Ja, des te indrukwekkender. Ik kan me zo gauw geen 19-jarige verdediger herinneren die zo'n compleet spel vertoonde op die leeftijd.quote:
Doughty wel imo, maar het idd zeldzaamquote:Op woensdag 19 februari 2014 14:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, des te indrukwekkender. Ik kan me zo gauw geen 19-jarige verdediger herinneren die zo'n compleet spel vertoonde op die leeftijd.
Dat.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
Zou mooi zijn als die Russen er uit gaan.
Waarom zo'n haat tegen hun?quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
Heul niet finale US - Ruslandquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:11 schreef Karina het volgende:
Omdat ze denken dat ze superieur zijn, maar dat zijn ze niet. Finland is gewoon beter en speelt ook naar hun kwaliteiten. Dat deden ze tegen Canada overigens ook al.quote:
Ik wil Zweden in de finale, tegen USA of Canada. En zo te zien gaat Rusland het niet redden, dus...quote:
Nee, vooral op de coach die het echt aan zichzelf te danken heeft.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:17 schreef Takaiki het volgende:
En dan moet er gehaat worden op de hele Russische equipe?
Heb het gevoel dat er veel te veel druk op die Russen staatquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:20 schreef beantherio het volgende:
Als ik denk aan arrogantie in het ijshockey dan denk ik toch in de eerste plaats aan Canada en niet aan Rusland
Das wat andersquote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, vooral op de coach die het echt aan zichzelf te danken heeft.
Nee, maar daarom vind ik het wel grappig als het ijshockeyteam faalt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:18 schreef superniger het volgende:
[..]
En daarom haat jij heel Rusland?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |