Ik wil Zweden in de finale, tegen USA of Canada. En zo te zien gaat Rusland het niet redden, dus...quote:
Nee, vooral op de coach die het echt aan zichzelf te danken heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Takaiki het volgende:
En dan moet er gehaat worden op de hele Russische equipe?
Heb het gevoel dat er veel te veel druk op die Russen staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef beantherio het volgende:
Als ik denk aan arrogantie in het ijshockey dan denk ik toch in de eerste plaats aan Canada en niet aan Rusland
Das wat andersquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, vooral op de coach die het echt aan zichzelf te danken heeft.
Nee, maar daarom vind ik het wel grappig als het ijshockeyteam faalt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef superniger het volgende:
[..]
En daarom haat jij heel Rusland?![]()
Ik weet niet of ze arrogant zijn maar door de meeste Olympische Spelen te winnen is die arrogantie (of zelfverzekerdheid?) wel terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef beantherio het volgende:
Als ik denk aan arrogantie in het ijshockey dan denk ik toch in de eerste plaats aan Canada en niet aan Rusland
Zekers. Alles minder dan goud is "not done".quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:21 schreef LMLucky het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat er veel te veel druk op die Russen staat
pagina 1 of 2 van dit topic geloof ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef Max23 het volgende:
Iemand nog foto's van een teleurgestelde Poetin? Of zit die niet in het stadion
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=10430quote:Op woensdag 19 februari 2014 14:58 schreef Saviola het volgende:
[..]
Doughty wel imo, maar het idd zeldzaam
De fout maakte diegene die hem dat contract gafquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:23 schreef maniack28 het volgende:
Hup, eruit die Kovalchuk, vieze verrader en geldwolf BAH!
Nee, hij had getekend dan moet je uitzitten, dat is je verantwoording.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
De fout maakte diegene die hem dat contract gaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |