Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... andersquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:48 schreef TheGeneral het volgende:
Kramer neemt het verrassend goed op.

Hij gunt het niemand, behalve zichzelf, terecht ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk dat de pijn lichter is omdat hij het Bergsma(Nederlander) gunt, jammer voor Kramer. Als het bijv. een fransman was dan tsja... anders

een BOBperquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
JAAAA BOB! Wat ben je toch een topper!

Bob leeft ook al wat langer.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Wombcat het volgende:
Bob heeft dus gewoon meer medailles op de 10 km dan Sven.

Hij is dan ook 10 jaar ouder.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Wombcat het volgende:

quote:
 Vraag me nu alleen af of de noren nu spijt hebben dat ze niet mee gegaan zijn.
  Vraag me nu alleen af of de noren nu spijt hebben dat ze niet mee gegaan zijn.

Meer goud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Wombcat het volgende:

Bob is dan ook drie keer zo oud.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Wombcat het volgende:

quote:
 De benzinepomp op de hoek heeft nog grotere bossen
 De benzinepomp op de hoek heeft nog grotere bossen

En dat was anders geweest als Kramer had gewonnen?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Wombcat het volgende:

Had hij nooit gehaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Had ie nou die 1500 meter maar gereden voor goud

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |