Nee, je verward hem met Tom18, een psverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Typisch is toch die jongen die geen weddenschap nakomt?
vindt jequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt je leuk
[ afbeelding ]
En jij de jongen die geen goede mening kan neerleggen over voetbal.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
en weglooptquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaat dit niet wat ver of zo?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf even. Tyf op uit mijn SC. Ik verzoek het nog een keer vriendelijk. Anders reis ik even af naar het strontdorp waar jij en de rest van de koeien al drie weken zure melk produceren, om je persoonlijk tot een biefstuk om te toveren.
Ik weet het ook niet, maar ik wens je onwijs veel plezier.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga Welcome to the jungle kijken.
edit; ik weet niet waarom ik jou hiervoor heb gequote...
Goede serie man.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Typisch het volgende:
gvd House of Cards alweer bijna afgekeken
nog 3 of 4 eps
De volgende user die ik mag aangepakt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef xcachet het volgende:
c_a jij bent arrogant als ik weet niet wat he
Stinho is weer eens butthurt.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En jij de jongen die geen goede mening kan neerleggen over voetbal.
godverquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sterf even. Tyf op uit mijn SC. Ik verzoek het nog een keer vriendelijk. Anders reis ik even af naar het strontdorp waar jij en de rest van de koeien al drie weken zure melk produceren, om je persoonlijk tot een biefstuk om te toveren.
Die noemen ze ook wel eens Typisch, heel vreemd is dat.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, je verward hem met Tom18, een psver
Wij krijgen op ons kloten als we een andere SC raiden.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat dit niet wat ver of zo?![]()
Ik kreeg godverdomme een weekban met Caland voor het liedje posten van "er is een Amsterdammer doodgegaan"
Dat zal het zijn ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar ik wens je onwijs veel plezier.
Waarschijnlijk zal het de band zijn die de Boskamp UIs tussen ons schept.
is toveren hetzelfde als doodgaan?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Gaat dit niet wat ver of zo?![]()
Ik kreeg godverdomme een weekban met Caland voor het liedje posten van "er is een Amsterdammer doodgegaan"
Haha, sukkel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
Typisch krijgt nog bier van mij als Van Gastel geen trainer gaat worden en daar lijkt het erg op.
GGMM vindt je leukquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
vindt je
ah, was dat bij dat Pokémon gebeuren?
ik was dit alweer vergetenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:43 schreef Elan het volgende:
Typisch krijgt nog bier van mij als Van Gastel geen trainer gaat worden en daar lijkt het erg op.
Maar dat wist ik al een tijdje.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM vindt je leuk
is niet fout hoor
En ja.
jajaquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat al vaker geopperd is ; tijd voor jou om te vertrekken
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:50 schreef Doublepain het volgende:
Don ik heb mijn best gedaan maar ze blijven hier trollen.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
flikker gewoon op niemand mag je dus kanjer een eind op met je kut bakkes
*overtuigdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik was zó overtuigt dat ze voor hem zouden gaan kiezenfaal
shitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WAT DIT IS?????
[ afbeelding ]
Hartstikke fijn meid haha lol hihiquote:
Ik ga ook mee, misschien helpt dat een beetjequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]![]()
DP
Ik ga naar PSV uit. In een PSV vak. Gaan we biertje doen? Of mag dat als Marokkaan niet?
had hij de fokstok gestolen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon negeren
ze hebben in het echt niks te vertellen dus proberen ze het nu maar bij jou
Haha, dat hebben ze in grtd ookquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WAT DIT IS?????
[ afbeelding ]
Ja blijf vooral zo door gaan en ik blijf hierquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hartstikke fijn meid haha lol hihi
Met je 17-jarige schimmelinfectie
Weg hier, mijn topic moet nog langer dan vandaag mee zonder SOA's.
Tjacka en insoquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, dat hebben ze in grtd ook
[ afbeelding ]
nou, in het echt is hmf nog vele malen ergerquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Tyron het volgende:
[..]
gewoon negeren
ze hebben in het echt niks te vertellen dus proberen ze het nu maar bij jou
Ik ben geen mocro maar prima verderquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]![]()
DP
Ik ga naar PSV uit. In een PSV vak. Gaan we biertje doen? Of mag dat als Marokkaan niet?
Afgepakt van onsquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, dat hebben ze in grtd ook
[ afbeelding ]
oei oei oeiquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet oppast, steek ik hem in je reet.
Kap nou gewoon.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Happel zei dat al ja, tering zegquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou, in het echt is hmf nog vele malen erger![]()
schreeuwlelijk
typisch jij bent mijn favoriete feyenoorderquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
schreeuwlelijk
Muil.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
schreeuwlelijk
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
typisch jij bent mijn favoriete feyenoorder
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is de enige persoon op aarde die LETTERLIJK in capslock praat
Fijn, kunnen we typisch weer gaan troosten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:
Dat is bij jou ook iedere week een ander hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
someone is jellyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook iedere week een ander hé.
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
o shit
ja ik bedoelde mannelijke feyenoorder
jij bent mijn meisje toch
Godverdommequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt waar oke ik beloof hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer uit
Ik praat veel, a la. Maar toch niet hard?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik praat veel, a la. Maar toch niet hard?
Trouwens, op het vak heb ik zo 40-45 gasten die het weer leuk vinden om mij te zien. Vakkie W dit dat
(Daar tegenover staan minimaal 100 gasten die mijn bloed wel kunnen drinken).
Ik ga toch mijn karakter niet aanpassen voor anderen hoor. De pesttyfus
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.quote:
ik moet nog 2 afleveringen kijken van tvdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgende week weer tvd en the originals
Je praat wel hardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.
Nou moet ik wel zeggen dat ik aan beide oren ruim 20% gehoorverlies heb. Links is dat erger dan rechts.
snel kijken of ik penetreer je zonder voorspelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog 2 afleveringen kijken van tvd
Gast, Mihaylov is nog doof aan z'n linkeroor door jou...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.
Nou moet ik wel zeggen dat ik aan beide oren ruim 20% gehoorverlies heb. Links is dat erger dan rechts.
Die pot dat het hele vak "Mihaylov, HOMO" riep en hij keer op keer de bal over de zijlijn trapte daardoor?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, Mihaylov is nog doof aan z'n linkeroor door jou...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |