Nou, Mona was ook vrij hardhandig hoor, heeft oa Hanna omver gereden met de auto!quote:Op woensdag 19 maart 2014 14:09 schreef Markeerstift het volgende:
Een andere theorie is dat Jason Ali neer had geslagen maar dat hij dat deed ivm de filmpjes en niet omdat hij A. was. Mona was destijds allang A (het was dezelfde kamer in hetzelfde motel als de eerste A. kamer die ze ontdekte toch?) En haar doel was alleen Ali wegjagen, nou haar doel was toen gelukt. Toen Mona gepakt werd is het allemaal veel agressiever geworden toch? Dus nu is er een andere A. Welke er behoorlijk mannelijk uit zag btw.
Hier blijf ik nog bij.quote:Op woensdag 5 maart 2014 15:11 schreef RenRen- het volgende:
Was dit de finale?
Dan is mijn voorspelling voor het volgende seizoen: Ze gaan Mrs D vermoeden en ongeveer rond eind september, als ze een mid-season break gaan doen, blijkt ze het toch niet te zijn en Spencer te stalken omdat ze denkt dat Spencer Ally heeft vermoord en er niks aan de hand is, en dan is het nieuwe vriendje van Hannah A. Of de politieagenten.
Edit: oh nee, nog twee afleveringen.
Sinds wanneer kijk jij dit ook?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij krijgen we het de komende aflevering ook niet te weten.
Lucasquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:36 schreef Omdatappel het volgende:
Overigens, beter is Ezra nog levend, potjandikkie.
Jason is wel verdacht, maar zal wel weer te makkelijk zijn. Misschien komt ineens die fotograafdude hoeheetieookalweer terug? Dat kneusje van Hanna?
Geen idee, maar ik las ergens dat ie volgend seizoen terug komt.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:40 schreef motorbloempje het volgende:
Oh ja, Lucas! Waar is die gebleven?
Ohja, die.quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lucas
Moet weer eens gaan kijken. Nog niets van dit seizoen gezien
Was dat niet gewoon van één van de dames?quote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vond A nogal gespierd eruit zien (Jason?) maar toen A van het ene naar het andere gebouw sprong, hoorde ik een nogal vrouwelijke kreet. Misschien heb ik het niet goed verstaan dan haha..
Ik heb het zonet even teruggekeken, maar kan niet echt goed horen van wie die kreet komt. Het klinkt als een 'ik moet me optrekken/vasthouden' kreet. Maargoed, niet echt duidelijk dus.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:26 schreef Omdatappel het volgende:
Was dat niet gewoon van één van de dames?
Volgens mij was dat omdat alle meiden zelf een beetje hysterisch warenquote:Op woensdag 19 maart 2014 15:46 schreef DonnaRush het volgende:
Ik vond A nogal gespierd eruit zien (Jason?) maar toen A van het ene naar het andere gebouw sprong, hoorde ik een nogal vrouwelijke kreet. Misschien heb ik het niet goed verstaan dan haha..
Haha. Ja dat sowieso.quote:Op woensdag 19 maart 2014 16:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Volgens mij was dat omdat alle meiden zelf een beetje hysterisch waren
Ja ik zou ook zeggen dat het er zo mooi uitziet ipv de naam van A waar we jaren naar op zoek zijnquote:Op woensdag 19 maart 2014 16:50 schreef RenRen- het volgende:
Ezra is ook echt een knuppel he.
"I know who you are....![]()
![]()
"
In plaats van zeggen "Yo, naam". Why so dom. Hij is vast zijn geheugen kwijt ofzo.
Hehehe.quote:
Echt he! Sowieso dat hele neergeschoten worden: A schiet één keer richting hem, helemaal mis, en dan ineens blijkt hij toch geraakt... nam de kogel een bochtje ofzo?!quote:Op woensdag 19 maart 2014 17:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat stukje waar Ezra glazig voor zich uit zat te staren met ineens 'It's so beautiful', was wel ontzettend lame, trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |