quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Fee-nix het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd!voor alle wisseldagen!
Loj balen dat je ineens zo misselijk bent. Hoop dat de tips helpen. Ook nog van harte met je knipper!(ja ik loop hier zwaar op achter met reageren).
Wup, mooie stats en naam!
Musique, klinkt zeer pijnlijk. Hoop dat je vriend je goed kan helpen.
Chanty knap verborgen. Heel veel succes!
Skittles een knipper! Feli!
Zo, dat waren uit mijn hoofd even de highlights. Sorry als ik wat vergeet.
Hier heeft mijn jongste nu de waterpokken (2 wk geleden mijn oudste). Hij is echt heel zielig. Hele ochtend alleen maar hangen en huilen. Nu ben ik ook kapot. Gelukkig hebben mijn ouders de oudste meegenomen naar t strand. De kleine ligt nu al vanaf 12 uur in bed en ik onder een dekentje op de bank. Pfff zoooo moe en dan een kind met waterpokken: geen ideale combi. Tot zover even klagen.
In leuker nieuws: op 11 maart staat mijn eerste echo gepland!
Megatrotsquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef Fee-nix het volgende:
Lief Kwakz0r! Dank je. Die extreme moe-heid was ik ook weer vergeten...
RFR sterkte met de laatste loodjes. Overtijd lopen, ik weet er alles van (42 en 41+5) en het is niet leuk! Gewoon zwaar.
GM dan kun je zo trots zijn he.
Loj wat een leuke verrassing!
Ik duik zo m'n bedje maar weer vroeg in. Ik vrees dat ik er vannacht wel weer een paar keer uit zal moeten. Kleine ligt nu ook af en toe te huilen. Arm ding.
Is toch fijn Klap! Lekker dat je die centimeters al hebt, nu afwachten. Of ga je ons soms ook inhalen net als NZ (denk ik, aangezien die zich nog niet heeft gemeldquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:47 schreef klaprooss het volgende:
VK verwachte wel dat ik binnen anderhalve week wel zou gaan bevallen vanwege de 2 a 3 cm die het uit zichzelf nu heeft gecreëerd.
Erg spannend dus!!
voelt wel beetje stom dit te melden terwijl burdie en rfr in de overtijdsdip zitten.. Dikke kus!
Spannend Spees!quote:Op donderdag 20 februari 2014 07:55 schreef Spees_Eend het volgende:
NZ zal inmiddels haar kindje al wel hebben toch? Ben benieuwd.
Klaproos wat fijn dat je al 2-3cm hebt, lekker.begin al zeg!
Over anderhalf uur weet ik of er een hartje klopt. Ben best nerveus, heb wel eens beter geslapen
Nee eigenlijk nooit. En nu ineens al een paar dagen, dus dacht vraag het even na hierquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:26 schreef StefanieV het volgende:
[..]
Ik ben net geen 28 weken maar mijn buik is ook soms hard en strak dus het zal wel normaal zijn. Zolang ze geen pijn doen, hoeven we niet te panikeren. Ik heb er eens voor gebeld naar mijn gyn en die zei dat het normaal is tenzij ze pijn doen en als je er veel hebt. Ik veronderstel dat je niet altijd een harde buik hebt?
Oke, dan maak ik me geen zorgenquote:Op donderdag 20 februari 2014 08:43 schreef Fee-nix het volgende:
Fazzoletti, volgens mij mag je slapen zoals je wilt (vorige keer heb ik zelfs tot de 30 weken op m'n buik geslapen). Het is wel zo dat je het benauwd kan krijgen als je op je rug ligt, als de baby al groter is. Dan kan het geloof ik zo zijn dat de baby een belangrijke ader (en daardoor zuurstoftoevoer) afknelt. Maar dat merk je vanzelf, want dan voelt het echt niet fijn meer om op je rug te liggen. (Althans, zo had ik het begrepen...)
Ik word in de meest vreemde posities wakker, inclusief half op mn buik. Maar als ik slaap slaap ik ook echt, dus ik zou niet weten hoe ik het allemaal tegen moet gaan...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Spannend Spees! Succes straks![]()
En Klaproos wat lekker zo'n begin, wat een verrassing dan zo als je helemaal niets verwacht had!
RFR & Burd, dikke![]()
Ik het vorige (of die daarvoor) topic werd iets gezegd over slapen op je rug... in hoeverre is dit niet goed? Ik merk dat ik elke ochtend op m'n rug wakker word...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |