Een verse baby voor Gateway! Van harte

Oh die vermoeidheid in het begin, niet normaal! Daardoor bestond er weinig twijfel over dat ik zwanger was. En toen ging het tweede trimester in, drukte er ergens iemand op een knop, en kwam alle energie zó weer terugstromen

Nu bekijk ik af en toe de echofoto's om me eraan te herinneren dat ik zwanger ben, want verder merk ik er niet zo veel van

Ja m'n buik is 's avonds wat boller en af en toe ben ik humeurig, maar dat komt normaal gesproken ook wel voor

Ik word helemaal kriegel van het vergelijken van zwangerschapsklasjes. Ik vind het allemaal zo'n gemeut. En tegelijkertijd spreekt hypnobirthing me dan wel weer aan, terwijl dat misschien nog wel het zweverigste van allemaal is! Ik weet ook niet goed of ik het in het Nederlands wil doen of in het Engels. Mijn vriend verstaat Nederlands prima maar spreekt het nog niet erg goed. We spreken thuis meestal Engels, ik droom in het Engels, ik praat tegen de katten in het Engels, en ik vraag me heel erg af welke taal ik er tijdens de bevalling uit ga kreunen