Bergsma is toch de reserve?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Zorro het volgende:
Kramer, Blokhuijsen, Verweij zou ik zeggen. Maar niet iedere rit hetzelfde team normaal gesproken, sterkste pas in de finale. Dus wie dan? Tuitert? ik zie Bergsma liever denk ik. De Muldertjes lijken me niet de beste optie
Kijk, daar ga je al.quote:
Wil niet zeggen dat hij de TP daadwerkelijk rijdt natuurlijk.quote:
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat hij de TP daadwerkelijk rijdt natuurlijk.
Tot nu toe is het toch steeds hetzelfde team geweest dit seizoen (Verweij, Kramer en Blokhuijsen)? Weet niet of ze het risico willen lopen door bijvoorbeeld bij de kwartfinales de reserve mee te laten doen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.
Itali won in 2006 zonder hun reserve in te zetten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk nooit allemaal met drieen gedaan, dus iemand moet het doen.
Wennemars is er ook wel goed in om het publiek naar de mond te praten hoor. Wat dat betreft blijft Veldkamp de beste mannelijke analist.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik zit me ook steeds te ergeren aan die Ritsma, wat een chagrijn zeg. Ik mocht hem eigenlijk als schaatser al niet. Wennemars heeft me juist positief verrast, ook met Studio Sportwinter. En die zegt zeker waar het op staat. Net als van de week over die bobsleeer.
Zal ook wel afhangen van de tegenstander. Het wordt Rusland of Frankrijk in de kwartfinale voor Nederland. Als het de Russen worden, zal het wel de sterkste ploeg worden (dus zonder Bergsma), tegen de Fransen zullen ze het risico vast wel nemen..quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tot nu toe is het toch steeds hetzelfde team geweest dit seizoen (Verweij, Kramer en Blokhuijsen)? Weet niet of ze het risico willen lopen door bijvoorbeeld bij de kwartfinales de reserve mee te laten doen.
Itali heeft in 2006 Fabris, Sanfratello, Anesi en Donagrandi ingezet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:38 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Itali won in 2006 zonder hun reserve in te zetten.
Volgens mij was er in de vorige OS ook een damesteam (dacht Japan) dat een medaille won zonder de reserve in te zetten.
Wat wil Bergsma zelf?quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef franklop het volgende:
Anema schijnt Bergsma zaterdagavond al (samen met De Jong) in een marathon te willen laten starten en dat zou geen achtervolging voor Bergsma betekenen
Bergsma zei zelf dat 'ie reserve is, dus gewoon blijft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef franklop het volgende:
Anema schijnt Bergsma zaterdagavond al (samen met De Jong) in een marathon te willen laten starten en dat zou geen achtervolging voor Bergsma betekenen
Je bent laat, daar is al anderhalve pagina discussie over hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:43 schreef franklop het volgende:
Tuitert komt denk ik de TP niet meer in.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:31 schreef Zorro het volgende:
Kramer, Blokhuijsen, Verweij zou ik zeggen. Maar niet iedere rit hetzelfde team normaal gesproken, sterkste pas in de finale. Dus wie dan? Tuitert? ik zie Bergsma liever denk ik. De Muldertjes lijken me niet de beste optie
Ook dat. leuk om te discussieren wat je met de reserve kan doen, maar misschien is het geen kwestie van kunnen maar moeten idd. En dan is hij zeker nodig.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:45 schreef Zelva het volgende:
Er is natuurlijk ook niet voor niets een reserve. Stel dat Kramer vlak voor de finale opeens vergaat van de rugpijn en het echt niet meer gaat, dan zit je als Bergsma al vertrokken is naar Heerenveen.
Was toch Blokhuijsen die uiteindelijk het tempo niet aankon? Kan me van die rit nog herinneren dat er 2 minimaal 2 topics door zijn gegaan met de schuldvraagquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
Tuitert komt denk ik de TP niet meer in.
Volgens mij kon hij 4 jaar geleden het tempo niet bijhouden, tot grote ergernis van Kramer.
En nog wel voor dames ookquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:47 schreef Pino112 het volgende:
OWS / [Schaatsen] Team Pursuit. Alweer drie Nederlanders op het podium.
Zo. Dit is het 5km-topic.
Jouw schuldquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
Nos meldt: Anema wil Bergsma en De Jong zaterdag mee laten doen aan marathon in Heerenveen. Hij gaat vanavond toestemming vragen aan NOC*NSF.
Geen ploegenachtervolging dus voor Bergsma?
Oh toch Blokkie? Weet het niet helemaal precies meer.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was toch Blokhuijsen die uiteindelijk het tempo niet aankon? Kan me van die rit nog herinneren dat er 2 minimaal 2 topics door zijn gegaan met de schuldvraag
Dat je het in een soortgelijk topic als dit had gepost: OWS / [Schaatsen] Team Pursuit. Alweer drie Nederlanders op het podium.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zou kunnen.
Kom er maar in Tuitert. Die laten ze dan in de voorronde rijden en dan heeft elke Nederlandse man eremetaal behaald.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:18 schreef Max23 het volgende:
Nos meldt: Anema wil Bergsma en De Jong zaterdag mee laten doen aan marathon in Heerenveen. Hij gaat vanavond toestemming vragen aan NOC*NSF.
Geen ploegenachtervolging dus voor Bergsma?
quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:37 schreef JohnDDD het volgende:
wat is dat muziekje ook alweer...bij de nos als ze bij dione wegschakelen...
werd iets gezongen van "mr navidad"...
Nu niet nee.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:50 schreef Wombcat het volgende:
Ritsma wordt nu niet genterviewd of neergezet. Die zet zichzelf neer als analist.
Meteen met 'klappen van de molen' gooien als een interview je niet aanstaat. Heel beheerst ja.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:54 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nu niet nee.
Maar het is wel prettig dat er een beheerst type naast die geflipte Wennemars zit.
Hey thanks, dat issem!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |