SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:
Dat heb ik elke keer als ik hem zie lopen, zijn loopje irriteert me echt enorm! Volkomen onredelijk, maar ja...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 23:23 schreef Droathoah het volgende:
Hoe Hanna Caleb uitspreekt laat mij die kerel elke keer haten, geen idee waarom.
Flinke bos hout zo lijkt het wel jaquote:
Denk niet dat zij ''A'' is hoor. Veel te overduidelijk. Ik begin het ondertussen vrij duidelijk te vinden dat Allison een tweelingzus heeft, en dat die begraven ligt. Dat Mrs D als een van de enigen weet. Misschien wel als enige. Hoe het precies in elkaar zit weet ik niet, maar denk dat het daar wel op uit draait.quote:Op donderdag 13 maart 2014 02:18 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Flinke bos hout zo lijkt het wel jaen Spence was ook weer beeldig
![]()
Arme Mevrouw D, al die Fokkers verdenken haar er toch echt van -A te zijn terwijl haar eigen dochter daar al het slachtoffer van was voor het vermeende ombrengen van Allison
Ze is zo dun, dan draag je een korset voor de sier, dus dat wil ik nog wel gelovenquote:Op donderdag 13 maart 2014 14:41 schreef Bienelientjee het volgende:
Veel hier denken juist niet dat Mrs D. -A is, waaronder ikzelf.
En ja hoor, je gaat mij niet vertellen dat je die botjes in je jurk niet kon voelen!![]()
![]()
Ben blij dat Em-Paige ook eindelijk klaar is.
Nee dat vrees ik ook... als dat wel zo zou zijn dan zou het volgende (vijfde) seizoen toch ook wel een element van spanning missen... dit gaat nog jaren durenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Volgens mij krijgen we het de komende aflevering ook niet te weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |