komt goed...ik neem ook iemand meequote:Op dinsdag 18 februari 2014 18:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Succes gridjuh!
Hier was het maar een zeer matige dag, een vervelende foldercombi die voor erg veel frustratie zorgde. En de stripjes zaten er heel losjes omheen, waardoor 1 stapel folders op de grond viel toen ik die uit de tas haalde
En dikke/zware boekjes, dat blijft me toch wel tegenvallen hoor zo'n bundel van die dingen. Zo sterk ben ik niet
Maar wel droog
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:24 schreef gridjuh het volgende:
[..]
komt goed...ik neem ook iemand mee
Dit gesprek komt vanuit de manager zelf.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:37 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar wat is de bedoeling nou precies van het gesprek dan? Wat wil je er nu nog mee bereiken? Ze zijn niet verplicht je een contract te geven, ze zijn je ook geen uitleg verschuldigd, en het feit dat iemand anders wel een vast contract heeft gekregen, daar kun jij natuurlijk nog steeds geen rechten aan ontlenen.
Het komt puur omdat de vaste krachten nauwelijks aan hun uren komen, anders was er nog wel meer mogelijk geweest dan nu.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
je bent niet de enige, maar wat kun je er tegen doen? Als je TC je toch inzet terwijl anderen in de min staan krijgt hij van de manager op zijn kop.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:09 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ja klopt, dat zei mijn TC ook. Maar toch vind ik het erg lame!
Das heel vreemd.. Want ik ga de komende twee maanden omdat ik vrij ben vd uni structureel elke dinsdag en donderdag extra werken, want dan was er altijd wel werkquote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik vind het wel fijn dat ik de laatste tijd nog 'maar' twee soorten HAH op zaterdag heb.
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die van hun TC te horen hebben gekregen dat ze als zaterdagpostbode door de week bijna niet meer ingezet mogen worden? Ik vind het wel jammer omdat ik voorlopig twee dagen extra zou kunnen worden per week, maar dat mag nu nog maar alleen als noodgeval. Ik dacht juist fijn extra verlof voor volgend jaar te kunnen opbouwen op die manier maar goed...
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:22 schreef posje het volgende:
Proficiat dudOr! Was het spannend voor je?
Laatste verlenging en dan gegarandeerd op straat, of laatste verlenging en daarna is het maar weer afwachten?quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.
Laatste verlenging helaas. Maar ja in ieder geval tot het eind van het jaar nog inkomen.
Dat is nog niet bekend. Ik ga er vanuit dat het dan afgelopen is maar wil binnenkort een gesprek met de ketenmanager aangaan wat de mogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:52 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Laatste verlenging en dan gegarandeerd op straat, of laatste verlenging en daarna is het maar weer afwachten?
Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.quote:Op woensdag 19 februari 2014 08:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze zijn bij mij in de regio bezig om het hele plaatje rond te krijgen wie ze waar gaan plaatsen als eind van het jaar alle vbl'en in gebruik genomen zijn. Dus het was wel even spannend of ik dit jaar nog wel nodig was.
Laatste verlenging helaas. Maar ja in ieder geval tot het eind van het jaar nog inkomen.
Klopt. Dan wordt ophalen heel erg lastig inderdaad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:42 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.
Ik vind het wel balen. Dan kan ik echt niet meer de post ophalenniet dat ik dat nu vaak deed, maar af en toe dus wel.
gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 februari 2014 04:58 schreef dud0r het volgende:
Mogguh
Gisteren te horen gekregen dat mijn contract verlengd wordt t/m 31-12![]()
Vragen staat toch altijd vrij?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:55 schreef gelestipjes het volgende:
:"is prima, wil je ook nog andere vragen vrij?"
quote:Gaan jullie ook mee naar Utrecht straks? Is Utrecht toch? Zoiets in de wandelgangen gehoord in elk geval.
Ik vind het wel balen. Dan kan ik echt niet meer de post ophalenniet dat ik dat nu vaak deed, maar af en toe dus wel.
Zeg maar gerust onmogelijkquote:Klopt. Dan wordt ophalen heel erg lastig inderdaad.
word vandaag overgemaakt, dus zal er morgen zijn.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
Zal het geld er nog voor het weekend zijn?
Ik hoop dat het er vrijdag of uiterlijk zaterdag is. Ik heb niet veel meer over
Melding komt meestal pas twee dagen later...quote:Op donderdag 20 februari 2014 08:50 schreef Rafierafie het volgende:
Loonstrook staat sinds gisteren op mijnpostnl. Ik heb er alleen geen melding van gehad
Dinsdag hebben jullie de stempassen. En waarschijnlijk ben ik dinsdag bij jullie op de vestiging aangezien tc voorbereiden op vakantie is en die langharige befteckel kan geen rondjes gaan rijden of alles goed gaat als hij binnen moet zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:43 schreef Herfstblad het volgende:
Ik ben benieuwd of wij de stempassen ook hebben. Ik ga gewoon van wel uit, dan kan het alleen maar meevallen
Goed om te weten.quote:Op donderdag 20 februari 2014 20:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dinsdag hebben jullie de stempassen. En waarschijnlijk ben ik dinsdag bij jullie op de vestiging aangezien tc voorbereiden op vakantie is en die langharige befteckel kan geen rondjes gaan rijden of alles goed gaat als hij binnen moet zijn.
Nee, nooit, daar ben ik te lieftallig voor.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef Parafernalia het volgende:
Hebben jullie ook altijd dat mensen van je schrikken als je aan komt lopen?
quote:Op donderdag 20 februari 2014 09:11 schreef posje het volgende:
Wat een gestress hè, met die stempassen. Ineens moet de post dan *dezelfde dag* bezorgd worden, alsof we het met andere post een weekje mogen opsparen. Vervolgens ligt die stempas een maand op het nachtkastje te verstoffen, maar al die vertraagde kaartjes aan oma die al lang niet meer jarig is, daar maakt niemand zich druk om. Net zoals dat er bij een aangekondigde audit ineens even van alles in orde wordt gemaakt. Dat vind ik wel eens jammer, dat kwaliteit alleen belangrijk is op de momenten waarop het gemeten wordt. Maar goed, zo is het leven
Mogguhquote:
Mwah, hoe populair kan een tc ooit zijn?quote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:37 schreef V__L_N het volgende:
Langharige befteckel... Hmmm... populair persoontje wel he
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 09:01 schreef Rafierafie het volgende:
Reactie 1: het geld is binnen
Reactie 2:waar doe ik het nog voor?
Inderdaad; ik geloof dat wij wel een vrij groot VBL zijn (waar in het begin -vooral voor de postbodes en andere binnen-mensen, veel druk op lag, omdat het toen nog om een proef ging waar heel veel van af hing. Alleen voor de planning is het natuurlijk vervelend dat mensen die zaterdag al twee wijken (of 1 hele grote wijk hebben) niet meer kunnen bijspringen bij veel zieken/verlofgangers.quote:e grote VBL's moeten wel zo werken, omdat het anders een puinhoop wordt met iedereen die met containers loopt en elkaar zo in de weg loopt.
Op een kleiner VBL heb je geen snelweg nodig, maar heb je alsnog iemand die de afvoer van containers doet en ook de post tussen de teams verdeelt. Vaak springen de TC's ook wel bij door wat ondersteunende taken op zich te nemen.
Soms, maar vooral wanneer ze net de deur open doen als ik er voor staquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef Parafernalia het volgende:
Soms wel jaquote:Op vrijdag 21 februari 2014 01:41 schreef Parafernalia het volgende:
Ja die bedoel ikquote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:48 schreef Herfstblad het volgende:
Heb je het over de nieuwe tc, duD0r? Die heb ik ondertussen nog steeds niet gezien.
[..]
Hij hoort ook gewoon rond te rijden dat je hem tegenkomt. Hij is niet voor niks tc bezorgen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:53 schreef Herfstblad het volgende:
Haha, dat filmpje!
Ik kom niet zo vaak op de vestiging, dus ja.ik kom er wel regelmatig in de buurt op vrije dagen, maar niet binnen.
Dat is waar. Maar dat deden zijn voorgangers eigenlijk ook nooit.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij hoort ook gewoon rond te rijden dat je hem tegenkomt. Hij is niet voor niks tc bezorgen.
Dat het niet gebeurd wil niet zeggen dat het niet hoortquote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:24 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar dat deden zijn voorgangers eigenlijk ook nooit.
Ja, is inderdaad ook zo.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat het niet gebeurd wil niet zeggen dat het niet hoort
Ze krijgen niet voor niets een vw up.
Ik moet zeggen dat hij hier in ieder geval wel meer aan het rondrijden is dan voorheen.
Maar het is af en toe ook lastig om te doen. Er zijn natuurlijk altijd mensen die later beginnen dan de 1e aflevertijd of die tussen de aflevertijden in komen. Dus er is inderdaad wel een kans dat je elkaar nooit ziet.
ja, maar als een andere bezorger jouw uren krijgt dan mag je er wel wat van zeggenquote:Op vrijdag 21 februari 2014 20:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
De TC accordeert die uren toch al sowieso?
het verschilt per persoon hoe laat je moet beginnen. Er zijn namelijk mensen die vroeg beginnen en op tijdstip x naar een ander team gestuurd worden om daar hun dienst verder te gaan, terwijl op dat tijdstip weer nieuwe mensen binnen komen wandelen.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 21:19 schreef Nico25 het volgende:
Als een voorbereidings unit om 8 uur in plaats van half 8 begint, zou dat dan voor de hele VBL gelden, of wordt dat per unit besloten?
Dit omdat mijn unit morgen pas om 08;00 begint, en mijn carpooler uit een andere unit geen idee heeft of het voor de zijne ook geldt, of dat hij gewoon om half 8 present moet zijn.
Standaardtijd voor mijquote:
loll....quote:
Heb ik geloof ik ongeveer 2 topics terug gepost..quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima dagje hier!
Iemand een nieuw overzicht van de emolumentenvakken?
Gevonden!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
Prima dagje hier!
Iemand een nieuw overzicht van de emolumentenvakken?
Thanks!quote:Op zaterdag 22 februari 2014 14:32 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Gevonden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan de TS dit in de OP zetten?
Hier was ook heeeel weinig post. Als ik 2 stukjes in een vakje had (met voorbereiden) dan was het veel. Ik had ook echt maar 1 blauwe bak.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:33 schreef posje het volgende:
Hier zo weinig post dat ik de wijk van een zieke er gratis bij kon doen (binnen de tijd van mijn eigen wijk). Waar moet dat heen? (De post niet, maar de situatie van de postdip.) Fijn weekend!
quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef gelestipjes het volgende:
Gooide ergens post in de bus, komt de man des huizes eraan "oh, dus jij bent er nog niet zo één die de post gewoon in brand steekt of in de sloot dumpt?"
Post weer afpakken, vliegtuigje van vouwen, aansteken en al brandend in de sloot gooien.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef gelestipjes het volgende:
Gooide ergens post in de bus, komt de man des huizes eraan "oh, dus jij bent er nog niet zo één die de post gewoon in brand steekt of in de sloot dumpt?"
Toch jammer dat die <1% van de postbezorgers het voor de rest zo verziekt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 19:32 schreef gelestipjes het volgende:
Jammer dat die <1% niet voor ons kantoor/area geldt..niet normaal meer wat allemaal door de beugel kan OF komt.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 21:16 schreef blijevis het volgende:
[..]
Toch jammer dat die <1% van de postbezorgers het voor de rest zo verziekt.
Heb jij het gesprek gehad bij PostNL? Hoe ging het?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
[..]
loll....
vanmorgen hier niet geweest.
moest nog ff krantenbezorger uit zijn bed jagen...om hem daarna op zijn kop te geven en dat hij moet oppassen, dit was de 4e x al ofzo.
vanmorgen gesprek gehad en afgelopen woensdag ook.
mwha eerst met manager en hrjongeman een gesprek gehad, die kwamen tot de conclusie dat het behoorlijk hoog zat bij mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Troeta het volgende:
[..]
Heb jij het gesprek gehad bij PostNL? Hoe ging het?
Waarom niet?quote:
Uhm.. is dit letterlijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef gridjuh het volgende:
ik heb een week voor mijn contract stopt vrij en de dag dat ik stop, mag ik met mijn vriend met postnl boot mee de biesbosch in.
Bezorger, of andere functie? Geen idee of daar verschillen in zitten verder, maar jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef superkimmi het volgende:
Vraagje: krijg ik vrij voor het 65 jarig huwelijk van de grootouders van mijn partner? We zijn geregistreerd partners, wat zo goed als gelijk is aan gehuwd (alleen wat dingen met kinderen zijn anders :p)
die postbootquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef gridjuh het volgende:
ik heb een week voor mijn contract stopt vrij en de dag dat ik stop, mag ik met mijn vriend met postnl boot mee de biesbosch in.
Doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
Nou het is allemaal afgesloten bij de Post. Vaarwel post
ja mijn vriend en ik zijn dol op natuur, maar ik mag geen post bezorgen, alleen mee zeg maar. Maar goed het is wel leukquote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die postboot
Een paar uur onderweg voor maar vier adresjes. Dichtste wat ik daar bij gekomen ben was bezorgen op een eilandje. Met de pont over en dan na een klein rondje weer terug. Als je geluk had kon je nog wat wilde dieren zien ook. Dat was onderdeel van een mooie lange autoroute
Succes vandaag, ik hoop dat Gerrit het je goed uitlegt. Ga ik wel vanuit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef InekevB het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum, begin vandaag bij PostNL als bezorger in de wijk Patijnpark te Zeist. Mocht me om half 1 melden, want hoorde dat de stempassen binnen zijn en kostte toch aardig wat tijd voor alles klaar zou liggen! Leuk dit topic
adblocker?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef KatrienDuck het volgende:
(Waarom doet de quoteknop het bij mij steeds toch niet?)
Heeft 'ie zeker gedaan, heel grappig want hij woonde echt vlakbij mij en we kwamen ook nog eens van oorsprong uit dezelfde regio. Klein wereldjequote:Op dinsdag 25 februari 2014 12:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Succes vandaag, ik hoop dat Gerrit het je goed uitlegt. Ga ik wel vanuit.
Heb het al eens op een daldag mogen bezorgen. Met hangen en wurgen binnen de tijd gebleven welke twintig minuten minder was dan mijn snelste tijd op een piekdag voor die wijkquote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:38 schreef VixenFromHell het volgende:
Mag hopen dat wij de stempassen hier niet doen, want volgens de website vd gemeente komen ze vrijdag. Maar goed, zou niet de eerste keer zijn dat er een mailing voor alle inwoners op een daldag komt....
uit het stuk :quote:Op maandag 24 februari 2014 21:22 schreef gridjuh het volgende:
http://www.bndestem.nl/re(...)ken-achter-1.4234556
uhm....
ze gaan de tijden wederom terugbrengen vernam ik in de wandelgang,kun je nog meer extra voor minder doen.quote:Op maandag 24 februari 2014 23:35 schreef Deezertje het volgende:
Niemand iets over de kwartaal cijfers? Ze verwachten wederom forse krimp in de postmarkt... En gaan dat compenseren door de prijzen te verhogen!! Straks 1 euro per brief, lekker makkelijk voor de klant...
Daarom is het niet onverstandig, om nu al naar iets anders uit te kijken(het gros van de collega's gaat echt niet voor omgerekend 5 euro werken)quote:Op dinsdag 25 februari 2014 17:57 schreef posje het volgende:
Ik kreeg zo'n mooie blauwe van de concurrent.... als ze de tijden nog meer terugbrengen kunnen we de de inkomsten straks opgeven als 'beroepssporters'.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Toch jammer!quote:Op dinsdag 25 februari 2014 18:52 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
Daarom is het niet onverstandig, om nu al naar iets anders uit te kijken(het gros van de collega's gaat echt niet voor omgerekend 5 euro werken)
Bww levert al 11-1500 netto pm op,en dan kun je er nog zwart wat bij doen.
Binnen een jaar of 5 is het over met neerlands trots.
quote:Op dinsdag 25 februari 2014 15:35 schreef InekevB het volgende:
[..]
Heeft 'ie zeker gedaan, heel grappig want hij woonde echt vlakbij mij en we kwamen ook nog eens van oorsprong uit dezelfde regio. Klein wereldjePost lopen beviel me prima, gaat wel goedkomen zo
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 16:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Gevraagd op twitter, Sandd gaat het doen hier. Toch wel jammer dat we zulke dingen kwijt raken aan de concurrent ja.
iedereen oproepen om te klagen over het bezorggedragquote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,
een hele hoop van die stempassen staken half uit de bus.
Ja, gek is dat,quote:Op dinsdag 25 februari 2014 20:42 schreef Stoplichtjuh het volgende:
[..]
In het dorp waar ik loop heeft Sandd ze vandaag rond gebracht en dat was goed te zien,
een hele hoop van die stempassen staken half uit de bus.
Misschien dat het goedkoper is dan via PostNL? Ik bedoel... Er is altijd wel een ambtenaar die uit zijn neus zit te vreten.quote:Op woensdag 26 februari 2014 13:09 schreef gelestipjes het volgende:
De gemeente hier heeft blijkbaar helemaal geen vertrouwen meer in postnl, stempassen bezorgden ze de afgelopen jaren al zelf maar nu hebben ze ook de bezorging van de kandidatenlijsten zelf gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |