quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Als je niet oppast, steek ik hem in je reet.
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
typisch jij bent mijn favoriete feyenoorder
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
hij is de enige persoon op aarde die LETTERLIJK in capslock praat
Fijn, kunnen we typisch weer gaan troosten...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
bedanktquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
quote:
Dat is bij jou ook iedere week een ander hé.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Tyron het volgende:
[..]
someone is jellyquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is bij jou ook iedere week een ander hé.
Jaja, lul je er maar weer uitquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
o shit
ja ik bedoelde mannelijke feyenoorder
jij bent mijn meisje toch
Godverdommequote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
echt waar oke ik beloof hetquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaja, lul je er maar weer uit
Ik praat veel, a la. Maar toch niet hard?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:49 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik praat veel, a la. Maar toch niet hard?
Trouwens, op het vak heb ik zo 40-45 gasten die het weer leuk vinden om mij te zien. Vakkie W dit dat
(Daar tegenover staan minimaal 100 gasten die mijn bloed wel kunnen drinken).
Ik ga toch mijn karakter niet aanpassen voor anderen hoor. De pesttyfus
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.quote:
ik moet nog 2 afleveringen kijken van tvdquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
volgende week weer tvd en the originals
Je praat wel hardquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.
Nou moet ik wel zeggen dat ik aan beide oren ruim 20% gehoorverlies heb. Links is dat erger dan rechts.
snel kijken of ik penetreer je zonder voorspelquote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik moet nog 2 afleveringen kijken van tvd
Gast, Mihaylov is nog doof aan z'n linkeroor door jou...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
A zegt dat ook altijd. Maar volgens mij valt dat echt wel mee.
Nou moet ik wel zeggen dat ik aan beide oren ruim 20% gehoorverlies heb. Links is dat erger dan rechts.
Die pot dat het hele vak "Mihaylov, HOMO" riep en hij keer op keer de bal over de zijlijn trapte daardoor?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 22:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Gast, Mihaylov is nog doof aan z'n linkeroor door jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |