een stekker dat hij geen goud heeft gewonnen.
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef bigE het volgende:
[..]
Liever Rintje dan dat geblaat van Erben, Paulien, Dione en Anette.
Na een profielschets gemaakt te hebben denk ik dat je momenteel Nicki Minaj - Super bass draaitquote:
Hè, nou heb ik dat beeld voor me, dank je welquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:38 schreef Mani89 het volgende:
Zou die trainer van Sablikova haar volyoghurten? Ik vind ze wel erg close altijd.
Was altijd al een zuurpruim, zeker op het eind van zijn carriere kon hij maar niet verkroppen dat hij verloor van anderen....quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Blof - Dansen Aan Zee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef JohnDDD het volgende:
wat is dat muziekje ook alweer...bij de nos als ze bij dione wegschakelen...
werd iets gezongen van "mr navidad"...
Dat zeg ik ook in mijn laatste zin. Maar je ziet bij veel sporters dat ze dat wel loslaten als ze gaan analyseren. Maar Rintje niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Was altijd al een zuurpruim, zeker op het eind van zijn carriere kon hij maar niet verkroppen dat hij verloor van anderen....
Nou, kom op, dat eeuwige gedoe van Sablikova begint mij ook wel te vervelen.... valt me mee dat ze van tevoren niet jokte dat ze weer eens gedoe met haar rug had, om vervolgens de nummer 1 te wordenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:35 schreef MaLo het volgende:
Da's wel een chronische zeurdoos jaquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, kom op, dat eeuwige gedoe van Sablikova begint mij ook wel te vervelen.... valt me mee dat ze van tevoren niet jokte dat ze weer eens gedoe met haar rug had, om vervolgens de nummer 1 te worden
Dus je valt de enige analist uit Nederland met echte mening aan? De meeste sporters vervallen inderdaad in een clichématig riedeltje om maar aan tafel te mogen blijven komenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook in mijn laatste zin. Maar je ziet bij veel sporters dat ze dat wel loslaten als ze gaan analyseren. Maar Rintje niet.
Dus als ik Ritsma een oude chagrijn vind, dan wil ik meteen alleen maar analisten met cliché's? Blijkbaar bestaat jouw leven alleen uit zwart en wit, want alles daartussen is jou niet bekend.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dus je valt de enige analist uit Nederland met echte mening aan? De meeste sporters vervallen inderdaad in een clichématig riedeltje om maar aan tafel te mogen blijven komen
Wellicht kan Waterreus zijn horizon voor je verbreden in het schaatsen.
Dit zie ik als een oorlogsverklaringquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus als ik Ritsma een oude chagrijn vind, dan wil ik meteen alleen maar analisten met cliché's? Blijkbaar bestaat jouw leven alleen uit zwart en wit, want alles daartussen is jou niet bekend.
Het is blijkbaar lastig voor je om er iets zinnigs op te zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit zie ik als een oorlogsverklaring
Je moet Littlerabbit niet zo serieus nemen, dat doet hij zelf ook niet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is blijkbaar lastig voor je om er iets zinnigs op te zeggen
Ah er zitten meer mensen in de tong80 hoek.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet Littlerabbit niet zo serieus nemen, dat doet hij zelf ook niet.
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je moet Littlerabbit niet zo serieus nemen, dat doet hij zelf ook niet.
Nee ik was het zelfs met je eens.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.
Tenzij jij kunt onderbouwen dat wat hij zegt niet klopt. Dat het niet je voorkeur heeft kan altijd
Oh, maar ik bet het met zijn strekking wel eens hoor. Het gaat erom dat hij er gelijk een heel negatief verhaal van maakt. En er zo vermoeid bij kijkt. Bijvoorbeeld over Kleibeuker. Dat ze haar race te voorzichtig is begonnen en eigenlijk geen top race heeft neergezet is absoluut juist. Dat het normaal gesproken geen medaille zou zijn, ook. Maar om er dan zo overdreven negatief over te gaan doen, vind ik overdreven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik meende overigens wel volledig wat ik stelde over Ritsma. Meer dan prima dat hij ook kritiekpuntjes durft te benoemen in de verder louter hossanna stemming.
Tenzij jij kunt onderbouwen dat wat hij zegt niet klopt. Dat het niet je voorkeur heeft kan altijd
quote:
twitter:Ireenw twitterde op woensdag 19-02-2014 om 17:19:47Zilver echt GEWONNEN!!! Zo'n goed gevoel! http://t.co/9pm1nKJLpY reageer retweet
Kleibeuker zei het zelf ook in het interview.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:04 schreef Kowloon het volgende:
Was ook het eerste wat ik dacht bij Kleibeuker in de laatste ronden, die is te langzaam gestart (ze kon haar ritme namelijk erg veel omhoog gooien). Denk dat je zo ook naar de reactie van Rintje moet kijken. Het viel hem gewoon op en als Dione dan vraagt wat Rintje is opgevallen zeg hij dat. Volgens mij moet je daar niet zoveel achter zoeken.
Elk podium heeft ook een verhaalquote:
Wtfquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
Nos meldt: Anema wil Bergsma en De Jong zaterdag mee laten doen aan marathon in Heerenveen. Hij gaat vanavond toestemming vragen aan NOC*NSF.
Geen ploegenachtervolging dus voor Bergsma?
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:22 schreef Zorro het volgende:
Als Bergsma voor de ploegenachtervolging is gepland en hij doet dat niet omdat hij die marathon belangrijker vindt heeft hij voor mij meteen en definitief afgedaan. Anema had dat al, dus die kon al niet verder zakken.
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
't is natuurlijk sowieso nog de vraag of Bergsma wel zal rijden.
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook: Als hij ervoor gepland staat.
Juist daarom houd ik ook een slag om de arm.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook best zijn dat 'ie het zo gevraagd heeft "hej, als Bergsma niet gaat rijden op de TP, kan 'ie dan zaterdag de marathon in Heerenveen doen?"
Het is natuurlijk wel de NOS die bericht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |