Heb jij het gesprek gehad bij PostNL? Hoe ging het?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 13:18 schreef gridjuh het volgende:
[..]
loll....
vanmorgen hier niet geweest.
moest nog ff krantenbezorger uit zijn bed jagen...om hem daarna op zijn kop te geven en dat hij moet oppassen, dit was de 4e x al ofzo.
vanmorgen gesprek gehad en afgelopen woensdag ook.
mwha eerst met manager en hrjongeman een gesprek gehad, die kwamen tot de conclusie dat het behoorlijk hoog zat bij mij.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 22:20 schreef Troeta het volgende:
[..]
Heb jij het gesprek gehad bij PostNL? Hoe ging het?
Waarom niet?quote:
Uhm.. is dit letterlijk?quote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef gridjuh het volgende:
ik heb een week voor mijn contract stopt vrij en de dag dat ik stop, mag ik met mijn vriend met postnl boot mee de biesbosch in.
Bezorger, of andere functie? Geen idee of daar verschillen in zitten verder, maar jaquote:Op zondag 23 februari 2014 18:39 schreef superkimmi het volgende:
Vraagje: krijg ik vrij voor het 65 jarig huwelijk van de grootouders van mijn partner? We zijn geregistreerd partners, wat zo goed als gelijk is aan gehuwd (alleen wat dingen met kinderen zijn anders :p)
die postbootquote:Op zaterdag 22 februari 2014 23:02 schreef gridjuh het volgende:
ik heb een week voor mijn contract stopt vrij en de dag dat ik stop, mag ik met mijn vriend met postnl boot mee de biesbosch in.
Doeiquote:Op zondag 23 februari 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
Nou het is allemaal afgesloten bij de Post. Vaarwel post
ja mijn vriend en ik zijn dol op natuur, maar ik mag geen post bezorgen, alleen mee zeg maar. Maar goed het is wel leukquote:Op zondag 23 februari 2014 22:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die postboot
Een paar uur onderweg voor maar vier adresjes. Dichtste wat ik daar bij gekomen ben was bezorgen op een eilandje. Met de pont over en dan na een klein rondje weer terug. Als je geluk had kon je nog wat wilde dieren zien ook. Dat was onderdeel van een mooie lange autoroute
Succes vandaag, ik hoop dat Gerrit het je goed uitlegt. Ga ik wel vanuit.quote:Op dinsdag 25 februari 2014 11:45 schreef InekevB het volgende:
Goedemorgen! Ik heb me zojuist aangemeld op dit forum, begin vandaag bij PostNL als bezorger in de wijk Patijnpark te Zeist. Mocht me om half 1 melden, want hoorde dat de stempassen binnen zijn en kostte toch aardig wat tijd voor alles klaar zou liggen! Leuk dit topic
adblocker?quote:Op dinsdag 25 februari 2014 13:44 schreef KatrienDuck het volgende:
(Waarom doet de quoteknop het bij mij steeds toch niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |