abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136903099
Burdie dat coconnetje is misschien wel net het teken dat het er nu echt aan zit te komen. Lekker de tijd voor nemen dus :*

Volgens mij vroeg BE hoe het nu ging met. wat minder werken? Lief dat je eraan denkt :*
Het geeft me zoveel meer rust! Ik eis nu niet het uiterste van mijn lijf en dat doet me goed. Pas nu kom ik erachter dat het er psychisch gezien ook in gehakt heeft. Me telkens maar moeten bewijzen en de schijn ophouden dat alles okay was. Ik heb deze week (nu vroege, hectische dienst) 1 keer gehad dat het rond een uur of 10 zeurend pijnlijk begon te worden. Dus tandje terug en om 12.15 lekker naar huis. Ik heb het geluk dat mijn dreumes dan lekker gaat slapen tot een uur of 15. Kan mama ook even plat :+

Late dienst gaat prima :)

Ischias is wel meer en meer aanwezig maar op het werk heb ik daar minder last van omdat dat vooral zittend werk is. Nu eens per week fysio die het dan lekker los masseert .. dan kan ik er weer tegenaan :)

Verder weinig te melden buiten dat ik heerlijk geniet van het gekriebel van het jommetje in mijn buik! :)

Maandag belde de gynaecoloog spontaan op om te vragen hoe het ging. Vond ik zeer attent! Ben zo blij met dit zkh :) .. over twee weekjes alweer de SEO!
pi_136903215
Chanty ik ben ook benieuwd hoe je gesprek gegaan is?

En o my. god er melden zich al mensen voor eind oktober ... dan is mijn dreumes al twee! Mensenlief wat gaat dat hard!
pi_136903616
Zwangerfit gaat het helaas niet worden.
Waar ik 'vroegah' pietje sportief en druk en bezig was, ben ik nu veroordeeld tot weinig activiteit vanwege enorme hoofdpijnaanvallen
(zonder hier meteen in een klaagverhaal te komen, maar zit ook al gedwongen ziekgemeld thuis :@ )

Heb al even bij het Mensendieck-verhaal van Mevr_Mus gekeken en die lijkt me inderdaad wel wat, is ook geen lange cursus.
Nog maar eens even met de meneer over gaan hebben wat me wijsheid lijkt ook.
pi_136903676
Ik heb Mensendieck (prive cursus) gedaan, ik vond het echt fijn.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_136903864
O, Blue, dat wist ik ook wel, sorry. Dan is het idd niks....
pi_136904387
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:01 schreef Fee-nix het volgende:
Gateway en vrouw gefeliciteerd! *O*

*O* voor alle wisseldagen!

Loj balen dat je ineens zo misselijk bent. Hoop dat de tips helpen. Ook nog van harte met je knipper! *O* (ja ik loop hier zwaar op achter met reageren).

Wup, mooie stats en naam!

Musique, klinkt zeer pijnlijk. Hoop dat je vriend je goed kan helpen.

Chanty knap verborgen :D. Heel veel succes!

Skittles een knipper! Feli! *O*

Zo, dat waren uit mijn hoofd even de highlights. Sorry als ik wat vergeet.

Hier heeft mijn jongste nu de waterpokken (2 wk geleden mijn oudste). Hij is echt heel zielig. Hele ochtend alleen maar hangen en huilen. Nu ben ik ook kapot. Gelukkig hebben mijn ouders de oudste meegenomen naar t strand. De kleine ligt nu al vanaf 12 uur in bed en ik onder een dekentje op de bank. Pfff zoooo moe en dan een kind met waterpokken: geen ideale combi. Tot zover even klagen :P.

In leuker nieuws: op 11 maart staat mijn eerste echo gepland!
:* dikke knuf, wij lopen heel gelijk op (zelfs dezelfde echo datum) en ik had geen idee Day je nu al zo moe kam zijn.

En dam doe jij het gewoon met twee kleintjes in huis :o restecp!
Kwak
pi_136904920
(Even zonder bij te lezen:)
Net terug van de vk, strippen was opnieuw niet mogelijk al was de baarmoeder al wel iets verder open. Vrijdag weer terug. Ik hou maar op met hopen dat er voor die tijd uit zichzelf iets gebeurt. -O-
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:40:58 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_136905153
RFR wat balen zeg -O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_136905419
RFR :*
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:51:33 #160
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_136905738
RFR :*
KuikenGuppy
pi_136905952
IMA happy birthday :*

RFR ukkie vind het nog veel te fijn bij mama... Nog even meid! Hang in there :*

Wij hadden een vriend te eten,.die hebben wij 8 weken geleden voor t laatst gezien, en die zei dat je toch echt wel kon zien dat ik zwanger ben... Vond ik zo leuk :D
S. 2014
J. 2016
pi_136906357
RFR balen :*
pi_136906362
Rfr zuur ... :( :*
pi_136906453
BE niet eerlijk he? Heb weleens gehoord dat vrouwen die normaal veel last van migraine hebben tijdens de zwangerschap nergens last van hebben..... maar het kan dus blijkbaar ook andersom. Hang on girl :*
pi_136906592
Kreeg ik toch vandaag nog de echo foto van gisteren opgestuurd via de post!
Leuke verrassing!

:* frf!
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:11:35 #166
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136906998
Lief Kwakz0r! Dank je. Die extreme moe-heid was ik ook weer vergeten...

RFR sterkte met de laatste loodjes. Overtijd lopen, ik weet er alles van (42 en 41+5) en het is niet leuk! Gewoon zwaar.

GM dan kun je zo trots zijn he O+ .

Loj wat een leuke verrassing!

Ik duik zo m'n bedje maar weer vroeg in. Ik vrees dat ik er vannacht wel weer een paar keer uit zal moeten. Kleine ligt nu ook af en toe te huilen. Arm ding.
pi_136907319
He bah RFR... hoop dat t toch vanzelf opschiet.

en Happy Birthday IMA!
Kwak
pi_136907536
Balen RFR!

Chanty, die camouflage was echt heel goed gelukt zo aan de foto's te zien! Ben benieuwd wat eruit gaat komen! (Uit het gesprek bedoel ik he.. :') )

BE kut van die hoofdpijn, ik kende inderdaad wat Twinkle ook zegt wel dat het juist wegblijft bij een zwangerschap. Rot dat het juist andersom is nu!
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_136907956
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef Fee-nix het volgende:
Lief Kwakz0r! Dank je. Die extreme moe-heid was ik ook weer vergeten...

RFR sterkte met de laatste loodjes. Overtijd lopen, ik weet er alles van (42 en 41+5) en het is niet leuk! Gewoon zwaar.

GM dan kun je zo trots zijn he O+ .

Loj wat een leuke verrassing!

Ik duik zo m'n bedje maar weer vroeg in. Ik vrees dat ik er vannacht wel weer een paar keer uit zal moeten. Kleine ligt nu ook af en toe te huilen. Arm ding.
Megatrots O+

Beterschap met je kleine.

BlueEyes, Balen van je hoofdpijn, ik heb het idd andersom, normaal 1-2x permnd migraine, nu pas 2x n lichte aanval gehad, en soms wat hoofdpijn.... Sterkte, en als je migraine tips nodig hebt...
S. 2014
J. 2016
pi_136907994
Oh en kwak en feenix, ik doe ook mee, 11 maart een echo! ;)
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:30:24 #171
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_136908214
Haha, jay voor 11 maart! :D
pi_136908231
11 maart is een mooie datum (geboortedag van mijn allerliefste oma!)
S. 2014
J. 2016
pi_136909073
Een verse baby voor Gateway! Van harte :) :)

Oh die vermoeidheid in het begin, niet normaal! Daardoor bestond er weinig twijfel over dat ik zwanger was. En toen ging het tweede trimester in, drukte er ergens iemand op een knop, en kwam alle energie zó weer terugstromen :D Nu bekijk ik af en toe de echofoto's om me eraan te herinneren dat ik zwanger ben, want verder merk ik er niet zo veel van :+ Ja m'n buik is 's avonds wat boller en af en toe ben ik humeurig, maar dat komt normaal gesproken ook wel voor ;)

Ik word helemaal kriegel van het vergelijken van zwangerschapsklasjes. Ik vind het allemaal zo'n gemeut. En tegelijkertijd spreekt hypnobirthing me dan wel weer aan, terwijl dat misschien nog wel het zweverigste van allemaal is! Ik weet ook niet goed of ik het in het Nederlands wil doen of in het Engels. Mijn vriend verstaat Nederlands prima maar spreekt het nog niet erg goed. We spreken thuis meestal Engels, ik droom in het Engels, ik praat tegen de katten in het Engels, en ik vraag me heel erg af welke taal ik er tijdens de bevalling uit ga kreunen :P
pi_136909101
Balen RFR :* !!

Hier even ego nieuws van mijn kant..
Net terug van de VK, alles gaat goed met mij en de kleine. Ik had ook even verteld over mijn angsten en zorgen van vorige week. Ze stelde me gerust en stelde ook voor om inwendig onderzoek te doen. Dit hebben we dus gedaan en zit al op 2 a 3 cm! Ze heeft ook gestript, nu afwachten of mijn lijf er op reageert en anders wachten we geduldig af tot het moment dat mijn lichaam zelf aan het werk gaat.

VK verwachte wel dat ik binnen anderhalve week wel zou gaan bevallen vanwege de 2 a 3 cm die het uit zichzelf nu heeft gecreëerd.

Erg spannend dus!! O+

voelt wel beetje stom dit te melden terwijl burdie en rfr in de overtijdsdip zitten :(.. Dikke kus!
♥ J & S
pi_136909261
Het is geen migraine maar clusterhoofdpijn. Vette pech dat het door mn hormonen een dagelijks wederkerend probleem is. Normaal 1 of 2x per maand, heb het al sinds mn puberteit.
Maar heb ook zeker goeie dagen hoor! Moest alleen even pas op de plaats doen en dat kon ik niet zelf besluiten dus voor me besloten door de bedrijfsarts. Vandaar dat ik huis zit.

En nu weer over op de zwangerschapsdingetjes hoor
(word er beetje ongemakkelijk van en wil niet piepmiep zijn voor mezelf)

Dus op naar mooie nieuwe echo's en knippers en geslachtsbepalingen enzo!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')